|
|
Chi 572 Afwezig
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:21 | |
| Sassy heeft kitties, en nu krijgt ze neefjes en nichtjes c: ! En ik had Cindersmokey <3 |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:24 | |
| Cyber heeft al zo veel kitten :') |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:25 | |
| Nynke + Creatieve bui = Gekke setjes *stares at Thymewillow's os* |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:28 | |
| - Tallshadow schreef:
- Wat? Geen van mijn katten heeft een partner xD Jij had nog Gray, Wolf, Cherry, Hades, en vast allemaal die ik nog vergeten ben xD
Jij had Lionbeat en Lakeside ooty :'D Ik ben trouwens heel leuk bezig met m'n setjes, dus als er opeens een setje in je inbox vliegt is het niet mijn schuld *fluit onschuldig* |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:30 | |
| - Shiverthought schreef:
- gehgeh dit is de 3e keer dat een kat van mij een nestje krijgt xD en ben hier nu 4,5 jaar bijna xD
Maar ben benieuwd want er zijn elke keer geweldige aanmeldingen geweest Ik twijfel over een aanmelding :') |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:32 | |
| - Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wat? Geen van mijn katten heeft een partner xD Jij had nog Gray, Wolf, Cherry, Hades, en vast allemaal die ik nog vergeten ben xD
Jij had Lionbeat en Lakeside ooty :'D
Ik ben trouwens heel leuk bezig met m'n setjes, dus als er opeens een setje in je inbox vliegt is het niet mijn schuld *fluit onschuldig* Maar die zijn alletwee dood xD Bij Chi leven de meeste nog *stare* Ja dat moet je ook niet doen hè? xD Ik had Icicle en Thyme, maar die zijn nu allebei dood, en nu heb ik Forest en Struggle ;] |
|
| |
| |
| |
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:34 | |
| - Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik ben trouwens heel leuk bezig met m'n setjes, dus als er opeens een setje in je inbox vliegt is het niet mijn schuld *fluit onschuldig* Maar die zijn alletwee dood xD Bij Chi leven de meeste nog *stare* Ja dat moet je ook niet doen hè? xD
Ik had Icicle en Thyme, maar die zijn nu allebei dood, en nu heb ik Forest en Struggle ;] Het gaat vanzelf! D: Waarom denk je dat Tall nog geen mate heeft? xD Kijk als die Little nou even... B) |
|
| |
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:36 | |
| - Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik ben trouwens heel leuk bezig met m'n setjes, dus als er opeens een setje in je inbox vliegt is het niet mijn schuld *fluit onschuldig* Maar die zijn alletwee dood xD Bij Chi leven de meeste nog *stare* Ja dat moet je ook niet doen hè? xD
Ik had Icicle en Thyme, maar die zijn nu allebei dood, en nu heb ik Forest en Struggle ;] Het gaat vanzelf! D: Waarom denk je dat Tall nog geen mate heeft? xD Kijk als die Little nou even... B) Jij shameless shipper! xD Absolutely! Nobody's blowing holes in my ships ~ |
|
| |
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:39 | |
| - Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik had Icicle en Thyme, maar die zijn nu allebei dood, en nu heb ik Forest en Struggle ;] Het gaat vanzelf! D: Waarom denk je dat Tall nog geen mate heeft? xD Kijk als die Little nou even... B) Jij shameless shipper! xD Absolutely! Nobody's blowing holes in my ships ~ Well, ik moet zeggen dat ik je determination admire, maar nog geen kits voor Tall Hè jammer :') Maar misschien is dat maar goed voor me, anders laat ik m'n andere accounts maar weer in de steek. Ik wil geen nieuwe accounts atm, maar voor een nest van Tall maak ik een uitzondering ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:42 | |
| - Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik had Icicle en Thyme, maar die zijn nu allebei dood, en nu heb ik Forest en Struggle ;] Het gaat vanzelf! D: Waarom denk je dat Tall nog geen mate heeft? xD Kijk als die Little nou even... B) Jij shameless shipper! xD Absolutely! Nobody's blowing holes in my ships ~ Well, ik moet zeggen dat ik je determination admire, maar nog geen kits voor Tall Hè jammer :') Maar misschien is dat maar goed voor me, anders laat ik m'n andere accounts maar weer in de steek. Ik wil geen nieuwe accounts atm, maar voor een nest van Tall maak ik een uitzondering ;p Moet je nagaan hoe nadenkend ik ben >3 Plan je zelf trouwens verder nog een nestje *is helemaal kwijt welke accounts je allemaal hebt* - #Awesome:
|
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 sep 2015 - 13:44 | |
| @Emma;; (werd een hele lange quote xD) Nope, Forest heeft een mate die net kits heeft gekregen (maar per ongeluk van Never hahaha), dus dat komt later. En Flood heeft alleen haar zielige zusje en haar pure haat voor Lurk, dus nee x'D |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|