|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Soft furҨ ma 7 sep 2015 - 18:59 | |
| Zijn haren stonden ietsje overeind terwijl hij het Riverclan kamp verliet. Hij vond het niet fijn om alleen te zijn, want dat maakte hem zenuwachtig. Hij slikte de brok in zijn keel weg terwijl hij steeds dieper het Riverclan territorium inliep. Soms voelde hij zich eenzaam en hij wist niet zo goed waarom. Hij had zijn familie, zijn pleegkittens, zijn vrienden en alle andere Riverclanners. Toch bekroop soms hem het gevoel dat hij alleen was, zelfs als hij dan midden tussen de andere katten stond. Hij wilde niet dat ze dat zagen dus liep hij op zulke momenten weg, maar dan was hij echt alleen en dat maakte hem nerveus. Met een lichte aarzeling begon hij in de richting van fourtrees te lopen. Hij had nog steeds de hoop dat Walnutdrop op een dag daar op hem zat te wachten, met haar vertrouwde glimlach om haar lippen. Dat hij een keer fourtrees opliep en dat ze hem dan tegemoet kwam rennen en haar vacht tegen de zijne drukte, maar hij wist dat dat nooit meer ging gebeuren. Ze had geen interesse meer in hem, waarschijnlijk was ze bang geworden door al het gedoe. Het stak hem, deed hem echt pijn maar hij kon het niet veranderen. Want hij zou niet kunnen veranderen. Zijn nekharen kwamen nog verder omhoog toen hij bij de bomen aankwam en de geur van rogue zijn zintuigen prikkelde. Geschrokken deed hij wat stappen achteruit. Nee alsjeblieft, geen zwerfkatten…
[First Aisha] |
|
| |
Patatje Joppie :) 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ ma 7 sep 2015 - 19:04 | |
| De kattin voelde de wind door haar haren waaien. Haar pels was vies maar stoer genoeg om als rogue te lijken. Ze voelde zich blij, sterker nog, ze voelde zich gelukkig. Ze voelde zich vrij en open. Enthousiast en klaar voor een gesprek. Haar gezicht klaarde nog beter op bij het ruiken van een kat bij de vier bomen. Sommige zeiden dat het hun territorium waren maar Aisha kon geen enkele geurmarkering opvatten. Haar blik gleed op een kater dat naar water rook. Misschien wou hij wel praten? Blij en zachtjes neuriënd liep de poes met hoge passen naar hem toe. "Hallo," miauwde ze vriendeelijk met geamusseerde gesloten ogen. Iek ben Aisha," Ze keek hem vriendelijk aan. In de hoop dat hij haar niet aanviel. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ di 8 sep 2015 - 10:02 | |
| Toen viel zijn blik op de kattin die enthousiast naar hem toe begon te lopen, veel te enthousiast naar zijn zin. Rogues vertrouwde hij helemaal niet. Ze hadden zijn moeder vermoord en hem zo erg verwond dat hij een hele tijd in de Medicine cat’s den had gelegen. Een rogue had Breakingdawn vermoord. Nee, hij moest het echt niet hebben van zwerfkatten. Ze hadden hem alleen maar pijn gedaan, heel veel verdriet. “Leuk voor je.” Mompelde hij toen ze zei dat ze Aisha heette. Hij deed nog steeds een pas achteruit in de richting van het Riverclan territorium. Hij had hier niet moeten komen, dat was fout. Nou liep hij een rogue tegen het lijf en dat was helemaal zijn eigen schuld. Het was dom en nou moest hij daar de gevolgen van ondergaan. Hij moest een keer leren dat Walnutdrop hier nooit meer zou staan, hij moest stoppen met het zomaar bezoeken van fourtrees. “Ga weg. Jij hoort hier niet.” Er lag duidelijk verdriet in zijn lichtblauwe ogen, zijn ogen glansden. Nog steeds stond zijn haar overeind en hij boorde zijn nagels in de grond. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ di 8 sep 2015 - 13:41 | |
| “Leuk voor je.” antwoordde de kater mompelend. Aisha's oren gingen teleurgesteld naar achteren. Weer zo'n chagrijnige kat. “Ga weg. Jij hoort hier niet.” De kater leek nogal van slag te zijn. Maar Aisha had hem niets aangedaan, toch? "Uhm... sorry," zei de poes nogal vragend. Vervolgens deed ze hem na. Wat er best mal uitzag. Blijkbaar voelden de katten zich meer op hun gemak als je hun nadeed. "Hoe heet jij?" vroeg ze. Klaar voor nog een bot antwoord.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ wo 9 sep 2015 - 8:06 | |
| Verrast stopte hij met achteruit lopen toen ze hem nadeed. Hij trok wat ongemakkelijk met zijn oren terwijl hij haar aanstaarde. “Creamyfrost.” Zei hij toen ze om zijn naam vroeg. “Kom jij hier om mij aan te vallen? Doe dat dan meteen dan ben ik er zo snel mogelijk weer vanaf.” Verzuchtte hij daarna. Hij wist niet beter dan dat rogue katten hem altijd aanvielen, want het was nooit anders geweest. Al had Whisperwind hem verteld dat niet alle rogues zo waren. Ze had hem nog nooit kunnen bewijzen dat er ook aardige waren, dus dacht hij dat die niet bestonden. Hij sprak zijn vriendin sowieso niet zo vaak meer. Dat stak hem, maar hij wist dat ze het druk had. Net als dat zijn tante het druk had. Ze hadden belangrijkere dingen te doen dan zijn aanstellerij. Dus hij begreep het wel, maar leuk was anders. Hij staarde de kattin nog steeds aan er vanuit gaand dat ze hem aan ging vallen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ do 17 sep 2015 - 8:17 | |
| De kattin keek hem met een schuine kop aan. Creamyfrost? Dat was wel een mondvol. Maar wel een rare naam. Mentaal hield ze haar schouders op. Het was voor hun wel normaal. De poes keek hem verrast op toen hij haar aanbood hem aan te vallen. 'Gekkie,' lachtte ze. 'Ik val geen katten aan, behalve als ze mij aanvallen, dan wel. Maar jij bent aardig dus ga ik jou niet aanvallen.' ze glimlachte breed. Ondanks dat de kater bot tegen haar deed zag ze hem als aardig. Want zo erg overdreef ze niet
Telefoonpost :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ do 17 sep 2015 - 12:12 | |
| Hij was duidelijk verrast toen ze het zo luchtig opnam en zei dat ze niet kwam om hem aan te vallen. “Maar…” Hij staarde haar verward aan. “Waarom kom je hier dan? Rogue’s komen hier toch alleen maar om clankatten te treiteren?” Hij begreep er echt helemaal niets meer van. Toen bedacht hij opeens dat hij echt heerlijk onbeleefd was zo, maar hij kon het niet helpen. Het was verwarrend voor hem, omdat hij gewend was om meteen aangevallen te worden door een rogue. “Ehm, wat is jou naam?” Vroeg hij toen toch maar. Hij zwiepte zenuwachtig met zijn staart, hij was echt niet op zijn gemak. Als je zijn achtergrond wist was het ook niet zo gek, maar er waren niet zo veel katten die wisten wat hij meegemaakt had. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ ma 21 sep 2015 - 16:57 | |
| De poes keek hem beledigd aan toen hij begon over de rogues. Zolang zij ze zich herinnerde had ze geen haartje van een kat gekrengt en nu beschuldigde hij haar zomaar van de daden van een ander. De katten keek met gesloten ogen weg maar kwam algauw weer bij. Ze was niet zulke poezen die dachten dat ze beters verdienden. Ze kalmeerde verraselijk snel omdat ze dacht dat de kater wel de moeite waard zou zijn te praten. 'Nou, ik heb nooit iemand kwaad gedaan dus zit jij simpelweg fout' Ze stak haar tong plagend uit. In de hoop dat de kater het als grapje zou willen opvatten. Want wat deed een gesprekje zonder gezelligheid? Haar ogen keken hem verward aan toen hij begon over haar naam. Dat had ze toch eerder gezegd? 'Dat had ik eerder gezegd. Ik zei dat ik Aisha heette en toen zei je dat het leuk voor me was. Inderdaad, want anders zou ik Aishafrost heten en dat staat niet bij me.' Ze grinnikte. Creamyfrost, Aishafrost. Hij zou het vast wel begrijpen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ di 22 sep 2015 - 12:24 | |
| Hij snapte er nog steeds helemaal niets van en hij moest het echt even voor zichzelf op een rijtje zetten. “Dus niet alle rogue’s vallen clankatten aan?” Je kon horen dat hij nog steeds aarzelde en het eigenlijk niet zo goed geloofde. Elke ontmoeting met een rogue was uitgelopen op een gevecht, dus het was niet zo raar dat hij dacht dat ze allemaal zo waren. Toen ze zei dat ze dat al een keer gezegd had knikte hij langzaam, ooh ja dat was ook zo. In alle verwarring was hij het alweer vergeten. “Het hoeft niet perse dat je dan Aishafrost zo heten hoor.” Sprak hij haar tegen terwijl hij haar nog steeds argwanend aankeek. Wat moest hij met deze kattin aan? Zij leek er niet zo’n punt van te maken, maar dat maakte het voor hem alleen maar lastiger. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ vr 25 sep 2015 - 15:04 | |
| “Het hoeft niet perse dat je dan Aishafrost zo heten hoor.” De kattin grinnikte. 'Dat was ik ook niet van plan,' grinnikte ze. Vervolgens keek ze op. 'Nu je weet dat ik je niet eens DURF aan te raken,' begon ze, haar stem nogal hoog van humor. 'Vrienden worden?' Ze stak haar voorpoot naar hem uit als teken van vriendschap. Hoe slim was de kater te begrijpen dat ze geen kwaad bedoelde?
|
|
| |
Lara 31 Actief
| CAT'S PROFILEAge: It starts with love and it ends with death (4 years)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ vr 25 sep 2015 - 15:11 | |
| Met zichtbare tanden keek de zwartwitte poes naar beide katten. Haar nagels boorden in de aarde. Een rogue vrienden met een Clankittypet?! Dit verpestte de goede roguenaam. Haar eigen apprentice zomaar voor de neus van een vijand vrienden te worden? Natuurlijk moest Cloë hier een stokje in steken. Want zo snel kwam je niet van haar af als je haar teleurstelt of bedriegt. Haar blauwe ogen keken kil toen ze de struiken uit sprong. Met haar vacht overeind belandde ze naast de grijze poes. 'Aisha,' mauwde ze met een stem alsof ze haar meteen wou vermoorden maar zich in hield. 'Wees een schat en vertel me wie je nieuwe 'vriendje' is.' Een hatelijke blik wierp ze op de RiverClankater voordat ze weer naar haar apprentice keek. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ za 26 sep 2015 - 17:23 | |
| Hij raakte bijna overtuigd, tenminste hij begon haar heel voorzichtig te geloven. Misschien was zij wel aardig. Ze gaf hem geen reden om te denken dat ze dat niet was, misschien waren er dan toch aardige rogue’s. Hij wilde haar vriendschapsaanbod accepteren toen een andere geur zijn zintuigen prikkelde. Met grote ogen deed hij een paar stappen achteruit. Het was een complot, dat moest wel en hij was er ingetrapt. Soms kon hij zichzelf echt wel voor zijn kop meppen. Hij keek van de één naar de andere kattin. “Zij is mijn vriendin niet en dat zal ze ook nooit worden.” Zijn ogen fonkelden verontwaardigd en kwaad terwijl hij even naar Aisha keek. Hoe durfde ze. Hem eerst proberen te overtuigen dat ze niet slecht was en dan vervolgens deze andere rogue naar hem toesturen. Ze wilden hem samen aanvallen, dat moest het zijn. Hij keek de rogue aan die zich ook bij het gezelschap had gevoegd. “Het lijkt mij beter als jullie weg gaan.” Zijn oren waren in zijn nek gegleden en zijn nekharen waren iets omhoog gekomen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ za 26 sep 2015 - 17:53 | |
| De kattin glimlachte terwijl ze wachtte op antwoord van de kater. Als ze vrienden werd dan was ze niet alleen meer. Dan kon ze eindelijk niet eenzaam met zichzelf praten. Het geluid van ritselende bladeren toonde nog een kat aan. Haar ogen werden groot toen een zwartwitte poes naast haar belandde. 'Aisha, Haar grijze vacht stond overeind. Waarom precies nu? Eerlijk gezegd wist de kattin nogsteeds niet waarom de zwartwitte poes haar niet met rust liet. 'Wees een schat en vertel me wie je nieuwe 'vriendje' is.' Aisha siste boos naar haar. Tot haar blik naar de kater ging. “Zij is mijn vriendin niet en dat zal ze ook nooit worden.” Haar oren gingen naar achteren, alsof ze geraakt werd door die woorden. Wat ook zo was. 'You idiot! Kill him now!' echode een stem door haar kop. Ze schudde een paar keer tot het wegvaagde. 'He hates you now, what's the matter?' De kattin grauwde. Haar nagels in de grond geboord. Dit gebeurde er dus als ze nerveus werd.
|
|
| |
Lara 31 Actief
| CAT'S PROFILEAge: It starts with love and it ends with death (4 years)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ za 26 sep 2015 - 18:05 | |
| De kattin keek met een ijzige blik naar crèmekleurige kater. 'Mooi zo, fish-face.' schold ze hem uit nadat hij beweerde dat ze geen vrienden waren. 'En nee bedankt, ik voel me hier op mijn gemak.' Het beviel haar totaal niet hoe de kater tegen haar sprak. 'Aisha, laat zien wat er nut aan je is je te laten blijven leven en vermoord hem.' beval ze haar apprentice. De grijze kattin had echter niet veel keus. Vooral met Cloë moest je niet sollen. En dat liet de roguepoes ook merken. Hoogstwaarschijnlijk zal de kattin haar bevel weigeren. Dus schoten haar nagels uit en liep Cloë naar de kater. Met een luide kreet en een krachte sprong wierp ze op de kater. In de poging hem te raken met haar klauwen.
- telefoonpost. Moet gaan |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ ma 28 sep 2015 - 7:20 | |
| Hij was een grote kater en redelijk gespierd, maar hij had zijn karakter niet mee. Hij zou niemand zomaar aanvallen, dan kon hij nog zo’n hekel aan iemand hebben. Pas als iemand in gevaar was dan waagde hij het erop. Toen de zwart witte rouge voorstelde om hem te vermoorden gleden zijn oren in zijn nek. Zie je nou wel, schoot er door zijn kop. Rogue’s waren slecht, ze vielen hem altijd alleen maar aan. “commandeer jij haar altijd zo?” Hij staarde haar vol afschuw aan voordat zijn blik even naar Aisha gleed. Liet zij zich zo commanderen? Door deze gestoorde kat die hem zonder reden aanviel. Hij wist dat ze dat ging doen want hij zag het in haar hele houding. Zijn nagels boorden zich in de grond en zijn haren kwamen helemaal overeind. Creamyfrost was snel, omdat hij niet van vechten hield ontweek hij liever. Hij deed daarom ook een paar stappen opzij waardoor ze hem miste. “Waarom valt jullie soort altijd anderen aan zonder reden, waar slaat dat op?” Riep hij verontwaardigd terwijl hij nerveus met zijn staart zwiepte. Dit sloeg echt nergens op en hij was er weer eens de dupe van. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ ma 28 sep 2015 - 14:46 | |
| 'Aisha, laat zien wat er nut aan je is je te laten blijven leven en vermoord hem.' De kattin siste boos naar de zwartwitte poes. 'Laat me met rust, ik wil je apprentice niet meer zijn. Wat heeft het voor een nut jou te volgen? Je gunt me niet eens naar de Twoleg Place te gaan.' Toch kreeg Aisha meteen spijt van die woorden. Cloë was vele manen ouder dan zij. Nogal afwezig deed de grijze poes een stap achteruit. Haar ogen werden groot en rond bij de plotselinge gebeurtennis. De roguepoes stormde op Creamyfrost af, maar de kater ontweek haar aanval echter. 'You see? You are weak!' Aisha snoof, die stem negerend. 'You can't kill him because you don't want to. But you also don't help him.' De kattin sloeg haar ogen neer. 'You are weak, just WEAK!' De kattin kon nog maar net wat uitmurmelen. 'Ik ben niet zwak,' Haar oren werden naar achteren gedrukt. 'LIAR!' galmde het door haar hoofd. 'Ik ben niet zwak,' mompelde ze nogmaals wat harder. Maar zacht genoeg dat de katten die zich in de achtergrond afspeelden het nauwelijks konden horen. 'LIAR!' Klonk het weer als een echo. Aisha gaf op en rende op beide katten af. Even leek het alsof ze de kater wou aanvallen. Maar integendeel, ze sprong richting de zwartwitte roguepoes om haar weg te duwen voordat ze iets met de kater kon doen.
|
|
| |
Lara 31 Actief
| Onderwerp: Re: Soft furҨ ma 28 sep 2015 - 17:50 | |
| Cloë begon het zat te krijgen met de kater die zowat alleen maar vluchtte. De woorden van Aisha lieten haar met een ruk omkijken met een dodelijke blik. 'Laat me met rust, ik wil je apprentice niet meer zijn. Wat heeft het voor een nut jou te volgen? Je gunt me niet eens naar de Twoleg Place te gaan.' dreigend liep de zwartwitte poes langzaam richting de kattin. Haar blauwe ogen groot van woede. 'Hah, je verspilt je leugens. Als die kater er niet is doe je normaal altijd je best.' siste ze. Met maar 1 klauw sloeg ze uit naar haar gezicht in een poging haar wang te raken. 'Je gaat doen wat ik zeg, hoor je me?' siste ze kwader. De poes draaide zich weer naar de kater om. 'En als je me even excuseert,' mauwde ze met haar kop gericht naar Aisha. 'Ik heb zaken te doen,' Met volle kracht rende ze naar de kater toe. Net voordat de poes op hem wou springen om hem vervolgens in zijn nek te gaan bijten voelde ze druk op haar zij. En voor de roguepoes het wist lag ze op de grond met Aisha bovenop haar. 'Verrader!' siste ze luid. 'Je brengt een slechte naam voor de rogues in de hele omtrek. Je hoort een kittypet te zijn!' Toch kon je voor het eerst verdriet en teleurstelling in haar ogen zien. De apprentice die ze altijd bij zich had, had haar rug naar haar toegekeert. Wat had ze fout gedaan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ di 29 sep 2015 - 11:06 | |
| Verward keek hij toe terwijl hij probeerde te beseffen wat er allemaal gebeurde. Eerst snauwde de kattinnen naar elkaar en hij besloot dat het het slimst was om zich daar niet in te mengen. Vervolgens begon Aisha voor haar uit te mompelen en zette hij zich schrap toen hij zag dat de andere rogue aanstalten maakte om weer boven op hem te springen, maar voordat ze daar de kans toe kreeg sprong Aisha boven op haar. Beschermde die rogue hem nou? Hij begreep er helemaal niets van, want het was toch een hinderlaag. Of had hij daar toch een verkeerd beeld bij. Hij kon zich omdraaien en wegrennen als hij wilde zo druk waren ze met elkaar bezig, maar de twee rogue’s bevonden zich nog steeds op clangebied en ook al was het niet alleen het probleem van de Riverclan was het wel zijn taak om die katinnen daar weg te krijgen. Hij vocht liever niet, dus probeerde hij het op een andere manier. “Jij hebt ook geen reden om mij aan te vallen rogue.” Zijn stem klonk rustig terwijl hij naar de zwart witte rogue keek, daarna gleed zijn blik naar Aisha. Nog steeds met een lichte verwarring op zijn gezicht. “Laten we dit gewoon achter ons laten. We hoeven dit niet zo te laten lopen als jullie gewoon weg gaan uit clanterritorium.” Vervolgde hij toen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ do 1 okt 2015 - 8:19 | |
| Aisha gromde en liet haar tanden zien. 'Ik ben geen kittypet!' siste ze. Ze wou haar net aanvallen toen ze opeens haar ogen las. Haar ogen werden groot. Met een blik op de kater gericht. Ze zuchtte, sprong van haar af en deed een pasje naar achteren. En nog een pasje. Haar oren van angst tegen haar nek gedrukt. De woorden in haar hoofd negeerde ze. Met een dodelijke ik op de poes gericht draaide ze zich om en rende weg. Haar staart slingerig achter haar aan. De struiken slokten haar op. Haar blik was nogsteeds hard. Maar algauw na een zucht ging ze zitten. Waarom kon niemand haar begrijpen? Ja, Aisha is kinderachtig. Aisha doe dit Aisha doe dat Grrr, hier was ze zo klaar mee. Ze wou laten zien wat ze kon. Ze wou Cloë laten zien dat ze trots op haar kon zijn. Maar mocht ze ook nooit met een kat praten? Ze was het zat. Ze wou geen apprentice meer zijn. Ze was al 18 manen. Dat was toch genoeg geweest? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Soft furҨ | |
| |
|
| |
|