We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 11:06
Claw schreef:
Hè bah wat heftig zeg San. Succes <3 ! Hij heeft dus niet willen luisteren?
nee hij had het alleen over zich zelf, ja mannen kunnen niks in dit land de politiek pakt alles van mij af ik heb geen geld, kort gezegt hij deed of hij de slachtoffer was op een geven moment was ik er echt klaar mee en ben ik gewoon uit het gesprek weggelopen. nu heeft safe met hem een gesprek gehad en nu met ons, ben beniuwd en bedankt<333
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 11:13
Er stond een kommetje cherrytomaatjes in de keuken en ik had een beetje honger.. Ik hoop dat mijn moeder die tomaatjes niet ergens speciaal voor gekocht had (A)
stuff:
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 12:26
ieuw tomaatjes xD zozo enkele nieuwe topics voor Cyby :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 12:36
Yay voor Dani :3 Ik hou van dit nieuwe soort rooster.. Ik begin om half 9 en ben om 5 over 2, of ik begin om kwart over 9 en ben uit om 5 voor 3 uit. Dat mag ik zelf kiezen
Dimlight
StarClan
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 12:49
Hey all! Ben al van acht uur wakker maar ben pas een half uur geleden uit m'n bed gekropen. xD Dit is dus hoe ik m'n laatste dag vakantie doorbreng. :C
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 12:58
Littlestream schreef:
Hey all! Ben al van acht uur wakker maar ben pas een half uur geleden uit m'n bed gekropen. xD Dit is dus hoe ik m'n laatste dag vakantie doorbreng. :C
Hahaha ik voel je, ik doe gwn hetzelfde en dan strx een beetje posten, gwn rustig aan doen enzo haha~
And let's be winners by mistake
The world will disapprove
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 13:05
Hahaha mijn dag ziet er ook zoiets uit; Posten & anime kijken, ff naar de stal gaan, gourmetten en dat is het :'D Morgen weer om 6u op, dus ik moet maar hopen dat ik vanavond niet om 1u in bed kruip zoals gewoonlijk xD
And let's be winners by mistake
The world will disapprove
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 aug 2015 - 13:13
Shhh Yanthe, volgend jaar ik ook <'3
Ah sterkte voor dan Chi! Oh wauw, yeah, douchen die ik 's avonds, ben niet genoeg ochtendmens om veel te doen dan haha xD Die ava van Little man... Ik kan het niet serieus nemen... :'D
Hm, ik ga ff met Dimie posten, iemand een topicje? c: