We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Als een overrijpe peer; Moet opgegeten worden, maar is saai van smaak Aka ik moet huiswerk maken maar das te saai dus hang ik hier wat rond, maar hier is ook al niks te beleven xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Als een overrijpe peer; Moet opgegeten worden, maar is saai van smaak Aka ik moet huiswerk maken maar das te saai dus hang ik hier wat rond, maar hier is ook al niks te beleven xD
Maak hier dan iets te beleven >3 start een dramatisch topic in de rpg met een major plottwist, reageer op de cats questions, meng je in de discussie! Keuzes genoeg ;D
#Awesome:
Kestrelwing
Member
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
Maak hier dan iets te beleven >3 start een dramatisch topic in de rpg met een major plottwist, reageer op de cats questions, meng je in de discussie! Keuzes genoeg ;D
Ohh, ik hou van plottwists x') Maar vooralsnog, jij hebt makkelijk praten want jij bent awesome Emma >D
@Julia; Ja, Foxfang is beledigd xD Heey iedereen Hehe, goed. Ik ben nu een kleurplaat aan het inkleuren samen met mijn nichtje <3 En wat ben jij aan het doen - Emmz x'D
If you can't handle my LIES you don't deserve the THRUTH
Oeeh Endria, nice, maar... bloederig. Esmee: Ik vond Winterplume al altijd mooi <333 Ook een super naam <'3
Bloed viel wel mee, maar ja.. Ik kick gewoon op zulke dingen.
Ghaha. Dat oog vond ik ook geweldig <3 Maare onze eerste les natuurwetenschappen (Wij hebben Bio, Chemie enz gewoon in een vak. Maar het eerste semester is het Bio, enz...) : Neem 10 levende pissenbedden mee. Wat als je potje opengaat in je boekentas O.O
- xD
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Ik heb een paar van mijn foto's naar een kattenfotoblog op Tumblr gestuurd (omdat de blog een "submit" knopje had en ik graag mijn foto's wilde laten zien :'D) en dit is wat de eigenaar/eigenares van de blog in de tags van een van mijn foto's zette ;u;
Ik heb een paar van mijn foto's naar een kattenfotoblog op Tumblr gestuurd (omdat de blog een "submit" knopje had en ik graag mijn foto's wilde laten zien :'D) en dit is wat de eigenaar/eigenares van de blog in de tags van een van mijn foto's zette ;u;
Waauw Marieks, dat is geweldig <3
Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon? Or asked the grinning bobcat why he grinned? Can you sing with all the voices of a mountain? Can you paint with all the colours of the wind?
The rainstorm and the river are my brothers The heron and the other are my friends And we are all connected to each other In a circle, in a hope that never ends
Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon? Or asked the grinning bobcat why he grinned? Can you sing with all the voices of a mountain? Can you paint with all the colours of the wind?
The rainstorm and the river are my brothers The heron and the other are my friends And we are all connected to each other In a circle, in a hope that never ends