{GZ} 'It's all my fault.' {VL}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {GZ} 'It's all my fault.' {VL}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kumeza
Member
{GZ} 'It's all my fault.' {VL} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 13:45

Hoi Gast,
Sinds het incident met Coalkit en Claw is Swallowkit erg teruggetrokken geraakt, en beschuldigd zichzelf dat zij Coalkit niet had kunnen beschermen. Ze is onwijs vermagerd, en ze heeft al zowat een week geen muis door haar keel gekregen, en zit alleen maar voorzich uit te staren. Na het gesprek met Lightleaf en Blurkit is haar humeur niet beter geworden. Blurkit had ermee ingestemd dat alles haar schuld was, en Swallowkit is daardoor compleet ongelukkig. Ze doet niks meer, behalve slapen. Lightleaf helpt ook niet veel, wegens die ook teveel bezig is met zichzelf beschuldigen. Hierdoor is Swallowkits karakter totaal omgegooid tot een onzekere huilebalk.

Nu heb ik een verhaallijn bedacht voor d'r waar ik natuurlijk een paar katten voor nodig heb.

Een goede vriend/vriendin (kat 1) komt erachter dat Swallowkit niet meer eet. Deze zal proberen haar weer te laten eten en haar proberen op te beuren. Echter zal een ander (kat 2) die het grappig vind om katten te pesten tegen haar zeggen dat de wereld inderdaad haar schuld is en dat ze niet had moeten leven. Hierdoor zal Swallowkit nog erger in haar depressie zakken waardoor ze zal proberen zelfmoord te plegen. De vriend (kat 1) komt hier achter en houdt haar tegen. Hierna zal Swallowkit samen met haar zusje Blurkit apprentice worden, en krijgt ze een mentor toegewezen. Eens ze erachter is gekomen waar Coalkit, haar verloren broer, is gaat ze naar de Twoleg place. Hier zal ze een BloodClankat (kat 3) tegenkomen, en raakt in gesprek met diegene. Ze worden algauw vrienden, en Swallowpaw beurt op. Ze gaat weer terug naar the camp, en is weer enthousiaster. De goede vriend (kat 1) kende ook Coalkit dus vraagt die of ze hem gevonden had. Swallowpaw zal nee zeggen, en verder niks vertellen. Wanneer Swallowpaw Warrior is geworden, komt ze de BloodClankat (kat 3) weer tegen, en Swallowflight begint verliefd op die kat te worden. Ze spreken af op een geheime plek, en beginnen elkaar te ontmoeten in het geheim. De goede vriend verteld tegen Swallowflight dat hij/zij gevoelens voor haar heeft, en Swallow raakt in een dubio. Ze houdt van beide katten. Uiteindelijk zal ze voor geen van beiden kiezen, en proberen beiden te vriend houden. Verder zie ik het wel in de rpg

Wat ik dus zoek::
Kat 1: Een kitten van ongeveer haar leeftijd op dit moment.  ThunderClan. Geslacht maakt niet echt uit. Het liefst een kater, wegens Swallowkit nu een Hetero is, maar dat kan altijd aangepast worden.

Kat 2: Deze zal ThunderClan zijn, en haar voortdurend kleineren. Ook wanneer ze Warrior is zal hij dat blijven doen.

Kat 3: Een BloodClankat van ong. 6 tot 8 moons op dit moment. Geslacht moet een kater zijn.

Suggesties zijn altijd welkom! C:

Eisen:
- Het zou fijn zijn als je een redelijk nette aanmelding hiervoor maakt.
- Maak ajb nog geen kittenaanmelding voor haar toekomstige nestje! Dit gaat nog heel lang duren, en ik zal later een speciaal topic ervoor aanmaken.

I hope you will join this c:
xx,
Nynke


Laatst aangepast door Swallowkit. op vr 4 sep 2015 - 19:55; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
{GZ} 'It's all my fault.' {VL} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 19:55

BUMP}
Niemand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
{GZ} 'It's all my fault.' {VL} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 7:27

Ik heb Hazelkit voor je als kat 1, hij kende Cole en vond hem heel aardig, dus dat klopt in ieder geval. En ondanks dat Swallow een keer (volgens mij) onaardig tegen hem deed, kunnen ze wel vrienden worden ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
{GZ} 'It's all my fault.' {VL} 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 8:04

Beste Swallowkit.,

Dit verhaallijntje neigt een beetje naar het partner zoeken, wat verboden is. Wat wordt er precies bedoeld met 'leuk vinden'? Met alleen leuk vinden, neem ik aan dat je niet zomaar een nestje krijgt. Gelieve dit een beetje aan te passen.

Mvg,
Ashdrizzle
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
{GZ} 'It's all my fault.' {VL} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 12:00

Aangepast! Sorry voor het ongemak c:


@Lolo; Leuk! :3 Topicje dan om te kijken hoe ze het met elkaar kunnen vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
{GZ} 'It's all my fault.' {VL} Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 7:58

whoops, ik zie nu pas dat je gereageerd had. Ja, is goed! Wie maakt het topic aan? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
{GZ} 'It's all my fault.' {VL} Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 9:31

Je kan reageren op het open topic van Swallow c:
Ik stuur je zo wel het linkje op :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha
Member
{GZ} 'It's all my fault.' {VL} DPKsfdL
Patatje Joppie :)
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Aisha
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 13:50

Ik bied Snowpaw aan als kat
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
{GZ} 'It's all my fault.' {VL} Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 15:13

@Lolo; hier is ie (: https://www.warriorcatsnl.com/t26269-gotcha-open

@Patatje Joppie; Welke rol? (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} 'It's all my fault.' {VL}   {GZ} 'It's all my fault.' {VL} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} 'It's all my fault.' {VL}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: