We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Succes Q, overleef het he :') En hallo mensen, ik ben alweer een halfuurtje thuis. Weet iemand toevallig iets over Seneca? T is een filosoof, en ik moet er een klein werkstukje over maken, en de wifi versterker voor boven en op zolder doet t niet waardoor de computer geen wifi heeft om mee te verbinden -.-
Sterkte met je voet x') En geeft niet hoor, ik had tot voor kort ook nog nooit van die gek gehoord. Maarja, Filosofie is verder wel leuk, alleen moet je de 2e week van school al iets inleveren voor een SO cijfer
@Esmee; Dit is wat ik nog weet van mijn filosofielessen c':
Seneca was een Romeins filosoof die voor een groot deel het stoïcijns beeld had van de filosofie. Dit wil zeggen dat hij dacht dat filosofie werkte als een geneesmiddel voor de mens. Hij zag filosofie als dé manier voor mensen om geluk te bereiken. Uiteindelijk komt dit erop neer dat men gelukkig wordt wanneer hij zijn sociale plichten nakomt. De mens moet zelf nadenken over wat hij doet, en zich niet laten leiden door emoties of wat anderen van hem vinden. Men moet niet bang zijn voor de dood - het verliezen van leven - of het verliezen van materiële bezittingen: het ergste is namelijk het verliezen van kennis.