We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik nog meer zin in het tellen van Forests posts dan m'n Spaans huiswerk maken. Moet je nagaan D:
Laatst aangepast door Echopaw op zo 6 sep 2015 - 20:17; in totaal 1 keer bewerkt
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
ik heb andere dingen te doen dan mn tijd verdoen aan frans of spaans xD Ik leer makkelijk talen tho maar vind het vreselijke talen, maakt dat mij raar?
ik heb andere dingen te doen dan mn tijd verdoen aan frans of spaans xD Ik leer makkelijk talen tho maar vind het vreselijke talen, maakt dat mij raar?
Ik ben ook goed in talen, maar ik vind Spaans heel mooi, Frans verschrikkelijk, net als Duits :'). Dus nee, dat maakt je niet raar
Ik ben ook goed in talen, maar ik vind Spaans heel mooi, Frans verschrikkelijk, net als Duits :'). Dus nee, dat maakt je niet raar
Ik hou van de germanische talen zoals Duits, nederlands, noors en engels
::
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
- Gisteren opstap geweest, m'n crush tegen gekomen en gezoend. - Vandaag om 15:00 nicht geworden van een neefje <3 - Kwartier geleden hebben mijn oom en tante een autoongeluk gehad, godzijdank gaat het goed met ze.
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
ooh ik voel me echt heel ziek ;w; opeens, het begon vanmorgen met heel erg verkouden en snel koud, maar nu heb ik echt verschrikkelijk hoofdpijn en voel me koortsig. hopelijk is het morgen over..
Breakingpoint
StarClan
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
CAT'S PROFILE Age: Ageless | Died at 17 Moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Auch, succes Demi, ik duim voor je <3 ! @Nath; Jees, dat is echt een heleboel in een dag. Ik ben blij voor je dat je met je crush hebt gezoend en gefeliciteerd met je nieuwe neefje. Vervelend van je oom en tantes ongeluk tho, sterkte <3 !
Ik ga maar eens heerlijk even chillen beneden, daarna douchen en lekker slapen c:
ooh ik voel me echt heel ziek ;w; opeens, het begon vanmorgen met heel erg verkouden en snel koud, maar nu heb ik echt verschrikkelijk hoofdpijn en voel me koortsig. hopelijk is het morgen over..
Nawh beterschap! <3 Join ons bij onze coolheid.
@Nath, Woow dat is heel veel. Alle gevoelens in 3 dagen.
Well I’ll be damned
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Nawh beterschap! <3 Join ons bij onze coolheid.
@Nath, Woow dat is heel veel. Alle gevoelens in 3 dagen.
Nee, in nog geen 1,5 dag xD
Maar het gaat goed met mijn oom en tante, morgen ga ik de baby zien en zaterdag komt mijn crush bij me thuis. <3