|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 7:15 | |
| Goodmorning ^^! Mijn vriend is vandaag jarig, gelukkig is hij blij met zijn cadeautje <3 . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 7:34 | |
| Hee Emz :3 ! Een action camera, die kun je op je fiets monteren of op een helm en hij kan 50 meter onder water. Hij filmt dan de hele weg die je bijvoorbeeld fiets echt heel gaaf en er zit wifi op waardoor je live mee kunt kijken als je de app op je telefoon hebt. I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 7:35 | |
| Gefeliciteerd Julia ;3 & Goedemorgen Ems! Basically zou je dat lijstje van als je na 12 uur nog wakker bent altijd kunnen invullen.. |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| |
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 8:30 | |
| Naww beterschap en succes Wazzie! |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 8:37 | |
| In ieder geval, hopelijk voel je je snel wat beter :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 8:39 | |
| Gatsie, hopelijk gaat het snel weg Waz :3 ! Laat het alsjeblieft droog blijven, de aardappeltjes moeten er echt eens uit :c ... I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 8:42 | |
| Morning
Net warme chocomelk staan uitdelen aan degene die met de fiets vertrokken naar hun school x3 I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!Thєmє- .:
|
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 8:43 | |
| het regent en het is de tijd van de maand, en mijn moeder wilt me niet eens naar school brengen zonder een goede reden waarom niet. Tof, mam, ily2 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 8:44 | |
| Ik wil ook warme chocomelk >3 Naja ik ga ook zo maar naar school. Heb nog steeds m'n economie huiswerk niet af, t gaat helemaal niks worden met dat vak voor mij xD Miss krijg ik het in de grote pauze af, heb t toch pas aan t einde van de dag
EDIT: Jij ook 'beterschap' Lolo!
|
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 8:47 | |
| Thanks Esmee! :') Jij veel succes met je economie ;3 |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 8:47 | |
| Vandaag weer een nieuwe dag. Morgen nog en dan weekend! c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 9:12 | |
| Dankje Lolo :3 NL en Duits kan ik iig wel overleven |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 9:21 | |
| Vandaag drie uurtjes school, en vanmiddag nog even naar de kapper. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Julia 71 Actief I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience
| |
| |
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 sep 2015 - 10:55 | |
| Ik wist het wel. Toen ik die naam zag wist ik het meteen :"D |
|
| |
Julia 71 Actief I never give advice unless someone asks me for it. One thing I've learned, and possibly the only advice I have to give, is to not be that person giving out unsolicited advice based on your own personal experience
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|