We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:08
Waarom voel ik me zo aangesproken met Cyber over dat discussieonderwerp van onrealisme T^T UGH ik wou gewoon eens een topic binnen de clan en ik weet dat dit niet persoonlijk naar mij bedoelt is (hopelijk) want ik doe dit soort redelijk onrealistiche dingen niet vaak denk ik..
@Esmee, stuur je ook via pb link door? Mocht ik niet meer actief komen vandaag.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:13
Aan de ene kant wil ik een topic search maken, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik dan met teveel topics blijf zitten waar ik geen inspiratie voor heb...
Knowledge is knowing a tomato is a fruit
Wisdom is not putting it in a fruit salad
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:14
Pfoe, net toen ik thuis kwam ging het hard regenen *veegt zweet van gezicht af* :')
::
[ made by floriske, beertje, marlie & bo2 <3 ]
[ made by luca <3 ]
[ made by babs <3 ]
[made by kipp <3 ]
[ made by m <3 ]
[ made by daan! <33 ]
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:16
Foxfire schreef:
@Kip: Zira wil wel joinen? c:
yaas c: miss kunnen ze lekker met z'n tweeën gaan? Dat ze dat hebben afgesproken ofzo, een geweldige Elite date :')
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:20
Lolootje(zeg het even snel hier, als reactie op discussietopic), kittens kunnen op 1 moon denk ik ook nog niet helemaal perfect praten, maar ze zouden dan al wel wat zinnen kunnen zeggen. Ik snap wel wat je wil zeggen, maar ik vind dat op 1 moon het zou moeten kunnen dat een kitten volledige zinnen praat, maar niet grammaticaal correct altijd natuurlijk. ^^ De eerste woordjes komen wel eerder dan bij 2 moons. Sorry moest dat even snel kwijt. c;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:21
Crescentkit schreef:
Lolootje(zeg het even snel hier, als reactie op discussietopic), kittens kunnen op 1 moon denk ik ook nog niet helemaal perfect praten, maar ze zouden dan al wel wat zinnen kunnen zeggen. Ik snap wel wat je wil zeggen, maar ik vind dat op 1 moon het zou moeten kunnen dat een kitten volledige zinnen praat, maar niet grammaticaal correct altijd natuurlijk. ^^ De eerste woordjes komen wel eerder dan bij 2 moons. Sorry moest dat even snel kwijt. c;
+Het is echt heel saai om met een account te zitten dat bijna niets kan.
Knowledge is knowing a tomato is a fruit
Wisdom is not putting it in a fruit salad
Foxfire
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:22
@Kip: Is goed hoor, zolang ze maar haar grumpy zelf blijft xd @Dani: Hehe, is goed dat je er even op terug komt hoor! Dat is gewoon hoe ik het zelf beleef dus het is natuurlijk logisch als anderen daarop terugkomen. En nu ik er even opnieuw over nadenk, is 2 moons inderdaad wel laat ja. xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:29
Foxfire schreef:
@Kip: Is goed hoor, zolang ze maar haar grumpy zelf blijft xd @Dani: Hehe, is goed dat je er even op terug komt hoor! Dat is gewoon hoe ik het zelf beleef dus het is natuurlijk logisch als anderen daarop terugkomen. En nu ik er even opnieuw over nadenk, is 2 moons inderdaad wel laat ja. xd
Ik moest het gewoon even kwijt. Mijn Crescent is een kitten die wat voorloopt op de rest, maar anderen die jonger zijn praten soms beter dan zij dat doet, maar het ligt natuurlijk ook aan de manier waar je op post. c; Ik hou nog van je hoor. <3
Hier ook onweer. En ik moet straks hockeyen. ;-;
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:
<3:
Zoo erg bedankt Jamie! <33
Foxfire
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:30
Crescentkit schreef:
Foxfire schreef:
Ik moest het gewoon even kwijt. Mijn Crescent is een kitten die wat voorloopt op de rest, maar anderen die jonger zijn praten soms beter dan zij dat doet, maar het ligt natuurlijk ook aan de manier waar je op post. c; Ik hou nog van je hoor. <3
Hier ook onweer. En ik moet straks hockeyen. ;-;
Ja, is goed hoor, je hoeft je niet te verontschuldigen ;3. Natuurlijk ligt het aan de manier waarop je post maar die discussie gaat over realisme en dat vind ik realistisch c; Ik hou ook van jou <333
Je hockeyed echt best veel tho! Sport je op hoog niveau? c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:34
Is goed hoor. <3 Ik deed het eerst op een best hoog niveau, maar dit jaar doe ik iets rustiger aan. Ik train 2 keer per week, geef 2 uur per week training en heb een wedstrijd op zaterdag. Eerst had ik het nog drukker, ghehe. x3
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:
<3:
Zoo erg bedankt Jamie! <33
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 17:34
Jinx schreef:
Ik ben van plan om met Jinxie een Shc patrouille binnen te vallen, een of twee Bloodclanners die zin hebben om mee te doen? :')
@Laura;Cyber is in mijn ogen altijd wel een realistisch karakter geweest c: en dat liedje van Hollywood Undead in je os x'D