We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Das lastig Waz! Ga anders even op bed liggen (20min power naps werken echt!) of een aflevering van iets leuks krijgen, dan heb je even ontspannen en voel je je daarna weer als herboren! Tenminste, dat is mijn ervaring xD
Ik moet leren over VUT, wat niet meer bestaat, en over levensloopregeling, wat, je raadt het al, niet meer bestaat, way to go economie xD
Ik ben al een tijdje shizz aan t kijken en op mn bed aan t liggen, maar eigenlijk moet k gwn om 10 ofzo gaan slapen. (alleen wil k da nie want maaike komt meestal nog even on om 11) x'D
Wow xD Maar dan doe je het eigenlijk wel goed, want je spant je niet teveel in dus je kan het dan vanavond wel trekken >3
@Esmee, ehm.. "Verouderd ding waar niemand wat aan heeft"? Nee, volgens mij iets van Economie in context ofzo ^^
#Awesome:
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
Wow Demi xD Is dat goed of slecht, zoveel spul wat je in die foto kan zien xD Maar I like it <3 Emberpaw van Dieuw heeft die volgens mij ook nog een tijdje gehad (:
#Awesome:
Snowywinter
Member
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
*Gets confused* Vroeger raakte ik altijd in de war als t over Snowynight ging en ze zeiden dan Snowy, nu hebben we een Snowykit en ga ik sws weer in de war raken xD Nog ff bedenken hoe deze Snowy dan familie is