We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik vind het zoals het nu zit leuker, Nath! Ik heb het ook een keer vanaf zo'n lange lok tot een pony geknipt en had er toen spijt van, al kan het natuurlijk dat jij het dat niet hebt :3
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
T gaat mij meer om wat me beter staat, kijk dat rode gaat er niet meer in. Maar meer van; pony of dit. Want ja, ik wissel regelmatig af. Heb al iets van 4x een pony gehad.
Loïs heeft gelijk dat het er inderdaad een stuk volwassener uitziet zo Nath ^^ Dat is trouwens ook een heel erg mooie foto, heeft je vriendin die foto's maken leuk vind die gemaakt?
@Lolo; In feite wel :') een MCA kan wel de Medicine Cat naam krijgen en dan zijn er in feite twee volwaardige Medicine Cats in de clan. Vaak zal dan de mentor aftreden, maar dat hoeft niet altijd :'D
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «
Sagefeather
Member
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
Ben best wel blij dat ik dit katertje weer een opdonder heb gegeven :')
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «
Ophelia
Member
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."