The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: School en stuff za 29 aug 2015 - 12:02 | |
|
So Yeah, life stuff hehe... De komende dagen ga ik nog genieten van mijn laatste dagen vakantie, dat zijn er nu nog drie om precies te zijn *sob* Daabij wil ik ook meteen melden dat ik in mijn laatste jaar van het middelbaar zit. Ik moet een eindwerk maken en sta soms uren na de schooltijden nog in het labo crazy science stuff te doen. Want Bo heeft eindelijke vrije toegang tot het labo >:3 Wat daarbij ook nog komt kijken is het feit dat Coeur, mijn fab horsie, onder het mes zal moeten, hopelijk zsm. De revalidatie en dergelijke zal ook wat tijd en energie kosten, dus je zal me niet dagelijks online zien
Hoe dan ook zal ik proberen Snowdrop actief te houden tijdens de week. Mijn andere accs zullen daarvoor een tijdje moeten lijden aan weekend/vakantie- en snelleposts.
Alvast bedankt voor het geduld ^^ Bo2x
|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: School en stuff ma 22 feb 2016 - 19:39 | |
|
Ik gooi dit even de lucht in, want voor mij is dit nog steeds van toepassing. Ik wilde echter wel wat data hierop gooien waar je kan verwachten dat je mijn kop niet zal zien, of tenminste amper.
-3de week maart -Heel de maand mei -De laatste twee weken van juni
Nu zal het voor mij wat rustiger zijn omdat mijn eindwerk zowat klaar is en ik pas in mei verdediging ervan heb. So yeah, voor de komende tijd kan je me wel even actief zien, buiten de bovenstaande data's. <3
Bo2x
|
|