We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: 23 moons, starting feeling old Gender: Rank:
Onderwerp: Family search Shadowclan zo 30 aug 2015 - 18:56
Hey iedereen, ik heb een nieuw account en wil een keer geen NPC familie dusss... Ik zoek:
-Een ex-crush, Spottedfeather is erg flirterig en verslijt katers snel dus een ex-crush moet gewoon xD -Ouders, zelf is ze al 18 moons dus de ouders moeten dan wel wat ouders zijn, haar achtergrond is dat de vader onbekend is en dat de moeder nooit echt van hen hield omdat haar zwangerschap niet de bedoeling was. De vader weet niet dat hij kittens heeft. Clan van de vader maakt niet uit.
Note: Spottedfeather was vrij arrogant en is uit Shadowclan gestapt.
Laatst aangepast door Spottedfeather op ma 31 aug 2015 - 16:25; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Family search Shadowclan ma 31 aug 2015 - 16:00
Vind het helemaal goed ^^ Wil me zuster dan ook een topicje doen?
Spottedfeather
Member
3lineeeee 71 Actief
CAT'S PROFILE Age: 23 moons, starting feeling old Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Family search Shadowclan ma 31 aug 2015 - 16:04
Sure! (Spot is dan net weg uit Shadowclan dus dat zal waarschijnlijk wel wat vreemd zijn voor haar.) (Aangezien Grizllyface ook een Rogue is, ook een topic met hem?)