| Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} | |
|
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} wo 2 sep 2015 - 19:33 | |
| welkom en alvast bedankt voor het kijken naar mijn tekenshopje! Ik ben heb op dit moment heel veel inspiratie, daarom ook dit shopje x3 ik ben vooral bezig met het tekenen van katten, andere dingen teken ik op dit moment niet.. Ik wil me namelijk vooral consentreren op personage van wc! hier onder heb ik voorbeelden kijk gerust en hopelijk vind je ze je mooi! Voobeelden: Let op! De foto van deze tekeningen zijn slecht, de tekeningen die ik ga maken zullen er beter uitzien <3 - Draw 1:
- Draw 2:
Katten die ik nog moet tekenen: ~ Draco x Stone ~ Foxfane ~ Rina x Flus en Minos ~ Gedaan: ~ Cloverblossom x Grizzlyface ~ Grizzlyface kill a cat Heb je intresse en wil je ook zo'n tekening? vul deze code in en dan zal ik zo snel mogelijk je tekingin maken! De code: Naam kat:Uiterlijk:Oogkleur:littekens/Afwijkingen:Korte beschrijving innerlijk kat:Positie:bij zich?:Samen met iemand?: (zoja, welke postie, uiterlijk heeft die kat) Evt. foto:Tekstje?:Naam er op:+Extra:ps. zal als je al zag zijn deze tekeningen met echt papier en potlood gemaakt, daarom zijn de tekeningen vaak niet in kleur. alleen de belangrijke dingen zijn in kleur! (bev. het bloed, of een belangrijke littekens ect.) zie Draw 1! -xxx- Marlie
Laatst aangepast door GrizzlyFace op wo 2 sep 2015 - 22:18; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} wo 2 sep 2015 - 21:11 | |
| Naam kat: Dracie-pie + Stone Uiterlijk: Wit + Grijs Oogkleur: Blauw/groen + Groen littekens/Afwijkingen: Dracie heeft een zwarte halsband en paar willekeurige littekens Korte beschrijving innerlijk kat: Draco is arrogant en flirterig Positie: Well... Whatabbout Draco die heel flirterig kijkt en dan Stone die daar zit met een 'wtf' blik bij zich?: wat Samen met iemand?: Yeah Stone (ps voor meer info moet je gewoon even door Dracos topics scrollen) Evt. foto: zie ava Tekstje?: nopeh Naam er op: yah Extra: nah
(PS: je tekent echt mooi *bows for you*)
|
|
| |
(Food) Beertje xD 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} wo 2 sep 2015 - 21:45 | |
| Naam kat: Foxfang Uiterlijk: Je zou hem kunnen vergelijken met Tigerstar (als bouw), maar dan met blauwe ogen en een rossige vacht. Hij heeft ook geen super lange nagels xD Oogkleur: Blauw littekens/Afwijkingen: Twee scheuren in zijn rechteroor, een litteken over zijn neusbrug + ook een lang litteken (niet dik) over zijn linkerachterbil. Korte beschrijving innerlijk kat: Hij is een leugenaar ^^, koel en loyaal. Positie: Kies maar (hij is vechtlustig ook xD) bij zich?: niet speciaal iets. Samen met iemand?: / Evt. foto: z'n setje. x Tekstje?: Nope Naam er op: Zie maar wat mooi is. Extra: x
|
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} wo 2 sep 2015 - 22:05 | |
| |
|
| |
Hannah 294 Actief just admit it
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} wo 2 sep 2015 - 22:10 | |
| Naam kat: Rina Uiterlijk: Rossige tabby Oogkleur: Groen littekens/Afwijkingen: eentje op haar oor Korte beschrijving innerlijk kat: Zelfverzekerd, soms verlegen maar vooral open Positie: Aardig en zelfverzekerd bij zich?: Een rode halsband Samen met iemand?: Flush en Minos ^^ Evt. foto: Kijk ava Tekstje?: I'm confident, don't need your compliments, use common sense Naam er op: Kies zelf maar Extra: Je tekent pretty |
|
| |
M 152 Afwezig Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} do 3 sep 2015 - 13:19 | |
| - Draco x Stone::
- Foxfang::
Veel plezier met de tekeningen, en hoop dat jullie ze mooi vinden <3 @Laura die van komt er aan, het duurt ietjes langer vanwege de 2 kitten erbij. |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} do 3 sep 2015 - 17:23 | |
| NAWH <3
I love it dankje Marlie ^^ |
|
| |
(Food) Beertje xD 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} do 3 sep 2015 - 18:12 | |
| *Mond valt open* Wauw jij kunt erg goed tekenen <3 |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} ma 7 sep 2015 - 21:29 | |
| |
|
| |
Daanz 53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} ma 7 sep 2015 - 21:36 | |
| Naam kat: Fawnstep Uiterlijk: Langharig zwart, ijsblauwe ogen, sierlijk gebouwd Oogkleur: Blauw littekens/Afwijkingen: x Korte beschrijving innerlijk kat: Verlegen, soms depressief, heeft het op dit moment heel moeilijk Positie: Kies maar :'3 bij zich?: Niet iets speciaals denk ik Samen met iemand?: Als je zin hebt kan je haar vier dochtertjes erbij tekenen? Heavekit - witte met beetje zwarte kattin + een blauw en een geel oogje + kort Crescentkit - grijze kattin + blauwe oogjes + halflang Rainkit - tabby kattin + gele oogjes + halflang Flintkit - rood met witte tabby kattin + gele oogjes + halflang Evt. foto: x Tekstje?: x Naam er op: Als je wilt mag dat :'3 Extra: <3 |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} di 15 sep 2015 - 17:56 | |
| - Rina:
Sorry sorry en nog eens sorry.. Was het stiekem een beetje vergeten.. Eheh oepsie is de foto goed? Anders maak ik heb opnieuw!!Ps. Fawnstep jou tekening komt zo snel mogelijk! {telefoon bericht} |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} di 15 sep 2015 - 18:05 | |
| Naam kat: Dewflower Uiterlijk: Een kortharige grijze vacht Oogkleur: Helder blauw littekens/Afwijkingen: Ze heeft één litteken op haar borst, van een steen waar zij tegen opbotste tijdens het zwemmen Korte beschrijving innerlijk kat: Verlegen, zorgzaam en rustig. Positie: Zittend bij zich?: Niks Samen met iemand?: Noop Evt. foto: Tekstje?: 'Happy thoughts, make happy dreams.' Naam er op: Jup :3 Extra: Je kan echt prachtig tekenen! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Al You Need Is Love <3 {Tekenshopje} | |
| |
|
| |
|