Wat is jouw favoriete kat uit warriors? - Pagina 4
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Wat is jouw favoriete kat uit warriors? wo 17 nov 2010 - 8:51
Drust schreef:
Lightpaw schreef:
Drust schreef:
Lightpaw schreef:
Drust schreef:
Ravenpoot ownt >:] Maar Spikkelblad is ook heel lief!
EDIT: Was lief..
Ik vin zielig dat Spikkelblad dood gaat!!!!! Grrrr Stomme Schaduwclan kat die haar vermoord (naam kwijt, als die werd gezecht in boek )
Was het niet die klauwkop of zo? x'D
JA dat was het ja, dat las ik net bij de anderen
Hij is echt STOM! Leve grijsstreep! Ik ergerde me het hele boek al aan die klauwkop Wist trouwens niet dat hier zoveel mensen WC lazen x'D
(Ik denk dat bijna iedereen WC leest, ik wacht nu op 4 die 24 nov komt ) Maar toen ik in het boek al de nam klauwkop las, toen zat ik zo van, die zal wat doms doen, dus ik moch 'm ok al niet!!
"She died when she was sad... Now she lives as an angel..."
Onderwerp: Re: Wat is jouw favoriete kat uit warriors? vr 7 jan 2011 - 20:44
ik vind fireheart wel cool omdat hij alles zo goed doet en organiseert als commandant en.... nog een paar andere ik vind ook whitestorm wel cool omdat dat een aardige en loyale kat is en bluestar natuurlijk.
Onderwerp: Re: Wat is jouw favoriete kat uit warriors? vr 11 feb 2011 - 20:12
Ik heb de engelse boeken gelezen, omdat er daar al veel meer van zijn en in het engels komt het allemaal (bij mij) wat mooier over En dan mijn favo's!!!
Rainwhisker: Hij is zo lief en een goede, loyale warrior. Rainwhisker verdient zo veel meer respect!! Het was zo zielig toen zijn broer Sootfur overleed. Dat was echt het ergste van alle boeken!! D':
Cinderpelt: Lieve, grijze pluizebol. Lekker wijs katje. Had gewoon een warrior moeten worden zoals bestemd was.
Brambleclaw: Kater die zware tijden heeft doorgemaakt. Hij verdient een betere mate die hem vertrouwt en die hij tenminste kan vertrouwen!! >
and last but not least....
Scourge!! Mijn absolute favo!! Omdat hij zo duivels is, maar toch zo'n interessante achtergrond heeft!!
Onderwerp: Re: Wat is jouw favoriete kat uit warriors? vr 11 feb 2011 - 20:36
In serie twee in het engels. En ik vind Squirrelflight wel een perfecte mate voor Brambleclaw, alleen is zo gewoon boos op hem dat hij haar niet alles heeft gezegd. Dat moest ik even kwijt.
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Wat is jouw favoriete kat uit warriors? za 19 feb 2011 - 19:52
Ik heb nog geen enkel warriorboek gelezen
Icekit*
Member
17
CAT'S PROFILE Age: Nothing more then a cell Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Wat is jouw favoriete kat uit warriors? za 19 feb 2011 - 19:54
@ Stripedheart: Snel beginnen dan :'D
Ik vind Sandstorm en Tigerclaw
Spoiler:
-star
erg vet >3
Ow en ik lieft Winterstorm
Spoiler:
Heavenly song rustling wings clouds of silver an angel sings his voice as pure as the white doves, the rainbows, the real love the flowers, the years the sadness the tears the anger stop singing our lost god has no meaning an angel so pure will in feelings regain a little mortality and a heart full of pain
Onderwerp: Re: Wat is jouw favoriete kat uit warriors? wo 2 maa 2011 - 20:30
Ik zit nog maar aan boek 5 en ik heb al superveel karakters waar ik niet uit kan kiezen. Fireheart, Graystripe, Ravenpaw, Bluestar, Cinderpelt, yellowfang, whitestorm, lionheart, ... Veel te veel om verder op te noemen (: