We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
hey, is er een dierenarts(assistente) online? Mijn hond heeft sinds eergisteren last van poepen. Hij moet heel hard (en lang!) duwen voordat er ook maar een klein beetje wat zachte poep uit komt, wat dan blijft hangen in zijn vacht. Als ik dan probeer hem te helpen (poepzakje om mijn hand, een beetje aan zijn poep trekken en zijn buikje masseren) begint hij hard te piepen en dat doet dus pijn. Nu heb ik het in het bad eraf gehaald allemaal en ook de haartjes rondom zijn anus weggeknipt, en nu lijkt hij ook niet meer te hoeven. toch wil ik liever niet weer voor verrassingen staan vanavond ^^ dus heeft iemand een idee wat er aan de hand is? x
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
@Lolo, Ik ben geen dierenarts of assistente, maar zat hij niet verstopt? (Heeft mijn kat ook gehad) Of anders ontstoken? Als het doorgaat zou ik wel naar de dierenarts gaan. :'3
hey, is er een dierenarts(assistente) online? Mijn hond heeft sinds eergisteren last van poepen. Hij moet heel hard (en lang!) duwen voordat er ook maar een klein beetje wat zachte poep uit komt, wat dan blijft hangen in zijn vacht. Als ik dan probeer hem te helpen (poepzakje om mijn hand, een beetje aan zijn poep trekken en zijn buikje masseren) begint hij hard te piepen en dat doet dus pijn. Nu heb ik het in het bad eraf gehaald allemaal en ook de haartjes rondom zijn anus weggeknipt, en nu lijkt hij ook niet meer te hoeven. toch wil ik liever niet weer voor verrassingen staan vanavond ^^ dus heeft iemand een idee wat er aan de hand is? x
nou het kan zijn dat het gewoon niet goed te gevallen of zo iets dergelijks, maar als het zo door gaat zou ik wel naar de dieren art gaan, kun je de dieren arts niet op bellen en vragen voor advies?
Dat verstopt zitten kan best wel veel pijn doen als het echt niet meer gaat en dat verklaard het piepen dan ook. ^^ Anders kan het ook ontstoken zijn, maar dan zou een hond ook gewoon overal zijn uitwerpselen moeten achterlaten, want hij heeft er dan geen controle meer over. En zo klinkt het niet.
Hoelang is het met je hond aan aan de gang, lijkt het verse poep te zijn en hoe gedraagt je hond zich. Zwelt de buik op (voelt het alsof er gas in de buik(holte zit), had hij net gegeten en is druk geweest?