|
|
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:22 | |
| - Shiverthought schreef:
- Crescentkit schreef:
- Ghehe, hockey is idd gevaarlijk ja. Het is geen kakkers sport zoals ze zeggen. :'D
Veel plezier Em! Hahaha wel als je bij bloemendaal hockeyde. Dan noemen ze je een kakker.. Vanwege de club. Hoeveel schaafwonden, kneuzingen en andere verwondingen ik heb gehad. Nog steeds een zwakke pols van de hockeybal die tegen mijn pols is gekomen
Hockey4life m8
TESS JIJ ZOU TOPIC MAKEN VOOR SHIVER Bloemendaal wordt hier idd echt als de kakker club gezien. Maar heel veel meisjes zijn ook echt zo vervelend. Niet allemaal hoor. :'D Hockey4lifeOh en de stick mag ook niet te ver omhoog, maar tja het werd een beetje fanatiek allemaal en ik ben heel klein. x3 @Evy, Ik ga je gewoon meeslepen naar het veld volgende keer dat ik je zie. >:3
Laatst aangepast door Crescentkit op za 12 sep 2015 - 19:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:24 | |
| @Danii;; Doe dat maar :') |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:26 | |
| @Dani; Geen kneuzingen eraan overgehouden? ;3 Ik ben zelf nog nooit op hockey gegaan, vanwege ik een hockeywedstrijd zag op tv, en toen had iemand een hockeystick in haar gezicht gekregen, en die was meteen helemaal bebloed, dusja.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:30 | |
| Nee denk het niet Nynke. Mijn vinger doet het en mijn buik en hoofd doen het ook nog (Denk ik). Zijn wel blauw helaas. :'D Tjaa, ik speel het nu 6 jaar en heb er 3 littekens van. x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:32 | |
| Oei, dat klinkt niet zo best. Ik zat vroeger op handbal, maar ben er uiteindelijk afgegaan omdat het niet compenseerde met mijn andere hobby's :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:36 | |
| Ooh handbal is cool. Welke hobby's heb je dan nog meer? c; |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:36 | |
| Ik deed vroeger turnen maar m'n wedstrijden demotiveerden me zo omdat ik heel slecht presteerde :C Trampolinespringen was wel tof tot we een leraar kregen die niet eens een normale backflip kon x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:37 | |
| Ik zing in een koor, en ik zat op viool- en pianoles. Nu echter alleen nog maar koor en pianoles :3 M'n familie is heel muzikaal, dus ja.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:39 | |
| Ik speel ook viool. :3 En piano is ook heel nice. @Evy, Turnen is echt leuk. Als we het op school doen word ik echt blij. |
|
| |
»Quinty« 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:48 | |
| God, ik zie een heel gesprek over sporten :') ik heb mezelf 11 jaar lang naar Klassiek Ballet gerold :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:48 | |
| @Dani; Oeh nice :3 @Evy; Cool! Ik ben echt totaal niet lenig, dus turnen zit er voor mij niet in, helaas ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:50 | |
| @Q, Echt? Wow dat is echt leuk! Ik heb ballet gedaan toen ik klein was en toen ik door mocht naar een professionele klas was ik zo van:"Nope, ik ga hier weg. Doei" xD |
|
| |
»Quinty« 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:51 | |
| @Dani; Hahaha, yep :') ik heb 11 jaar les gehad, een stuk of 6 uitvoeringen en een modeshow gedaan met mijn klas :') maar we waren een redelijk kleine school, dus echt professionele sjwik kwam er niet bij kijken :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:53 | |
| Haha, maar toch heel cool. :'3 Ik was echt zo'n heel klein meisje, dus echt professioneel kon je het ook niet noemen. x3 |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:54 | |
| - Crescentkit schreef:
- Shiverthought schreef:
- Crescentkit schreef:
- Ghehe, hockey is idd gevaarlijk ja. Het is geen kakkers sport zoals ze zeggen. :'D
Veel plezier Em! Hahaha wel als je bij bloemendaal hockeyde. Dan noemen ze je een kakker.. Vanwege de club. Hoeveel schaafwonden, kneuzingen en andere verwondingen ik heb gehad. Nog steeds een zwakke pols van de hockeybal die tegen mijn pols is gekomen
Hockey4life m8
TESS JIJ ZOU TOPIC MAKEN VOOR SHIVER Bloemendaal wordt hier idd echt als de kakker club gezien. Maar heel veel meisjes zijn ook echt zo vervelend. Niet allemaal hoor. :'D Hockey4life Oh en de stick mag ook niet te ver omhoog, maar tja het werd een beetje fanatiek allemaal en ik ben heel klein. x3 @Evy, Ik ga je gewoon meeslepen naar het veld volgende keer dat ik je zie. >:3 ik ben 1,84. Ik heb zelf ook les gehad van de Nooijer. Mijn nicht heeft olympische spelen gespeeld in 2004. Speelde bij Bloemendaal en was echt zo typerende Foxdung xD Ben intussen gestopt met heb het 8/9 jaar gedaan en toen kwam school het What in StarClan's name? want zo veel trainen in de week werd mij te veel xD En dat hockeyen op school was zo stom dat was gewoon rag met je stick tot je de bal ooit raakt. Meestal was het de meiden die hockeyde tegen de rest van de klas op de middelbare xD haha - art:
- ::
|
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 19:58 | |
|
Laatst aangepast door Zira op za 12 sep 2015 - 20:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 20:00 | |
| @Lolo, Zoo nicee <3 @TessA, Hockeyen op school is idd precies zo. xD En ja ik train best veel per week, en ik speel nog viool en rij paard erbij, dus ik weet niet of ik alles tot de 6de vol kan houden. :'D |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 sep 2015 - 20:00 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |