We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Julia 71 Actief I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience
Pff... ik ben er nu alweer zat van deze week =P Gelukkig ben ik vrijdag vrij. Een vriendin van mij heeft mij meegevraagd naar Horse Event echt heel lief <3 !
Oeh Horse Event! Ik ben dat weekend op vakantie tot zondag dus ik kan er niet heen :C
Dark necessities are part of my design
Skinny Dream
Member
Julia 71 Actief I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience
Centerparcs Hutteheugte! Lekker drijven in m'n nieuwe zwempak en niksen! c: Ik heb zoveel dramaplannen voor Mistpaw, maar dan moeten een paar mensen wel meewerken.. ehehehehe
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Kiek, ik heb nog een thunderclanner die ik actief wil maken (frozensoul) dus als je wilt kan je daar wat mee verzinnen ^^ Ze is eigenlijk een elder maar ik ga d'r young warrior maken.
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Skinny Dream
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Claw
Deceased
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
Ah, waar is de tijd dat Little nog medicine cat app was. <3 Ik zie d'r nu nog geen leider worden maar stel je voor dat ze dat wel word dan heeft ze letterlijk iedere rang gehad, behalve elder dan. :')