|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: [Absence] do 27 aug 2015 - 18:36 | |
|
Ik zit vanaf morgen (28/08) voor 3dagen in Parijs en zal dan dus niet online komen. Ik kan wel eens komen kijken, maar er zullen geen posts komen. Tot maandag!
Dit geld voor al mijn accounts.
Yanthe x
Laatst aangepast door Lizardpath op ma 22 aug 2016 - 23:03; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] ma 21 sep 2015 - 20:22 | |
| Vandaag is de school terug voor me begonnen en aangezien ik me er volledig voor wil geven kan het wel eens zijn dat sommige topics wel eens wat langer moeten wachten. Natuurlijk zal ik online blijven komen en eens posten op topics waar ik op dat moment zin in heb, maar je moet dus niet al te verbaast zijn dat ik niet op jouw topic post door de week. In het weekend ben ik er wel steeds. c:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] za 16 apr 2016 - 13:49 | |
| De komende weken heb ik stage. Hierdoor zal ik 3weken niet op en top actief zijn. Dit geld voor al mijn acc's. Als er echt iets dringends is, kan je me via pm bereiken op Lizardpaw. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] ma 30 mei 2016 - 15:47 | |
| Ik ga vanaf vandaag niet meer elke dag verschijnen. Ik heb binnen een week namelijk examens en wil me daar volledig op concentreren. Dit zal zo zijn tot eind juni. Dit geld voor al mijn chars: Hazelnut, Lizardpaw, Volepaw, Tinkerkit, Barksound, Silvercloud,... (en nog andere). Af en toe zal ik posten met chars die me op dat moment goed liggen en waar ik kort mee kan posten.
Heb je me nodig, kan je me altijd een pm sturen op Lizardpaw. of fb |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] ma 22 aug 2016 - 23:07 | |
| Lizardpath tot Warrior Cats mensjes,
Ik ga proberen iets minder actief te zijn de komende twee weken, wegen herexamens. Posts zullen iets trager komen, maar zullen niet vergeten worden. Moest ik toch iets vergeten, wat wel eens kan gebeuren, mag je me altijd een reminder sturen (na 6 sept. liefst).
Lizard out c;
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] di 20 sep 2016 - 22:56 | |
| Nu school terug begonnen is, zal ik iets minder kunnen posten. Als ik post zal het voor belangrijke verhaallijnen zijn en met Lizardpath natuurlijk. PM's ook liefst naar Lizard, deze zie ik sneller dan dat je ze naar een ander account stuurt. Alvast bedankt!
Lizard out |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] zo 30 okt 2016 - 20:51 | |
| Ik ben de komende dagen aan het genieten van een vakantie in Praag en zal dan ook niet online kunnen komen en kunne posten.
Lizard out |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] za 19 nov 2016 - 23:13 | |
| Ik ben de afgelopen week weer een stuk actiever geworden, maar wil toch even zeggen dat ik af en toe een paar dagen kan verdwijnen (vooral deze week). School neemt gewoon veel tijd in beslag, vooral de taken die buiten de schooluren gemaakt moeten worden.
Lizard out! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] za 17 dec 2016 - 23:39 | |
| Ik heb komende week veel deadlines voor taken en opdrachten. In de vakantie ben ik wel aanwezig, maar moet ik ook wel leren voor mijn examens die in januari zijn. Yeahj hogeschool examens... Posts kunnen soms dus op zich laten wachten ;D Dit geld voor al mijn accounts (Lizard, Bark, Hazel, Crane, Vole, Tinker, Nyra,...)
Lizard Out |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] zo 1 jan 2017 - 23:43 | |
| Ik heb binnen een week examens. Deze examens zijn verspreid over 3weken, dus ik zal een maand minder actief zijn en minder posten (heel wat minder!). Enkel belangrijke topics (zoals de gathering van de med. cats,...) zullen voorrang krijgen en topics die de clan aangaan. Is er écht iets waar op gepost moet worden, stuur me dan een pm op Lizardpath, dan doe ik mijn post om binnen een week te posten, dit is énkel voor belangrijke dingen natuurlijk. Moest ik even tijd hebben, post ik wel eens op een topic waar ik op dat moment zin in heb. ;D
Lizard Out |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] vr 6 jan 2017 - 10:24 | |
| Ik kan tot en met 27 januari niet/amper posten wegens examens! - Lizard Out |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] di 11 apr 2017 - 12:45 | |
| Ik ga de komende week niet/amper posten omdat ik op vakantie ben ;D
Lizard Out |
|
| |
Yanthe 57 Actief Listen to your elders advice. Not because they are always right, but because they have more experience of Being Wrong.
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] do 27 apr 2017 - 22:45 | |
| Vanaf volgende week begint mijn stage! Omdat ik nog heel wat voorbereidingen moet maken (voor zondag), ga ik de komende 3dagen niet tot weinig posten. Dit zal ook voor de komende twee weken zijn, omdat ik dan mijn feitelijke stage heb. Er zijn een paar topics waar ik als eerst op ga posten (als ik tijd heb) en dat zijn de topics waarin meer dan twee katten zitten. (zoals het topic met Lionroar en Everstar, het topic van Tallfright met het oog en het topic met Feverkit en Puffin)
Lizard Daisy out |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] di 23 mei 2017 - 10:30 | |
| Jaja, de examens komen er weer aan voor mij. Mijn examens beginnen dan wel begin juni, maar ik zal vanaf nu ook al minder actief zijn. Het is voor mij moeilijk om te posten, terwijl de stress en druk van examens in mijn achterhoofd dwalen. Voor de examens zal ik dan ook minder actief zijn. Ik zal hoogstwaarschijnlijk meer posten als de examens eenmaal begonnen zijn (mijn techniek is echt prachtig -kuch-) Ik ben altijd bereikbaar via fb en discort dus als ik echt ergens op moet posten ivp de vordering van een karakter/verhaallijn, laat me dat dan via die weg weten!
Lizard out |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] wo 5 jul 2017 - 20:54 | |
| Juli is een zeer drukke vakantie maand voor mij, daarom dat ik jullie even op de hoogte wil brengen van mijn periodes dat ik afwezig ben en onmogelijk kan posten.
6-8 juli (niet in staat om te posten ivm kampvoorbereiding). 9-15 juli (Op vakantie, onwaarschijnlijk dat ik kan posten). 19-29 juli (Op kamp, niet in staat om te posten).
Lizard Vole Out! Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do? Just kєєp swimming, just kєєp swimming.
|
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] wo 19 jul 2017 - 10:46 | |
| Ik vertrek vandaag dus op kamp. Ik zal niet kunnen posten, maar ga wel proberen om het geboorte topic van Silvercloud bij te houden (dit enkel in de avond/nacht).
Silver Out "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me." |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] vr 10 jul 2020 - 12:00 | |
| De vakantie komt er weer aan!✪ Van 13 juli tot +- 26 juli ben ik op reis. Dagelijks posten zal dan niet lukken. Je kan me wel altijd bereiken via discord. ✪ De laatste twee weken van augustus zullen ook wat minder actief zijn, want dan geef ik een hele dag turnles. Afhankelijk van mijn energie, zal ik dan wel/niet dagelijks kunnen posten.
Volepaw outWhєn lifє gєts you down you know what you gotta do? Just kєєp swimming, just kєєp swimming.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [Absence] | |
| |
|
| |
|