We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik vond deze ook leuker :'3 De oogjes kwamen ook mooier uit en ik ben van nature beter in donkere setjes (A) -en vuur, het is een wonder dat ik nog geen vuur setje hebt gemaakt :')-
Leo is boos, heel erg boos dat hij geen appie is geworden :'3 Poor him <3 Hij gaat nu Shrew stalken (A)
Door Jamie wil ik ook weer een setjesshopje openen ;___;
Door mijn lelijke werk? :0 Maar doe gewoon, ik hou van je setjes :3 Je kan anders ook het 'maar 1 slotjes' systeem aanhouden -en het strenger volgen als ik xD-
LEOPARDSPIRIT
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 22 moons! Gender: She-cat ♀ Rank:
Door mijn lelijke werk? :0 Maar doe gewoon, ik hou van je setjes :3 Je kan anders ook het 'maar 1 slotjes' systeem aanhouden -en het strenger volgen als ik xD-
God nee, ik vind je setjes prachtig :') ik ben alleen bang dat ik het niet actief ga houden, maar daarnaast ligt PS nu te verstoffen bij mij ;w;
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Leopardspirit
Member
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
God nee, ik vind je setjes prachtig :') ik ben alleen bang dat ik het niet actief ga houden, maar daarnaast ligt PS nu te verstoffen bij mij ;w;
Gewoon proberen <3 Nooit geschoten is altijd mis of niet dan? :'3 Ik ben nu wel geneigd een setje op te gaan vragen XD
Gewoon proberen <3 Nooit geschoten is altijd mis of niet dan? :'3 Ik ben nu wel geneigd een setje op te gaan vragen XD
Ik hou je niet tegen :') moet mezelf er nu gewoon toezetten dat ik ga posten en niet weer ga gamen ;_; ik verlies mezelf een beetje in diablo xd
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Na eten ga ik beloofd posten guys. :') T is een beetje later geworden dan gehoopt.. (A) En stiekem heb ik zin in een badass kater. Misschien dat ik Kai actief ga maken.. inspiratie is er in ieder geval al genoeg.. xD zeker voor hem
The things we can't obtain are the most beautiful ones
Thanks Soof ik werk bij kaas en vlees enzo dus ik heb genoeg messen en dat grote snijapperaat om me aan te snijden maar het lukt mij om het door een papiertje te laten gebeuren xD
Zet die achievement op je cv <3
My god, dat ga ik echt wel doen xD
Evelyn, Pandakitjeee
Die is toch ook net app geworden? Anders is er blijkbaar een tweede Panda, hahaha
Ja die is net app geworden zodat ze haar papa kan ontmoeten xD
pff white heeft soms zoveel kits dat ik ff ga checken "he, was dit ook eentje van white of verbeeld ik het me?" xD voornamelijk als het iemand van een andere clan is die een windclanpapa heeft (a)
::
Sinclaw
Dark forest
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.