50 Shades of Grey [FS]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 50 Shades of Grey [FS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunbreeze
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
The Lord of the Seasons (Lotte)
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Sunbreeze
BerichtOnderwerp: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 12:26

Ook hallo ^^
Nou welkom in mijn Family Search.
Aangezien ik veel katten met grote stambomen zie zou ik deze gozer ook wel een stamboom willen gunnen Wink
Vandaar dat ik mezelf heb gedwongen op te staan en dit te maken.

Zijn ouders zijn Redflower en Lavarain. Redflower is een donkerrode poes met blauwe ogen en Lavarain een rossige kater met rode stipjes en groene ogen.
Alle kleuren zijn beschikbaar.
Verder zoek ik ook neefjes, nichtjes, ooms, tantes, oma's, opa's. Zolang het maar familie is.
Ook zoek ik zijn kittens, want toen zijn partner, Rainsteps (NPC), kittens kreeg stierf ze. Sun was verdrietig en weet nogsteeds niet waar zijn kinderen zijn en wie dat zijn. Dus als je één van zijn kittens wilt spelen moet het tussen de 12 moons zijn.
Rainsteps is een blauwgrijze WindClanpoes met blauwe ogen bytheway


Laatst aangepast door Sunbreeze op za 12 sep 2015 - 15:21; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
50 Shades of Grey [FS] XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 15:18

Ik ben heel toevallig net van plan een Apprentice aan te gaan maken en ik wist niet of ik haar in Riverclan of Shadowclan moest plaatsen, maar dit komt dus als geroepen c':


SAGEFEATHER

Names; Sagekit - Sagepaw - Sagefeather
Gender; Female
Age; 10 Moons
Clan; Riverclan
Rank; Apprentice

fur; grey/brown tabby
eyes; blue
build; tall, slender
weight; lightweight

parents; Sunbreeze x Rainsteps
grandparents; Redflower x Lavarain
siblings; ???

character traits; confident, trusting, irreverent, mischievous, provocative, laid-back, flirty, playful, defensive, fierce, brash, immature


thanks <3


Laatst aangepast door Quietkit op za 12 sep 2015 - 15:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunbreeze
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
The Lord of the Seasons (Lotte)
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Sunbreeze
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 15:20

Dat is goed, die kan dan Sunbreeze's dochter zijn. Maar Sun weet het nog niet tensij er nog een kat is die weet wie haar ouders zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
50 Shades of Grey [FS] XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 15:24

Okee is goed ^^ Volgens mij lijkt Sage ook wel redelijk op de moeder (grijze vacht, blauwe ogen, bouw van een Windclankat) dus Sunbreeze zou wat vermoedens kunnen hebben, maar zeker weten doet hij het dan niet c:

Ik zal haar aanmaken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunbreeze
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
The Lord of the Seasons (Lotte)
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Sunbreeze
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 15:28

Quietkit schreef:
Okee is goed ^^ Volgens mij lijkt Sage ook wel redelijk op de moeder (grijze vacht, blauwe ogen, bouw van een Windclankat) dus Sunbreeze zou wat vermoedens kunnen hebben, maar zeker weten doet hij het dan niet c:

Ik zal haar aanmaken!

Okay dan :3 dan mag jij ook je eigen pleegouders invullen omdat ze natuurlijk niet weet wie haar biologische ouders zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondust
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Liondust
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 21:02

Names: Lakekit, Lakepaw, Lakeflower?, Lakedance(r)?
Gender: Female
Age: 10 Moons
Clan: Riverclan
Rank: Apprentice

Fur: Solid Grey (looks like mom)
Eyes: Blue (looks like mom)
Build: Small/Normal sized and lean
Weight: Lightweight

Parents: Sunbreeze and Rainsteps
Grandparents: Redflower and Lavarain
Siblings: Sagepaw, ??
Charcter Traits: Fierce, Selfish, Calm, Mature, Friendly (Acting the way a Lake could, calm and nice or fierce and undfriendly) etc

of

Names: Lavakit, Lavapaw, Lavafate?
Gender: Male
Age: 10 Moons
Clan: Riverclan
Rank: Apprentice

Fur: Speckled red (looks like grandparents)
Eyes: Blue (looks like grandparents)
Build: Large and Lean
Weight: Normalweight or Lightweight

Parents: Sunbreeze and Rainsteps
Grandparents: Redflower and Lavarain
Siblings: Sagepaw, ??
Character Traits: Brave, Protective, Friendly, Fierce, Calming Nature, Unrelieble etc (strong and unrelieble like fire, but sometimes protective and usefull like fire)

Voor beide heb ik een foto en jullie mogen kiezen welke het word. (Kortharig) Enkel foto's wouden moeilijk doen, dus die voeg ik nog even boven de aanmelding toe als dat dan wel lukt. Computer wou dat gisteren niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunbreeze
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
The Lord of the Seasons (Lotte)
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Sunbreeze
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 17:26

Ik denk dat Lavakit wel beter is dan Lakekit. Maar daarnaast vind ik Lake ook beter dan Lava xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Liondust
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Liondust
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 17:41

Hahahahha oke en nu? Jullie mogen kiezen omdat ik dat ook niet kon. Misschien dat Sagepaw weet wie ze liver als broer/zus heeft?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
50 Shades of Grey [FS] Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 19:42

Wat zou kunnen is dat Panther en Sun neven zijn? Dan kunnen hun moeders misschien zussen geweest zijn. En dan is Panther dus ook automatisch oom van Sage en Lake/Lava (I like Lake better tho xd).
Wat je nog moet weten is dat Panther z'n vader misschien Shadowspeaker is, maar dat is nog niet zeker want dat zou betekenen dat hij twee BloodClan broers heeft en één kittypet broer ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liondust
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Liondust
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 19:48

Zoals ik al zei, ik kan niet kiezen. Maar wil een van hun dus binnenkort wel aanmaken! Misschien stemmen?
Ik denk dat Lake bij mij ook net een streepje voor heeft...maar ik twijfel echt. 51/49 is het verschil....

EDIT:Ik heb beslotem dat het Lakepaw word sinds hij zeer veel op zijn zusje en moeder zal lijken. Behalve dat hij géén strepen heeft. De rode vacht is meer van nog een generatie terug aan Sunbreeze's kant. Dus zal ik Lakepaw binnekort aanmaken! En heb besloten de karakters te combineren dus Lakepaw word een kater en heeft dat karakter ook een beetje van Lava erbij ingevoegd. In ieder geval het beschermende! Kon niet kiezen en dit leek mij de beste oplossing hoop dat jullie eree eens zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakepaw
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϟ 20 Moons ϟ
Gender:
Rank:
Lakepaw
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 14:57

Hier is Lake! (Ik schrijf straks in zijn profiel al zijn karaktereigenschappen dus dan is alles weer duidelijk voor iedereen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunbreeze
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
The Lord of the Seasons (Lotte)
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Sunbreeze
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 15:03

Dat is dan goed Smile
En ja, Sun en Panther mogen neven zijn c:

Nog iemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakepaw
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϟ 20 Moons ϟ
Gender:
Rank:
Lakepaw
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 15:06

Oke ^^ zin in een topicje Sunbreeze en Lake (Lakes naam moet enkel nog gekleurd worden)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunbreeze
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
The Lord of the Seasons (Lotte)
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Sunbreeze
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 15:10

Is goed, ik maak wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakepaw
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϟ 20 Moons ϟ
Gender:
Rank:
Lakepaw
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 15:18

Oke zie hem vanzelf verschijnen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
50 Shades of Grey [FS] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 16:33

oeh panther is oom 8)
als je een topic wilt zeg je het maar!


Laatst aangepast door Zira op di 15 sep 2015 - 16:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakepaw
Member
50 Shades of Grey [FS] DPKsfdL
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϟ 20 Moons ϟ
Gender:
Rank:
Lakepaw
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 16:34

Waarschijnlijk is Lakepaw het plagende neefje (ome Panthergrowl, of oompje?)
Heej mag ik met Panthergrowl een topicje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: 50 Shades of Grey [FS]   50 Shades of Grey [FS] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
50 Shades of Grey [FS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: