|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Team update do 27 aug 2015 - 18:20 | |
|
Team update WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY? Beste leden,
Het is jullie waarschijnlijk allemaal wel opgevallen dat de activiteit van het team af en toe op een laag pitje staat. Ieder teamlid heeft hievoor zijn eigen reden en allen zijn even geldig. Echter is het wel belangrijk dat we de site zo goed mogelijk kunnen onderhouden. Linn/Dustpaw en Maartje/Mousefur zijn zo dapper geweest om de knoop door te hakken en het stokje over te dragen. En nee, dat is geen makkelijke beslissing.
We zijn beiden heel erg dankbaar dat ze zich zo goed hebben ingezet voor de site. Beiden met enorm veel input en activiteit! Linn en Maartje zullen beiden als VIC's worden benoemd en hebben een speciaal plaatsje in de WC geschiedenis. Ontzettend bedankt meiden!
Na deze beslissing zijn er uiteraard ook twee nieuwe moderators aangesteld die ons team komen versterken. Allereerst Michelle met Sinclaw, die met haar stortvloed aan ervaring niks anders dan een nuttige en zeer actieve bijdrage gaat leveren aan Warrior Cats. En tot slot Emma met Tallshadow, die aan iedereen heeft laten zien hoe gigantisch actief ze is, hoe ontzettend enthousiast ze is en hoe goed ze bij ons team past.
Linn en Maartje, bedankt! Mim en Emma, veel succes!
M.v.g, Het team |
|
| |
Endria 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 18:24 | |
| Super veel bedankt Linn en Maartje! Jullie waren echt geweldige mods, en we zullen jullie echt missen.
En ook congratz voor Mims en Emma! Jullie verdienen het echt en ik weet zeker dat jullie het geweldig gaan doen^^ |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 18:26 | |
| Supers bedankt Maartje en Linn voor de bijdrage aan de site en ik wens jullie het beste toe! Ik zie jullie hopelijk op de site nog een paar keer. En gefeliciteerd Emma en Mimi met jullie nieuwe rangen, jullie verdienen het allebei en ik weet zeker dat jullie dit kunnen! c: |
|
| |
Lilith 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 18:31 | |
| Holypoly, die had ik niet zien aankomen. Maar allebei super gefeliciteerd. Het is ook een (eerlijk gezegd) geweldige keuze van het team! Ook een super bedankje aan Linn & Maartje, jullie zijn geweldige persoontjes <33 xx |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 18:41 | |
| Gefeliciteerd beiden! Jullie verdienen het echt! Nog veel plezier en ik vertrouw erop dat jullie het super zullen doen! (: |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 18:48 | |
| Wow, HEEL erg gefeliciteerd! Jullie verdienen het écht! Maar wel jammer dat Linn en Maartje gestopt zijn. Jullie hebben het echt heel goed gedaan en ik wil jullie bedanken voor het leuk houden van Warrior Cats! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 19:00 | |
| Thanks guys! We zullen zeker ons best doen goede mods te zijn :')
Ook heel erg bedankt aan Linn en Maartje, jullie waren geweldige mods! Jullie hebben erg veel voor de site gedaan en betekend, echt bedankt guys <'3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 19:03 | |
| Bedankt Maartje en Linn, jullie waren super <3 ! Bedankt voor alles :3 .
Mims en Emma. Ik weet zeker dat jullie het heel goed gaan doen. Gefeliciteerd allebei <3 ! |
|
| |
Sean 296 Actief I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 19:03 | |
| Maartje, Linn, jullie hebben t super gedaan meiden, jullie hebben je vic's verdiend. <3 En uiteraard, Mims, Emma, gefeliciteerd! |
|
| |
Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 19:09 | |
| Heel erg gefeliciteerd en natuurlijk ook veel succes Michelle en Emma! Jullie verdienen het beiden enorm.
Ik wil ook gewoon zeggen dat ik wel degelijk actief blijf en dus blijf posten met mijn karakters. Het is gewoon zo dat ik de laatste tijd te weinig tijd heb gehad om fatsoenlijk mijn moderator taken te voldoen en daardoor ook mijn zin om te rpg'en een beetje was afgenomen. Ik wens het team verder nog super veel succes en bedankt voor de leuke ervaring <3 |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 19:15 | |
| Gefeliciteerd meiden c: en jammer voor Maartje en Linn, I know the feel :') <3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 19:30 | |
| Ten eerste, natuurlijk super gefeliciteerd met jullie nieuwe rangen Michelle en Emma, jullie verdienen het! <3 Ik weet zeker dat jullie het top gaan doen!
Daarnaast moeten jullie weten dat ik de site niet ga verlaten. Ik blijf hier gewoon actief tot het niet meer mogelijk is (en geloof me, dat lukt nog wel even). ;3 Ik wil Wazoula, Sanne en de modetators van toen nogmaals bedanken voor de kans die jullie mij bijna 4 jaar geleden hebben gegeven door mij in het team te te laten. Het was echt een eer om mee te mogen helpen aan het in stand houden van Warrior Cats. <33
X Maartje |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 19:36 | |
| Gefeliciteerd beiden, ik zou niemand beter weten voor de job :3
Linn en Maartje, jullie waren natuurlijk ook super en verdienden de vip rang :3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 19:37 | |
| Maartje en Linn, heel erg bedankt, jullie waren geweldige mods <3 ! Mimi en Emma, I'm sure dat jullie het supergoed gaan doen als moderators, heel veel succes <3 ! |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 19:41 | |
| Linn en Maartje, respect voor jullie beslissing en heel erg bedankt voor alles wat jullie al voor WC gedaan hebben! Emma en Mims, heel erg gefeliciteerd! Ik ben ervan overtuigd dat jullie het ge-wel-dig gaan doen! c: |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 20:06 | |
| Linn, Maartje, ik heb altijd zo enorm naar jullie opgekeken en dat zal ik ook blijven doen hihi. Een knoop doorhakken is ontzettend moeilijk en echt respect voor jullie beslissing! Ik hoop dat ik alle goede woorden die hier gezegd worden waar kan maken! Ik sta te popelen om te beginnen hihi <3 Dank jullie allemaal en Maartje en Linn in het speciaal! Jullie twee zijn altijd al geweldig geweest en zullen dit altijd blijven <333 |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 21:21 | |
| Linn en Maartje jullie hebben beide erg veel betekend voor Wc, heel erg bedankt daar voor ^^
Gefeliciteerd met jullie nieuwe rangen Mims & Emma, jullie gaan het vast geweldig doen~ |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Team update do 27 aug 2015 - 21:22 | |
| Lieve Emma en Mimi! Gefeliciteerd beiden en ik weet zeker dat jullie toffe mods zullen zijn. Vind het super leuk om met jullie te mogen samenwerken!
En Maartje & Linn, jullie waren geweldige mods. Heel erg bedankt voor jullie insteek! Zal jullie zeker missen als teamlidjes. |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Team update vr 28 aug 2015 - 13:02 | |
| Heel erg gefeliciteerd Emma en Mims <33 Jullie verdienen dit zeker weten! C:
En Linn en Maartje, jullie waren zover ik weet heel erg geweldige mods C: |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Team update vr 28 aug 2015 - 13:29 | |
| Maartje & Linn, ik heb heel veel respect voor jullie beslissing, bedankt voor alles dat jullie voor wc hebben gedaan.
Emma & Mim, van harte gefeliciteerd meiden <3 Jullie gaan het vast en zeker geweldig doen, jullie verdienen het echt. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Team update | |
| |
|
| |
|