| I want to taste new blood, it might be yours... | |
|
Pommeline 266 Actief
| |
| Onderwerp: I want to taste new blood, it might be yours... wo 2 sep 2015 - 17:21 | |
| Hallo,ik zeg het maar gewoon direct: ik wil graag een reputatie voor Deathbite maken, dus ik zoek katten om te verwonden, vermoorden of mee te vechten, je mag zelf kiezen, lichtgewond, zwaargewond, dood, enz.
Met vriendelijke groeten, Pommeline |
|
| |
M 152 Afwezig Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... wo 2 sep 2015 - 18:43 | |
| Brokenfeeling x Deathbite? - Kleine info Broken::
Brokenfeeling is een riverclan warrior ze heeft heel veel katten aangevallen dus word ze elk moment de clan uitgetrapt, ze heeft contact met Cyper die haar gaat helpem met wraak nemen ect ect. later joins ze ook de Bloodclan ^^
kijk maar wat je wilt, ik wil alleen niet dood of heel zwaar gewond. en misschien kunnen Broken en death wel goed met elkaar opschieten ^^ you never now.. |
|
| |
Pommeline 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... wo 2 sep 2015 - 18:52 | |
| Is goed. Wie maakt aan? Ikzelf ook liefst niet zwaargewond, maak je dus geen zorgen |
|
| |
M 152 Afwezig Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... wo 2 sep 2015 - 18:55 | |
| Ik zal er rekening mee houden! maak jij? ^^ *Puppyoogjes* |
|
| |
Pommeline 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... wo 2 sep 2015 - 19:14 | |
| |
|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... wo 2 sep 2015 - 19:17 | |
| Thanks zal zomenteen reageren ben bezig met een shopje maken <3 |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... wo 2 sep 2015 - 19:40 | |
| Ik wil wel
Sinds ze allebei in de Bloodclan zitten en even oud zijn lijkt het me logisch als het iets als een meningsverschil is dat uitloopt op een gevecht? En aannemend dat Deathbite meer ervaring heeft verwondt hij Draco redelijk ernstig zodat deze hem voortaan met rust laat.
*puppyeyes* en jij maakt? |
|
| |
Pommeline 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... do 3 sep 2015 - 16:36 | |
| |
|
| |
Pommeline 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... zo 6 sep 2015 - 19:31 | |
| |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... zo 6 sep 2015 - 19:54 | |
| Ik word gek! ik ga die topic maken x3
sorry.. ^^ |
|
| |
Pommeline 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... zo 6 sep 2015 - 21:10 | |
| haha is goed ik werd ook al een beetje tralalaa xD |
|
| |
139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... zo 6 sep 2015 - 21:12 | |
| |
|
| |
Pommeline 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... zo 6 sep 2015 - 21:14 | |
| |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... zo 6 sep 2015 - 21:19 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: I want to taste new blood, it might be yours... | |
| |
|
| |
|