| Little kitties ! Nu met foto's! | |
|
|
102
| |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! do 23 jun 2011 - 14:50 | |
| Weet je de natuur kan soms vreemde dingen laten zien. Want wij hebben ook een Panit paard en die is vos kleurig met veel wit. Zo dacht mijn moeder een mooie drie kleur eruit te kunnen halen door een zwarte ponte hengst onze merrie te laten dekken, maar wat denk je...? Krijgt ze hele vos kleurig veulen met een kleine witte bles. Dus wij stonden paf eerst dachten we dat het veulen van voren helemaal vos kleurig zou worden en van achteren wit, maar toen het geboorte vlies eraf was zagen we dat ze helemaal vos kleurig was. Daarom sta ik er niet langer bij stil wat voor kleuren erbij een kat uit kan komen. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! do 23 jun 2011 - 15:03 | |
| Dat heet nou genetica Silverlight. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! do 23 jun 2011 - 15:51 | |
| Wat een super lieve dotjes! Echt super leuk, en goed dat ze gezond zijn. Ze lijken een beetje op Sjors toen ze klein was ^^ Gefeliciteerd!. Heb je al namen voor ze? |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! do 23 jun 2011 - 16:07 | |
| Uhm.. Als de moeder een zwarte poes is, en de vader creme. Dan moeten de poesjes tortoiseshell zijn als je de vuistregel aanhoud -Heeft genetica bestudeert- |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! do 23 jun 2011 - 16:22 | |
| We hebben nog geen namen voor ze, omdat we er ook geen een houden :p En ze zien er allemaal anders uit, dus dat is ook weer een stuk makkelijker ^^ Ik moet ook maar eens genetica bestuderen, lijkt me leuk ;3 Dan kun je een grotere inschatting maken van wat er uit komt. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! do 23 jun 2011 - 16:42 | |
| Dan nog weet je het nooit zeker. Het is altijd met kans. Want de wetten van Mendel geven ook aan dat verborgen eigenschappen weer kunnen verscheinen en je hebt altijd kansen.
Nja, ik wil snel nieuwe foto's zien ;3 |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! vr 24 jun 2011 - 10:51 | |
| Er zijn een heleboel verschillende factoren die een kat zijn of haar kleur geven, maar er kan altijd wel een bepaalde gen in de ouders zitten waardoor het toch iets wordt wat je niet verwacht, maar als ik het zo bekijk, de poezen moeten torties of torbies zijn en de katers kunnen zwart, grijs/blauw, bruin gestreept, grijs gestreept/blauw gestreept.
Dat was het volgens mij, maar in ieder geval het zijn schattige kittens^^ |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! vr 24 jun 2011 - 17:15 | |
| Jullie hebben wel gelijk hoor Er zit een tortie poesje bij, en 2 cyperse/gestreepte kittens (geslacht weten we nog niet) en 1 grijs/blauw gestreepte Ik zal donderdag nieuwe foto's maken |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! ma 4 jul 2011 - 16:39 | |
| Graystripe hier: De kittens zijn al heel erg dik en sterk nu. Sommigen hebben al bijna helemaal hun oogjes open Ik zal vanavond of morgen even wat foto's maken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Little kitties ! Nu met foto's! | |
| |
|
| |
|