We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 20:45
Yay, die van 'This is the last time I tried to be your light. I failed, so bad.' gaat over Creamy, hehe En nu achter TV met thee terwijl ik Mariekes crush terroriseer (JK)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 20:50
Marieke; Ik vindt het niet erg als iemand mijn crush terroriseert want IEMAND heeft namelijk ook mijn crush getteroriseert op school *Kijkt dringend naar Laura van Rina*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 20:58
Hey ;D
@Marieke, wat heb je dan gestuurd? :O
The least important things, lead to the Greatest Discoveries. - The Doctor.
♥:
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 21:01
Cybers inval in wc is naar mijn gevoel het middelpunt van belangstellungin het nieuwe discussietopic T^T ik wou gewoon 1 keer heel onrealistisch doen because voor die ene keer en fun beleven? Toe nouuuu xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 21:05
Cyber schreef:
Cybers inval in wc is naar mijn gevoel het middelpunt van belangstellungin het nieuwe discussietopic T^T ik wou gewoon 1 keer heel onrealistisch doen because voor die ene keer en fun beleven? Toe nouuuu xD
Ach, één keertje is ook geen ramp. En hij komt er tenminste niet ongestraft mee weg >:3
It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror
Spoiler:
Everstars vorige os, gemaakt door Soof:
Mijn accounts (bedankt Thickcheek!):
Gemaakt door Silvergale (Assie) bij de Secret Santa 2014!:
Een supercoole ava:
Vorige setje:
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 21:05
Everstar schreef:
Cyber schreef:
Ach, één keertje is ook geen ramp. En hij komt er tenminste niet ongestraft mee weg >:3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 21:11
Skipperpaw schreef:
Gloriousnight schreef:
Hey ;D
Een vraag xD
Ik heb gevraagd of hij mij ook leuk vind, want om een of andere reden heb ik dat vermoeden... :/
Oehh xD Nee, ik weet precies hoe dat voelt. Elk berichtje aan je crush voelt als iets cruciaals. :') Edit; oh wacht, ik lees nu pas de kleine lettertjes. Good luck! <3
The least important things, lead to the Greatest Discoveries. - The Doctor.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 21:14
Gloriousnight schreef:
Skipperpaw schreef:
Gloriousnight schreef:
Hey ;D
Een vraag xD
Ik heb gevraagd of hij mij ook leuk vind, want om een of andere reden heb ik dat vermoeden... :/
Oehh xD Nee, ik weet precies hoe dat voelt. Elk berichtje aan je crush voelt als iets cruciaals. :')
Hij weet dat ik hem leuk vind, maar ik heb nog geen duidelijk "antwoord" gekregen van hem of hij mij wel of niet leuk vindt... Ik heb wel van iemand die vorig schooljaar bij hem in de klas heeft gezeten gehoord dat hij een nogal gespannen type is :/