We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hallo daar lieve vriendjes en vriendinnetjes. Voor mijn stage moet ik een grote eindopdracht doen. Ik moet iets toevoegen aan mijn stagebedrijf waar ze wat aan hebben. Ik loop stage bij Scalamedia, een bedrijf wat zich inzet om zoveel mogelijk lesmateriaal te digitaliseren voor iPad klassen, leraren die gebruik maken van digitale schoolborden, laptop klassen ect! Nu moet ik iets toevoegen wat het bedrijf ook echt kan gaan gebruiken, alleen weet ik niet goed wat! Daarom vraag ik om ideeën van mensen om me heen om mee te denken met me c:
Plaats m'n FB post hier ook maar even, wie weet dat iemand nog een idee heeft.
Moet je het melden bij de politie als er iemand in je huis was, maar er niets weg is?
Is die persoon binnengelaten? Zo ja, waarom zou je dan uberhaupt de politie willen verwittigen? Zo nee, ja, melden. Dan is er ingebroken o.i.d., en daar moet een melding van gemaakt worden. Oftewel: even iets meer details nodig voordat hier iets zinnigs over gezegd kan worden
Het was gisteravond. Ik ging naar boven om te lezen in bed totdat mijn vriend terug was van het land. Er werd opeens aangebeld en vervolgens hoor ik allemaal geluiden beneden, maar denk maar niet dat ik dan ga kijken. Dus het kan ook best zijn dat het een bekende was want ik laat de deur altijd open voor mijn vriend en de lampen aan en het was helemaal nog niet zo laat rond half 10.
Oh nee zou t niet doen dan
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
@ Dani; Nice! Maar fonts vind je wel weer toch? Had je ze niet ergens op gezet, zoals een USB stick of zo? @ Sharon; Heel veel succes met je proefwerken dan! ;o - Heey!
Well, school ook weer overleefd, uiteindelijk toch nog voldoende voor Grieks weten te halen xD Mede omdat mijn twee klasgenoten ook niets kende, dus de becijfering werd niet al te streng gedaan (A)
@Lakepaw; De nikes zijn zwart en de Vans donkerrood (: @Emma; Thanks! En trouwens, gefeliciteerd met je voldoende! Dusseh, Sweet Child o' mine helpt toch wel? ;P
Goed zo Em! Ik kan me nog herinneren dat ik zo hard probeerde maar ik altijd uitkwam met een 1 voor Grieks. Kvond t echt een rot taal. xD - @ Dani; Oh das wel beter dan ja! Het is wel klote als je alle fonts kwijt bent, vooral als je er echt al heel veel gedownload hebt ;-; Wat voor een laptop heb je nu? ^^
jongens, waar kan je echt een volledige gaming computer kopen (kan dat wel?) dus niet alleen een Desktop of Monitor? like ik heb daar geen verstand van dus ik weet niet of dat wel kan ;w;
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Goed zo Em! Ik kan me nog herinneren dat ik zo hard probeerde maar ik altijd uitkwam met een 1 voor Grieks. Kvond t echt een rot taal. xD - @ Dani; Oh das wel beter dan ja! Het is wel klote als je alle fonts kwijt bent, vooral als je er echt al heel veel gedownload hebt ;-; Wat voor een laptop heb je nu? ^^
Macbook Air. c:
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:
<3:
Zoo erg bedankt Jamie! <33
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.