We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 15:21
Kestrelwing schreef:
Ish goed, wie maakt? En jammer xD
Ik maak wel
Fortuna -> Lostlife -> Cloë
Voice & Theme:
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 15:22
Sinstream schreef:
cyber heeft echt iets met windclan xD
Aha xD dat komt omdat het een leuke clan is vind ik en ik wil hen zo actief mogelijk dus zorg ik dat er genoeg te doen is en gebeurt xD maar ja Cyb heeft iets tegen windclan.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 15:31
brat heeft cybers plan door xD
Brindleleaf
StarClan
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 15:34
Lost is out of order xD
Voice & Theme:
Cyber
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 15:35
Damn dat is eigenlijk ook Cybers plan xD Althans, hij wilt deputy worden en dan claw vermoorden O:) en dan met een clan aan zijn zijde alle clans uitmoorden xD
nou ja Cyber valt nou eenmaal op heldhaftige meiden :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 15:37
Maar dan moet Cyber eerst van Zira af, toch?
Voice & Theme:
Brindleleaf
StarClan
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 15:39
Je kan het Kiki! c: @Lotte, Maak mij niet jaloers ):
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:
<3:
Zoo erg bedankt Jamie! <33
Cyber
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 15:41
ja dat bedoel ik xD Claw vermoorden of laten vermoorden, dan deputy worden en dan Zira vermoorden ofzoiets O;) hij wilt gewoon deputy worden en dan macht krijgen, zo makkelijk xD
Ja Broken misschien als je zo lang actief blijft want dat duurt nog wel even xD