Curiousity leads to danger - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Curiousity leads to danger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
GrizzlyFace
Member
Curiousity leads to danger - Pagina 2 DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 7:27

Geef ze een paar hevige krabben dat ze niet zullen vergeten en de rest komt vanzelf." hij kninkte, hij liet zich zelf op zijn achterwerk vallen. Rustig begon hij zich zelf te wassen net als de poes, waar die eigenlijk nog steeds niet haar naam weet, "zeg wat is jou naam?" vroeg hij tussen een paar likken door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Curiousity leads to danger - Pagina 2 Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 7:51

De kater grinnikte en begon zich ook te likken. Pas keek de poes hem weer aan toen hij om har naam vroeg. "Ik ben Cloverblossom. Jij?" haar blauwe ogen gericht op hem. Ze wou is ook zijn naam weten voor als ze elkaar ooit weer regenkwamen. Ze zuchtte vermoeid en ging liggen. Goh wat was ze moe.

Flut again :/
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Curiousity leads to danger - Pagina 2 DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 13:27

"ik ben Cloverblossom. Jij? antwoorde de ze op zijn vraag, "aangenaam, ik ben Grizzlyface en wees met zijn staart naar de linkerkant van zijn gezicht die onder de litekens zat, de donder begon weg te waaien en klonk dus alleen nog maar in de verte. De regenbui verander weer in ene kleine miezerige regen. Zachtjes stond hij op en stak zijn kop uit de ingang, de wolken waren half weggetrokken en de zon begon er vel door heen te schijnen. het maakte een mooi gezicht toen de zon zachtjes naar de horizon begon te kruipen, rustig kroop hij naar buiten en sprong een beetje lomp op de rots. Zijn ogen waren op de hemel gericht en zijn pels glinsterde door de waterdruppels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Curiousity leads to danger - Pagina 2 Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 16:59



My savior told me

De kater stelde zich ook voor terwijl hij naar zijn gezicht wees. Clover keek beschaamd weg. Elke keer dat ze hem aankeek voelde ze schuldgevoel door haar heen gaan. Ze beschreef hem steeds door zijn uiterlijk. Plots merkte ze dat het regenen al rustig is geworden. Net toen de poes achter Grizzlyface naar buiten wou liepen hoorde ze luid gekraak. Paniekerig keek de poes naar de kater die al buiten was. Angstig deinsde de poes dieper de grot in en keek toe hoe een dikke boom haar toegang blokkeerde. Omdat het voor de ingang zat kon er geen licht doorheen en kon Clover weinig zien. "Grizzlyface! Help!" miauwde ze. Haar flank trilde angstig en haar ogen waren groot van angst. Kwam ze ooit hier uit?

OOC: Teveel storm hier xD
Thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Curiousity leads to danger - Pagina 2 DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 17:10

Zijn oren bewogen geirriteerd toen een krakende geluid hem afleidde, hij keek omzich heen en zag dat een boom naar beneden viel. Al zijn haren schoten weer in lucht, voor hij Clover kon waarschuwen viel de boom met een harde klap neer en blokkeerde de uitgang. Hij was net optijd weg gesprongen van de stam en de grote dikke takken, maar Clover in tegendeel zat nog binnen. Al gauw hoorde hij haar roepen: "Grizzlyface! Help!" even bleef hij stijf staan en was diep in gedachten gezonken, maar al snel schudde hij zijn kop en sprong op de stam. Hij probeerde zich door de takken hun wurgen maar dat gaf hem alleen diepe wonden. "ik kom er aan!" mauwde hij, en probeerde zich weer door de takken te wurgen. Een scherpte tak snee zijn flank open, en bloed stroomde van zijn lijf. Met zijn klauwen probeerde hij de takken een beetje bij beetje te breken zodat er een kleine doorgang werd gecreëerd, hijgend sloeg hij nog een keer krachtig op een tak die meteen door middenbrak, een van zjjn nagels scheurde af, hij gromde even woest van de pijn. rustig kroop hij door de kleine krappe ingang die hij had gemaakt tussen de takken, "Clover?" mauwde hij, en tuurde in de donkere grot. Al snel zag hij haar witte pels. "CloverBlossom pak me poot" mauwde hij, dit stuk kon een kat onmogelijk springen dus moest hij haar op een of andere manier ophoog heizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Curiousity leads to danger - Pagina 2 Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 15:38

De witte kattin keek geschrokken toen ze de bloedende kater door een smalle ingang zag. Waarom deed hij zoveel moeite voor haar? "CloverBlossom pak me poot" miauwde hij. Zonder te twijfelend pakte de poes zijn poot vast, haar vacht was niets meer dan een warrige boel vol met bloed. Ze hijste zich om hoog tot haar kop al naar buiten was. De boomstam was nog glad door de regen dus gleed de poes half uit. Ze klemde zich vast aan een tak en hees zichw eer omhoog. Zonder te stoppen sprong ze van de boom af. "Help me herinneren dat ik nooit een grot inga tijdens noodweer." miauwde ze hijgend met een blik naar de boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Curiousity leads to danger - Pagina 2 DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 15:57

Met moeite trok hij de poes half omhoog, haar kop stak door de ingang. Hij zuchtte diep, hij was vermoeid door alle omstandig heden, en vond tijd om uit te rusten. Geschrokken zette hij zijn tanden in de nekvel van de poes toen een stukje uitgleed. Maar al snel had ze houvast en sprong uit de ingang, slapjes liep hij haar achterna en sprong een beetje onhandig van de boom. Een beetje hijgend liet hij zich neervallen, hij was kapot. "help me herinneren dat ik nooit een grot in ga tijdens noodweer' hij grinkkte en knikte. "zal ik doen mevrouw" grapte hij, en begon zich uitgebried te wassen. Het bloed was droog en had zich vermeng met zand. Na een lange tijd was zijn vacht wat netter maar toch zag je overal nog sporen van het gevecht met de vos, hij legde zijn kop op zijn poten. En keek Cloverblossom aan, de storm was gestild dus die zo verschijnlijk zo snel mogelijk naar huis willen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Curiousity leads to danger - Pagina 2 Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 21:24

"zal ik doen mevrouw" miauwde de kater terug, vervolgens begon hij zich schoon te likken. De poes snorde blij en leunde tegen hem aan, al was haar vacht vies van gedroogd bloed en nat zand. "Bedankt voor alles," miauwde ze. Ze was hem echt dankbaar, ze was echt doodmoe en zal het blijkbaar niet naar ShadowClankamp halen. Toch voelde de poes zich fijn bij hem. Ze had dit gevoel nooit gehad. Maar toch had ze een gevoel dat het niet zo kon zijn.


Flut :/
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Curiousity leads to danger - Pagina 2 DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 21:29

de poes snorde blij, "Bedankt voor alles," mauwde ze, en leunde tegen hem aan. spinnend legde hij zijn kop op haar rug, "Geen dank" mauwde hij zacht, elke kat zou dat toch doen? rustig sloot hij zijn ogen en legde zijn staart om die van hem en Clover.

~Onze flut topic ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Curiousity leads to danger - Pagina 2 Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 21:42

"Geen dank" Clover keek naar de maan dat al bijna opkwam. Jeetje, was het al zo laat? "Ik denk dat ik maar ga," miauwde ze. Ze stond op en likte even haar vacht. Haar wonden brandden pijnlijk aangezien er viezigheid en dergelijke in zat. Ze keek naar haar wond in haar rug dat nogsteeds bloedde en op de grond droop. Met een zwiepje van haar staart zwaaide ze gedag voor ze de horizon in verdween op weg naar ShadowClan.

Clover topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Curiousity leads to danger - Pagina 2 DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 21:46

"Ik denk dat ik maar ga," hij hief zijn kop, nu al? hij zuchtte diep. ze was een clankat fie moesten altijd zo vroeg weg.. hij keek haar na hoe ze verdween in de licht van de zonsondergang Tot gauw.. mauwde hij zacht, hij liet zijn kop zakken. sloot zijn ogen en krulde zijn staart over zijn neus heen, zo bleef hij de hele nacht liggen zonder een haar te bewegen.

{Grizz topic uit}
Verlang naar een nieuwe topic x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Curiousity leads to danger   Curiousity leads to danger - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Curiousity leads to danger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: