We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ben op zoek naar familie voor Ashen. Broertjes, zusjes, het liefst ook ouders of pleegouders, en gewoon vrienden zijn ook altijd welkom.
Ashen is een verlegen, stil poesje dat het lastig vindt om contact te leggen. Ze is vaak angstig, maar over het algemeen wel vriendelijk. Verder moet ik haar karakter nog een beetje ontwikkelen in de RPG.
Onderwerp: Re: Family search vr 4 sep 2015 - 20:07
Ik heb wel een idee voor haar moeder! (wil toch ooit een Queen)
Naam: Icicledance/Fawnfrost (kon niet kiezen...) Leeftijd: 40 Moons Geslacht: Vrouwelijk Karakter (kort): Rustig, vooruitstrevend, vriendelijk, moederlijk, streng, duidelijk, snel. Foto:
You have the soul of a lion Buried deep beneath lessons Of inferiority and knowing your place They've told you where you belong How you're meant to be But they're wrong
Onderwerp: Re: Family search vr 4 sep 2015 - 20:15
Ik ga toch zo een kat aanmaken dus dan kan mijn Leopardroar wel de vader zijn?
Naam: Leopardroar Leeftijd: 4 jaar Geslacht: Kater Extra: Misschien dat zijn partner dood is gegaan tijdens de bevalling en dat Leopard nu veel voorzichtiger is met zijn kinderen?
Onderwerp: Re: Family search za 5 sep 2015 - 12:06
@Aisha; Lijkt me een goed idee! c: Zou je het dan oke vinden als Ashen ook een broertje/zusje heeft?
@Liondust; Aangezien Leopardroar me heel leuk lijkt als vader, denk ik niet dat je de moeder kan spelen, tenzij het idee bijgewerkt wordt en de moeder nog zou leven..
Ashenkit - Bitterfray - Thrushkit - Aspenstorm
Rustscar
StarClan
M 152 Afwezig Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes