Teach me things.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Teach me things.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistgaze
Elder
Teach me things. 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Teach me things.   Teach me things. Icon_minitimema 7 sep 2015 - 13:37

De wit grijze poes liep rustig de medicine cat den in. Het was hier rustig, té rustig. Waar hing Jayfeather uit? Ze had gedacht dat hij hier wel weer klaar zou staan, om haar een lesje te leren over Starclan weet wat. Rustig keek ze rond, liep ze verder de den in. Daar was niemand te bekennen. Wat apart? Misschien dat hij buiten was. Mistpaw voelde nou ook niet meteen de ontzettende drang om te gaan zoeken naar Thunderclan's medicine cat. Hij zou vanzelf wel weer opduiken een keertje. Maar ze wou Jayfeather wel vragen over wat Acefray had gezegd. Ze moest leren vechten en jagen. Kruiden kennen was tot daar aan toe, maar ze moest ook kunnen overleven in tijden van gevechten. "Jayfeather? Waar hang je uit?" vroeg ze zachtjes. Misschien kreeg ze antwoord.

& Jayfeather
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayfeather
Elder
Teach me things. DPKsfdL
Sanne
101

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayfeather
BerichtOnderwerp: Re: Teach me things.   Teach me things. Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 18:45

Murmelend tegen zichzelf liep Jayfeather het kamp weer in. Na zijn zoektocht naar kattenkruid was hij nog verder gegaan met het zoeken naar andere kruiden. In zijn hoofd noemde hij op wat hij allemaal nog nodig had. De kater focuste zich niet op de andere katten, hij manoeuvreerde vlekkeloos door de menigte heen zijn oren niet eens meer gespitst om op te vangen wat zijn ogen niet konden. Zo liep hij ook dwars langs zijn apprentice. Pas toen de poes zijn naam zijn stopte hij en keerde de kater zich om. "Oh, uh. Mistpaw, heb je iets van me nodig?" Mauwde hij een beetje van zijn stuk gebracht. Jayfeather liet het gevonden kattenkruid alvorens uit zijn bekje vallen en staarde met zijn blinde ogen naar de poes die hoogstwaarschijnlijk ongegeneerd naar hem aan het staren was. Jayfeather wist niet wat de poes wilde, hij wist namelijk vrijwel niks van zijn apprentice. Misschien moest hij daar maar eens verandering in brengen.
Mistgaze
Elder
Teach me things. 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Teach me things.   Teach me things. Icon_minitimema 14 sep 2015 - 15:27

De geur van haar mentor kwam haar neus in. Mistpaw draaide haar kop en... hij liep zo langs haar heen! Verontwaardig keek ze naar hem, hij mocht dan wel blind zijn maar dit was echt ontwijkend gedrag wat hij vertoonde. "Oh, uh. Mistpaw, heb je iets van me nodig?" Wow. Nee, eigenlijk niet sorry Jayfeather. Mistpaw schudde haar kop zachtjes en voelde de woede in haar oplaaien. "Goh. Ik weet het eigenlijk niet, heb ik iets nodig?" begon ze. "Misschien wel informatie? Lessen over kruiden? Misschien moet je me is laten zien hoe je wonden verzorgd? Of moet ik dan echt elke keer met Acefray afspreken om te vragen of hij me dingen wilt leren." Dan kon ze net zo goed bij Shadowclan gaan zitten. "Als jij plotseling dood neervalt kan ik echt niet de taken van medicine cat op me nemen omdat ik nog lang niet alles weet, omdat me niks geleerd wordt door mijn eigen mentor!" benadrukte ze tegen de kater. Al haar frustraties kwamen eruit. Ze kon niet vechten, niet goed jagen en ze was ook nog is een halfbakken medicine cat. Lekker dan.
Jayfeather
Elder
Teach me things. DPKsfdL
Sanne
101

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayfeather
BerichtOnderwerp: Re: Teach me things.   Teach me things. Icon_minitimema 21 sep 2015 - 15:00

Jayfeather trok zijn wenkbrauwen even een miniscuul stukje in de lucht maar zweeg toen ze sprak. Hij wilde haar niet in de rede vallen, want hij kon het enigzins waarderen dat ze opkwam voor haar eigen mening. "Ik vrees dat je gelijk hebt Mistpaw." Mauwde hij slechts stilletjes. En hij draaide zich om, om zijn den te betreden. "Misschien is het handig als je me volgt," eiste hij toen de reactie niet zo snel en direct was als hij wilde. Lichtelijk geïrriteerd door haar aanval was hij wel, en Jayfeather was niet iemand die dat zou ontkennen of verbergen. De kater snoof aan de kruiden en draaide zich weer terug in de richting van Mistpaw. "Moet je eens luisteren. Ik ben er van op de hoogte dat Medicine katten niet vijandig met elkaar omgaan, maar die sneaky afspraken moeten er echt uit. Dit is verraad en dat duld ik niet, of je het leuk vind of niet." Zijn stem was ijzig en zijn blinde ogen staarde naar, waar hij hoopte die van haar waren. "Als je zo nodig aan Acefray's kont wil hangen moet je maar overstappen naar ShadowClan," snauwde hij verder. "Dus, wat doe je bij een gebroken poot." Grauwde hij lichtjes geamuseerd.
Mistgaze
Elder
Teach me things. 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Teach me things.   Teach me things. Icon_minitimema 21 sep 2015 - 15:16

Ze had een woedende reactie verwacht doordat ze zo uit haar slof schoot. Maar hij gaf haar... gelijk? Mistpaw volgde de kater zijn den in toen hij daarom vroeg. Ze wachtte geduldig af. Zou hij haar een klap verkopen? Tegen Silverstar zeggen dat ze geen medicine cat meer mocht worden? Toen begon hij over haar afspraken met Acefray. Haar staart verdikte - ondanks dat hij dat al was - nog meer en ze zwaaide er geïrriteerd mee. "Verraad? Sorry hoor, maar soms is het net alsof ik de enige ben die eigenlijk probeert om een beetje in de gaten te houden waar en hoe de kruiden groeien. Het is niet zo dat ik zomaar laat gebeuren dat Windclan of Riverclan alles weghaalt voor Leafbare hier is." snauwde ze, een beetje geïrriteerd. "Ja, en dan soms toevallig kom ik Acefray tegen. Het is niet alsof hij slecht is, hij was er tenminste toen mijn moeder aangereden was." Whoops. Ze was nu wel een beetje heel heethoofdig. "Als je zo nodig aan Acefray's kont wil hangen moet je maar overstappen naar ShadowClan," Dat deed best pijn, en dat was te zien aan haar ogen. Mistpaw keek naar haar poten. Er werd gevraagd wat ze moest doen bij een gebroken poot. "Euh.. de kat stabiliseren, niet meer laten bewegen of de poot belasten. Voelen waar de breuk zit... en dan smeer je er.. uh.." ze dacht diep na, ze kon er niet meer opkomen. Ze wist dat er een wortel was die je op de poot moest smeren. Smeren.... "Smeerwortel smeer je op de plek om het te laten genezen!" Boom, roasted.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Teach me things.   Teach me things. Icon_minitime

Teach me things.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: