|
| Nath 547 Actief
| |
| | | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Psyko zo 6 sep 2015 - 12:04 | |
| Het was al ernstig vol in de den. Lege plekjes waren nog maar weinig voorkomend, en dus had ze een plekje naast de ingang moeten pakken. De zwart-witte poes was net begonnen aan de fundering van haar nest. Ze liep naar buiten om wat takjes te pakken. Eenmaal tevreden met het aantal mos en houtjes wat ze onder haar kin en in haar bekje kon dragen, stapte ze de den weer in. Bijna dropte ze alles. Haar blauwe kijkertjes hadden nog een vrij plekje gezien, tegen de wand aan. Half over katten struikelend, en iemand voor zijn oren slaand met haar takjes stormde ze erheen, om het zo snel mogelijk te claimen. Ze liet zichzelf neervallen op het plekje. "Hoppa. Van mij," mompelde ze. Ze begon haar dingetjes zorgvuldig neer te leggen. Terwijl ze met haar pootjes het mos wat verspreidde keek ze opzij, naar de bruine poes die naast haar in een nest lag. "Wat een drukte, hè? Niet heel veel anders dan de nursery," zuchtte ze.
|
| | | Nath 547 Actief
| |
| | | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Psyko zo 6 sep 2015 - 16:04 | |
| De goudbruine kattin was klaar met haar nest, ze lag erin. De gevlekte apprentice zag hoe Swiftpaw knikte. "Ja, maar deze drukte is beter. Ik bedoel, geen piepende kittens meer," merkte ze terecht op, terwijl ze op Echo neerkeek. Ze was groter; dat irriteerde de kleinere poes best wel. Maar ze liet het mooi niet merken. "Gelijk heb je," mompelde ze, de laatste mosplukjes in de fundering frommelend. Toen plofte ze neer in het nest. "Kittens zijn best schattig hoor, maar dat geneuzel ben je toch snel zat. En nu ook geen queens meer om je op je tenen te tikken. Nu mag je mentor dat lekker doen," knikte ze, terwijl ze haar staart om haar lichaam heen vouwde.
|
| | | Nath 547 Actief
| |
| | | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Psyko ma 7 sep 2015 - 16:56 | |
| De goudbruine poes lachte even. "M'n moeder had vaak niet eens de tijd om me straf te geven," vertelde ze vervolgens. Echo lichtte haar gevlekte kopje even op. Tja, dat kende ze, een soort van. Zij was natuurlijk ook nooit echt gecorrigeerd door haar moeder. Maar dat kwam meer omdat die gestorven was, al voordat ze haar oogjes kon openen. Toch had de andere apprentice een verschillende reden. "Mijn moeder is Innerghost, de deputy. Ze was vaak afwezig en liet de verantwoordelijk achter bij een andere Queen. Niet dat ik dat erg vond, integendeel zelfs. Het had vaak juist zijn voordelen," De donkerblauwe kijkers van de zwart-witte kattin vlogen wijd open en naar de exemplaren van de ander. "Niet! Ben jij Innerghosts dochter?!" Lichtelijk verontwaardigd, maar vooral onder de indruk was ze zeker. "Ik heb niet eens ouders, dus ik heb ook nooit echt straf van m'n moeder gekregen, om 't zo maar te zeggen,"
|
| | | Nath 547 Actief
| |
| | | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Psyko za 12 sep 2015 - 22:29 | |
| Dat zei ze gewoon voor de grap. Ja, hu-hu. "Dacht ik al," reageerde de gevlekte kattin, met een plagerig gebaar haar tong uitstekend. Echter verdween die sfeer een beetje toen het weer ging over Echo's ouders. "Zijn je ouders dood?" vroeg de andere apprentice haar. De zwart-witte poes duwde haar lippen wat bedenkelijk op elkaar. "Denk ik wel," antwoordde ze. Natuurlijk had ze nog nooit een graf gezien, wat een reden was om te twijfelen. "Ze zeggen dat m'n moeder dood is, maar over m'n vader weet ik eigenlijk niets. Alleen dat ik op hem lijk. In ieder geval heb ik ze nog nooit gezien. Ik ken die andere queens stuk voor stuk," Er ontsnapte een grinnikje uit haar mond. Pranks uithalen bij moederkatten was toch het allermooiste. Sorry, not sorry.
|
| | | Nath 547 Actief
| |
| | | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Psyko zo 27 sep 2015 - 13:36 | |
| De gouden kattin schudde haar kopje na Echo's uitleg over haar familiekennis, maar ging er verder niet op in. In plaats daarvan gingen ze door op een onderwerp waar de gevlekte poes net wat zekerder van was. "Wie is jouw mentor eigenlijk?" vroeg ze. Man, hoe heette die kat ookalweer? "Lurking... shade," uitte Echo bedenkelijk. En zo snel als ze die mening over hem had gevormd kwam hij erachteraan. "Hij is een beetje vreemd. Wie is die van jou?" Ze gaf een zwiep aan haar lange zwart-witte staart.
- Beetje een flutpost xd
|
| | | Nath 547 Actief
| |
| | | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Psyko zo 4 okt 2015 - 16:58 | |
| Haar mentor was niet eens bij de ceremonie geweest? Dat was niet alleen flauw, dat was gewoon onrespectvol. Die naam zou ze onthouden. Mocht ze die ooit als mentor krijgen... Pfft, hij zou haar trainen, als duwde ze hem persoonlijk in het ravijn en liet ze hem daar aan zijn staart hangen. Dat zou ze waarschijnlijk niet doen. Maakte niet uit. Dat vond Swiftpaw ook, die verkondigde dat ze toch wel een goede warrior zou worden. Een grijns schoot langs de snuit van de gevlekte nieuw-apprentice. "Precies, anders kun je altijd nog een nieuwe mentor vragen aan je moeder. Misschien krijg je haar ooit wel als mentor!" Had je voorrang als dochter van de deputy? Vast wel toch?
|
| | | Nath 547 Actief
| |
| | | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Psyko za 10 okt 2015 - 15:49 | |
| De kattin stelde voor om morgen het territorium te gaan verkennen, na de training, om na te vertellen. Haar stem klonk wat onzeker. Even dacht Echo na, maar vervolgens knikte ze. Waarom eigenlijk niet? De roodbruine poes was best aardig enzo. "Ja, is goed," glimlachte ze. "Alleen ik heb geen idee wat m'n mentor allemaal van me verwacht en hoelaat ik op plekken moet zijn, dus waar en hoelaat..." Ze bedacht dat de andere kattin dat probleem eigenlijk nog meer had. "En... jij ook niet," voegde ze er dus bedenkelijk aan toe. Een grinnik ontsnapte haar. Mooi was dat. Well done Echo, mooie speech. "We zien wel weer,"
|
| | | Nath 547 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Psyko | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |