We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
hmpf, ik hou niet van samenwerken in groepjes ;w; al dat gedoe, en uiteindelijk moeten ik en mijn vriendin het doen..
Kun je dat niet tegen je leraar/begeleider/mentor zeggen? Het is toch wel de bedoeling dat iedereen wat doet, en als jullie alles doen, verdienen jullie in ieder geval wat compensatie?
i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
hmpf, ik hou niet van samenwerken in groepjes ;w; al dat gedoe, en uiteindelijk moeten ik en mijn vriendin het doen..
Kun je dat niet tegen je leraar/begeleider/mentor zeggen? Het is toch wel de bedoeling dat iedereen wat doet, en als jullie alles doen, verdienen jullie in ieder geval wat compensatie?
Inderdaad, vaak vinden ze het niet zo erg om jullie cijfer omhoog te gooien of om even te gaan praten met de desbetreffende nietsdoeners ;')
#Awesome:
Lockedrose
Member
Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
Morgen een gesprek met mijn mentor aangaan omdat de lessen van één van onze nieuwe docenten voor geen meter gaan ;-; zucht Well.. iemand moet het doen..
Airwisp
Member
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
OMG I'M SO FCKING HYPED! Amnesia in t Engels op steam en hij is nu aan t installeren en ik wilde da spel al forever sinds de anime, maar Japans en nu is t Engels en ik ben blij omg Mousedung literatuur lezen voor college morgen.
OMG I'M SO FCKING HYPED! Amnesia in t Engels op steam en hij is nu aan t installeren en ik wilde da spel al forever sinds de anime, maar Japans en nu is t Engels en ik ben blij omg Mousedung literatuur lezen voor college morgen.
Inderdaad, vaak vinden ze het niet zo erg om jullie cijfer omhoog te gooien of om even te gaan praten met de desbetreffende nietsdoeners ;')
Ik heb morgen die docent, dus dan zou ik het kunnen zeggen, maar dat vind 'k weer zo stom haha. Dus nu hebben we al afgesproken dat hun de volgende keer hetgeen maken wat we dan moeten doen.
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Canarypaw
Member
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
Ik heb morgen die docent, dus dan zou ik het kunnen zeggen, maar dat vind 'k weer zo stom haha. Dus nu hebben we al afgesproken dat hun de volgende keer hetgeen maken wat we dan moeten doen.
Ik ken 't, zit je fijn alles in je eentje te doen. Ik wil wel helpen though (a) I want the people I worked on group projects with to lower me into my grave, so they can let me down one more time.
Welkom terug Jamie! c: Was het niet aan het regenen? Toen ik er was regende het de hele tijd. x3
Thanks :'3 We werden al helemaal nat geregend in Nederland, maar in de Ardennen zelf hebben we alleen een beetje nat gehad 's avonds :'3 We zijn er goed vanaf gekomen xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Mijn school is heel erg van de groepjes werken, al vind ik in groepjes werken ook niet zo leuk. Mijn school doet ook veel presentaties en die haat ik ook, dus weet eigenlijk niet waarom ik op deze school zit. xD
Ik ken 't, zit je fijn alles in je eentje te doen. Ik wil wel helpen though (a) I want the people I worked on group projects with to lower me into my grave, so they can let me down one more time.
Ja, dat had ik de vorige keer; gelukkig werkt mijn vriendin nu ook mee, die had de vorige keer ook lekker niks gedaan :') Al had ik dat de vorige keer niet eens door, besef het me nu pas. Maar het is nu (gelukkig) af ^^