|
| |
LOIS 171 Actief "There's a darkness in me, too"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:29 | |
| Tinypic doet het niet. ;-; I'm gonna set this world on fire. And I'll dance around the pretty flames. |
| | | 635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| | | | TessaLyra 447 Actief
| |
| | | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:32 | |
| - Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Tallshadow schreef:
- Net grieks geleerd met Sweet Child o' mine op repeat, nu heb ik niet de woordjes maar het liedje in m'n hoofd xD
Bij de eerste toets/so/whatever ga je gewoon de tekst van Sweet Child o' mine opschrijven, en dan zeggen dat je dat had geleerd voor Grieks x) "Nee serieus! Dat stond echt in het boek!" Haha, ja dat lijkt me echt geweldig als iemand dat ooit zou doen >D Als ik iets niet weet op een toets schrijf ik wel altijd iets heel randoms op, als dan mensen bij me afkijken kijken ze zo prachtig x'D Dat doe ik dus ook :') Meestal gaan de mensen altijd bij mij kijken, aangezien ik meestal wel hoge cijfers heb, en dan nemen ze totaal het verkeerde over. Dat vind ik altijd zo geweldig hehehe >3 Een vriend van mij keek altijd bij m'n vriendin af vorig jaar met scheikunde, en als ze het dan niet wist schreef ze iets op over watermoleculen, en als hij het over had genomen gumde ze het stiekem uit. Zat hij daar bij de bespreking van, whut? |
| | | Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:33 | |
| - Shiverthought schreef:
- Owlkit. schreef:
- Sassyrose schreef:
- Sassy is echt één met Shiver op dit moment :')
You kinda broke Owl's little heart^^ nawh kan own bij kleine shiver gaan zitten gaan ze samen zielig doen. Sassy gaat echt in paniek zijn zo hahaha |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:34 | |
| - Sassyrose schreef:
- Shiverthought schreef:
- Owlkit. schreef:
- Sassyrose schreef:
You kinda broke Owl's little heart^^ nawh kan own bij kleine shiver gaan zitten gaan ze samen zielig doen. Sassy gaat echt in paniek zijn zo hahaha U done f'ucked up! xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:34 | |
| - Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Tallshadow schreef:
- Net grieks geleerd met Sweet Child o' mine op repeat, nu heb ik niet de woordjes maar het liedje in m'n hoofd xD
Bij de eerste toets/so/whatever ga je gewoon de tekst van Sweet Child o' mine opschrijven, en dan zeggen dat je dat had geleerd voor Grieks x) "Nee serieus! Dat stond echt in het boek!" Haha, ja dat lijkt me echt geweldig als iemand dat ooit zou doen >D Als ik iets niet weet op een toets schrijf ik wel altijd iets heel randoms op, als dan mensen bij me afkijken kijken ze zo prachtig x'D Dat doe ik dus ook :') Meestal gaan de mensen altijd bij mij kijken, aangezien ik meestal wel hoge cijfers heb, en dan nemen ze totaal het verkeerde over. Dat vind ik altijd zo geweldig hehehe >3 Een vriend van mij keek altijd bij m'n vriendin af vorig jaar met scheikunde, en als ze het dan niet wist schreef ze iwets op over watermoleculen, en als hij het over had genomen gumde ze het stiekem uit. Zat hij daar van, whut? Ah, hahaha, dat is zo geweldig x3 Ik had zoiets vorig jaar met een jongen die dus naast me zat, en ik had voor de verandering niet geleerd, dus zat bij Frans allemaal woordjes te gokken, en hij het allemaal braaf overschrijven cx all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?all that I hope, is it just smoke & mirrors? |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:36 | |
| - Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Tallshadow schreef:
Bij de eerste toets/so/whatever ga je gewoon de tekst van Sweet Child o' mine opschrijven, en dan zeggen dat je dat had geleerd voor Grieks x) "Nee serieus! Dat stond echt in het boek!" Haha, ja dat lijkt me echt geweldig als iemand dat ooit zou doen >D Als ik iets niet weet op een toets schrijf ik wel altijd iets heel randoms op, als dan mensen bij me afkijken kijken ze zo prachtig x'D Dat doe ik dus ook :') Meestal gaan de mensen altijd bij mij kijken, aangezien ik meestal wel hoge cijfers heb, en dan nemen ze totaal het verkeerde over. Dat vind ik altijd zo geweldig hehehe >3 Een vriend van mij keek altijd bij m'n vriendin af vorig jaar met scheikunde, en als ze het dan niet wist schreef ze iwets op over watermoleculen, en als hij het over had genomen gumde ze het stiekem uit. Zat hij daar van, whut? Ah, hahaha, dat is zo geweldig x3 Ik had zoiets vorig jaar met een jongen die dus naast me zat, en ik had voor de verandering niet geleerd, dus zat bij Frans allemaal woordjes te gokken, en hij het allemaal braaf overschrijven cx Hahaha, ik deed echt niets met Frans. Stond net een zes. Maar wat het was met onze docente, die liep langs om huiswerk te controleren, maar ze las niet wat er stond. Overal stond echt "Mirjam wy u do dis" "do u hate us" "omelette des fromage yay" |
| | | Endria 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:38 | |
| - Echopaw schreef:
- Sassyrose schreef:
- Shiverthought schreef:
- Owlkit. schreef:
- Sassyrose schreef:
You kinda broke Owl's little heart^^ nawh kan own bij kleine shiver gaan zitten gaan ze samen zielig doen. Sassy gaat echt in paniek zijn zo hahaha U done f'ucked up! xD Guys, Owl gaat straks gewoon even diep nadenken, en da met de conclusie komen dat zij moeder wel van hem houdt en het eigenlijk over zijn zusje had, omdat ze maar een kit wilde. Knowledge is knowing a tomato is a fruit Wisdom is not putting it in a fruit salad |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:40 | |
| - Echopaw schreef:
- Spoiler:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Tallshadow schreef:
Bij de eerste toets/so/whatever ga je gewoon de tekst van Sweet Child o' mine opschrijven, en dan zeggen dat je dat had geleerd voor Grieks x) "Nee serieus! Dat stond echt in het boek!" Haha, ja dat lijkt me echt geweldig als iemand dat ooit zou doen >D Als ik iets niet weet op een toets schrijf ik wel altijd iets heel randoms op, als dan mensen bij me afkijken kijken ze zo prachtig x'D Dat doe ik dus ook :') Meestal gaan de mensen altijd bij mij kijken, aangezien ik meestal wel hoge cijfers heb, en dan nemen ze totaal het verkeerde over. Dat vind ik altijd zo geweldig hehehe >3 Een vriend van mij keek altijd bij m'n vriendin af vorig jaar met scheikunde, en als ze het dan niet wist schreef ze iwets op over watermoleculen, en als hij het over had genomen gumde ze het stiekem uit. Zat hij daar van, whut? Ah, hahaha, dat is zo geweldig x3 Ik had zoiets vorig jaar met een jongen die dus naast me zat, en ik had voor de verandering niet geleerd, dus zat bij Frans allemaal woordjes te gokken, en hij het allemaal braaf overschrijven cx Hahaha, ik deed echt niets met Frans. Stond net een zes. Maar wat het was met onze docente, die liep langs om huiswerk te controleren, maar ze las niet wat er stond. Overal stond echt "Mirjam wy u do dis" "do u hate us" "omelette des fromage yay" Zo erg waren wij dan ook niet *fluit onschuldig* x) Soms hoor je wel opeens ergens de soundtrack van één of andere disneyfilm *kuch*, maar ja, dat heb je met gekke kinderen in de klas *kuch :') all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?all that I hope, is it just smoke & mirrors? |
| | | Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:40 | |
| - Owlkit. schreef:
- Echopaw schreef:
- Sassyrose schreef:
- Shiverthought schreef:
- Owlkit. schreef:
- Sassyrose schreef:
You kinda broke Owl's little heart^^ nawh kan own bij kleine shiver gaan zitten gaan ze samen zielig doen. Sassy gaat echt in paniek zijn zo hahaha U done f'ucked up! xD Guys, Owl gaat straks gewoon even diep nadenken, en da met de conclusie komen dat zij moeder wel van hem houdt en het eigenlijk over zijn zusje had, omdat ze maar een kit wilde. Yay :'). Die conclusie is geweldig hahaha. |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:41 | |
| - Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Spoiler:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Tallshadow schreef:
Bij de eerste toets/so/whatever ga je gewoon de tekst van Sweet Child o' mine opschrijven, en dan zeggen dat je dat had geleerd voor Grieks x) "Nee serieus! Dat stond echt in het boek!" Haha, ja dat lijkt me echt geweldig als iemand dat ooit zou doen >D Als ik iets niet weet op een toets schrijf ik wel altijd iets heel randoms op, als dan mensen bij me afkijken kijken ze zo prachtig x'D Dat doe ik dus ook :') Meestal gaan de mensen altijd bij mij kijken, aangezien ik meestal wel hoge cijfers heb, en dan nemen ze totaal het verkeerde over. Dat vind ik altijd zo geweldig hehehe >3 Een vriend van mij keek altijd bij m'n vriendin af vorig jaar met scheikunde, en als ze het dan niet wist schreef ze iwets op over watermoleculen, en als hij het over had genomen gumde ze het stiekem uit. Zat hij daar van, whut? Ah, hahaha, dat is zo geweldig x3 Ik had zoiets vorig jaar met een jongen die dus naast me zat, en ik had voor de verandering niet geleerd, dus zat bij Frans allemaal woordjes te gokken, en hij het allemaal braaf overschrijven cx Hahaha, ik deed echt niets met Frans. Stond net een zes. Maar wat het was met onze docente, die liep langs om huiswerk te controleren, maar ze las niet wat er stond. Overal stond echt "Mirjam wy u do dis" "do u hate us" "omelette des fromage yay" Zo erg waren wij dan ook niet *fluit onschuldig* x) Soms hoor je wel opeens ergens de soundtrack van één of andere disneyfilm *kuch*, maar ja, dat heb je met gekke kinderen in de klas *kuch :') Altijd dat. "wat? hoe kan dat nou? dat ging echt niet expres" *had per ongeluk oortjes niet in laptop terwijl hij/zij film kijkt* |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:43 | |
| - Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Spoiler:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Tallshadow schreef:
Bij de eerste toets/so/whatever ga je gewoon de tekst van Sweet Child o' mine opschrijven, en dan zeggen dat je dat had geleerd voor Grieks x) "Nee serieus! Dat stond echt in het boek!" Haha, ja dat lijkt me echt geweldig als iemand dat ooit zou doen >D Als ik iets niet weet op een toets schrijf ik wel altijd iets heel randoms op, als dan mensen bij me afkijken kijken ze zo prachtig x'D Dat doe ik dus ook :') Meestal gaan de mensen altijd bij mij kijken, aangezien ik meestal wel hoge cijfers heb, en dan nemen ze totaal het verkeerde over. Dat vind ik altijd zo geweldig hehehe >3 Een vriend van mij keek altijd bij m'n vriendin af vorig jaar met scheikunde, en als ze het dan niet wist schreef ze iwets op over watermoleculen, en als hij het over had genomen gumde ze het stiekem uit. Zat hij daar van, whut? Ah, hahaha, dat is zo geweldig x3 Ik had zoiets vorig jaar met een jongen die dus naast me zat, en ik had voor de verandering niet geleerd, dus zat bij Frans allemaal woordjes te gokken, en hij het allemaal braaf overschrijven cx Hahaha, ik deed echt niets met Frans. Stond net een zes. Maar wat het was met onze docente, die liep langs om huiswerk te controleren, maar ze las niet wat er stond. Overal stond echt "Mirjam wy u do dis" "do u hate us" "omelette des fromage yay" Zo erg waren wij dan ook niet *fluit onschuldig* x) Soms hoor je wel opeens ergens de soundtrack van één of andere disneyfilm *kuch*, maar ja, dat heb je met gekke kinderen in de klas *kuch :') Altijd dat. "wat? hoe kan dat nou? dat ging echt niet expres" *had per ongeluk oortjes niet in laptop terwijl hij/zij film kijkt* Ja dat :') Dat is precies mijn klas cx But got to go, wil vanavond es optijd naar bed :') See ya later guys~ *zwaait* all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?all that I hope, is it just smoke & mirrors? |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:44 | |
| - Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Spoiler:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Echopaw schreef:
- Muta schreef:
- Tallshadow schreef:
Bij de eerste toets/so/whatever ga je gewoon de tekst van Sweet Child o' mine opschrijven, en dan zeggen dat je dat had geleerd voor Grieks x) "Nee serieus! Dat stond echt in het boek!" Haha, ja dat lijkt me echt geweldig als iemand dat ooit zou doen >D Als ik iets niet weet op een toets schrijf ik wel altijd iets heel randoms op, als dan mensen bij me afkijken kijken ze zo prachtig x'D Dat doe ik dus ook :') Meestal gaan de mensen altijd bij mij kijken, aangezien ik meestal wel hoge cijfers heb, en dan nemen ze totaal het verkeerde over. Dat vind ik altijd zo geweldig hehehe >3 Een vriend van mij keek altijd bij m'n vriendin af vorig jaar met scheikunde, en als ze het dan niet wist schreef ze iwets op over watermoleculen, en als hij het over had genomen gumde ze het stiekem uit. Zat hij daar van, whut? Ah, hahaha, dat is zo geweldig x3 Ik had zoiets vorig jaar met een jongen die dus naast me zat, en ik had voor de verandering niet geleerd, dus zat bij Frans allemaal woordjes te gokken, en hij het allemaal braaf overschrijven cx Hahaha, ik deed echt niets met Frans. Stond net een zes. Maar wat het was met onze docente, die liep langs om huiswerk te controleren, maar ze las niet wat er stond. Overal stond echt "Mirjam wy u do dis" "do u hate us" "omelette des fromage yay" Zo erg waren wij dan ook niet *fluit onschuldig* x) Soms hoor je wel opeens ergens de soundtrack van één of andere disneyfilm *kuch*, maar ja, dat heb je met gekke kinderen in de klas *kuch :') Altijd dat. "wat? hoe kan dat nou? dat ging echt niet expres" *had per ongeluk oortjes niet in laptop terwijl hij/zij film kijkt* Ja dat :') Dat is precies mijn klas cx
But got to go, wil vanavond es optijd naar bed :') See ya later guys~ *zwaait* Adiós! |
| | | TessaLyra 447 Actief
| |
| | | | Endria 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 sep 2015 - 21:48 | |
| - Shiverthought schreef:
- Rowan begon ^^.
Owlie likes his uncle Rowan, and he doesn't like strange ladies. Knowledge is knowing a tomato is a fruit Wisdom is not putting it in a fruit salad |
| | | TessaLyra 447 Actief
| |
| | | | Do 751 Actief
| |
| | | | Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 sep 2015 - 7:41 | |
| Goodmorning ^^! Er liep gisteravond iemand door ons huis toen mijn vriend nog niet thuis was. Dat was echt eng o.O . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
| | | It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 sep 2015 - 8:35 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum