Algemene Onzin Topic - Pagina 12

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende
Crescentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:22

Shiverthought schreef:
Crescentkit schreef:
Ghehe, hockey is idd gevaarlijk ja. Het is geen kakkers sport zoals ze zeggen. :'D
Veel plezier Em!

Hahaha wel als je bij bloemendaal hockeyde. Dan noemen ze je een kakker.. Vanwege de club.
Hoeveel schaafwonden, kneuzingen en andere verwondingen ik heb gehad.
Nog steeds een zwakke pols van de hockeybal die tegen mijn pols is gekomen

Hockey4life m8

TESS JIJ ZOU TOPIC MAKEN VOOR SHIVER

Bloemendaal wordt hier idd echt als de kakker club gezien. Maar heel veel meisjes zijn ook echt zo vervelend. Niet allemaal hoor. :'D Hockey4life
Oh en de stick mag ook niet te ver omhoog, maar tja het werd een beetje fanatiek allemaal en ik ben heel klein. x3
@Evy, Ik ga je gewoon meeslepen naar het veld volgende keer dat ik je zie. >:3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Laatst aangepast door Crescentkit op za 12 sep 2015 - 19:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:24

@Danii;; Doe dat maar :')

Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 HxSLHVT
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 A12SBeMAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 VoQ7r8e
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:25

Allee k kom nog eens kijken. (:
Familiefeesten zijn leuk maar oh zo vermoeiend (A) *zucht* :')

We were together.... I forgot the rest♥️
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:25

Allee k kom nog eens kijken. (:
Familiefeesten zijn leuk maar oh zo vermoeiend (A) *zucht* :')

We were together.... I forgot the rest♥️
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:26

@Dani; Geen kneuzingen eraan overgehouden? ;3 Ik ben zelf nog nooit op hockey gegaan, vanwege ik een hockeywedstrijd zag op tv, en toen had iemand een hockeystick in haar gezicht gekregen, en die was meteen helemaal bebloed, dusja..

Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 POQBm5qP_o

::

Crescentpaw
Member
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:30

Nee denk het niet Nynke. Mijn vinger doet het en mijn buik en hoofd doen het ook nog (Denk ik). Zijn wel blauw helaas. :'D
Tjaa, ik speel het nu 6 jaar en heb er 3 littekens van. x3

Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:32

Oei, dat klinkt niet zo best. Surprised Ik zat vroeger op handbal, maar ben er uiteindelijk afgegaan omdat het niet compenseerde met mijn andere hobby's :')

Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 POQBm5qP_o

Crescentpaw
Member
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:36

Ooh handbal is cool. Welke hobby's heb je dan nog meer? c;

Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:36

Ik deed vroeger turnen maar m'n wedstrijden demotiveerden me zo omdat ik heel slecht presteerde :C
Trampolinespringen was wel tof tot we een leraar kregen die niet eens een normale backflip kon x'D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 HxSLHVT
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 A12SBeMAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 VoQ7r8e
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:37

Ik zing in een koor, en ik zat op viool- en pianoles. Nu echter alleen nog maar koor en pianoles :3 M'n familie is heel muzikaal, dus ja..

Crescentpaw
Member
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:39

Ik speel ook viool. :3 En piano is ook heel nice.
@Evy, Turnen is echt leuk. Als we het op school doen word ik echt blij.

Heartstring
Member
»Quinty«
22
Actief

CAT'S PROFILE
Heartstring
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:48

God, ik zie een heel gesprek over sporten :') ik heb mezelf 11 jaar lang naar Klassiek Ballet gerold :'D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 FZebAJZ
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:48

@Dani; Oeh nice :3
@Evy; Cool! Ik ben echt totaal niet lenig, dus turnen zit er voor mij niet in, helaas ;3

Crescentpaw
Member
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:50

@Q, Echt? Wow dat is echt leuk! Ik heb ballet gedaan toen ik klein was en toen ik door mocht naar een professionele klas was ik zo van:"Nope, ik ga hier weg. Doei" xD

Heartstring
Member
»Quinty«
22
Actief

CAT'S PROFILE
Heartstring
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:51

@Dani; Hahaha, yep :') ik heb 11 jaar les gehad, een stuk of 6 uitvoeringen en een modeshow gedaan met mijn klas :') maar we waren een redelijk kleine school, dus echt professionele sjwik kwam er niet bij kijken :'D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 FZebAJZ
Crescentpaw
Member
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:53

Haha, maar toch heel cool. :'3
Ik was echt zo'n heel klein meisje, dus echt professioneel kon je het ook niet noemen. x3

Shiverthought
StarClan
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:54

Crescentkit schreef:
Shiverthought schreef:
Crescentkit schreef:
Ghehe, hockey is idd gevaarlijk ja. Het is geen kakkers sport zoals ze zeggen. :'D
Veel plezier Em!

Hahaha wel als je bij bloemendaal hockeyde. Dan noemen ze je een kakker.. Vanwege de club.
Hoeveel schaafwonden, kneuzingen en andere verwondingen ik heb gehad.
Nog steeds een zwakke pols van de hockeybal die tegen mijn pols is gekomen

Hockey4life m8

TESS JIJ ZOU TOPIC MAKEN VOOR SHIVER

Bloemendaal wordt hier idd echt als de kakker club gezien. Maar heel veel meisjes zijn ook echt zo vervelend. Niet allemaal hoor. :'D Hockey4life
Oh en de stick mag ook niet te ver omhoog, maar tja het werd een beetje fanatiek allemaal en ik ben heel klein. x3
@Evy, Ik ga je gewoon meeslepen naar het veld volgende keer dat ik je zie. >:3

ik ben 1,84. Ik heb zelf ook les gehad van de Nooijer. Mijn nicht heeft olympische spelen gespeeld in 2004. Speelde bij Bloemendaal en was echt zo typerende Foxdung xD Ben intussen gestopt met heb het 8/9 jaar gedaan en toen kwam school het What in StarClan's name? want zo veel trainen in de week werd mij te veel xD
En dat hockeyen op school was zo stom dat was gewoon rag met je stick tot je de bal ooit raakt. Meestal was het de meiden die hockeyde tegen de rest van de klas op de middelbare xD haha

Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 29pww28
art:

Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 19:58

whoop nieuw setje voor m'n zierbeest
al ben ik er niet helemaal tevreden mee tbh

Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmw

Laatst aangepast door Zira op za 12 sep 2015 - 20:00; in totaal 1 keer bewerkt
Crescentpaw
Member
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 20:00

@Lolo, Zoo nicee <3
@TessA, Hockeyen op school is idd precies zo. xD En ja ik train best veel per week, en ik speel nog viool en rij paard erbij, dus ik weet niet of ik alles tot de 6de vol kan houden. :'D

Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 20:00

hij is eigenlijk niet eens zo heel mooi met die gif xd

Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 12 10pvxmw
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 12 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 31 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: