We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 12:13
Uit ander topic:
Rosykit schreef:
Furzekit' schreef:
Dankjewel Lolobeest en Kip! <33 Ben echt blij dat ik Pyre mag gaan bespelen. Pyre is het enige katertje, maar dat kan ie aan.
waarom ben je toch altijd het enige katerthe?
Gefeliciteerd iedereen!!
Het is echt waar. Ik heb Furze, die is het enige katertje in het nestje van Fawn. Cole is ook de enige kater in het nestje van Light en Pyre is ook de enige kater in het nestje van Zira. xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 12:48
Nog altijd is mijn kamer niet helemaal opgeruimd, en er ligt ook nog eens een stapel huiswerk te wachten xD Maar eerst snel mijn bureau leeggooien en dan aan het werk~!
Spoiler:
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 13:19
Haaii mensen :3 Aangezien ik niet echt meer RPG ga ik Kestrelwings gehele leven uitschrijven in boekvorm-achtig-iets maarja dat gaat wel veel werk worden, want er is hier ook zoveel gebeurt in die 5 jaar dat Kestrel bestaat en dan moet ik alles opzoeken etc. xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 14:00
Ja pas maar op, Tall kan niet tegen valsspelen >3 Doe maar rustig aan hoor ;') Ik heb tijd zat (A)
Mooi dat het leven goed gaat! Valt wel mee hoeveel je gemist hebt hoor xD Behalve dan dat je in regiment twee tegen generaal Mimi zit, Endria heeft gelijk, we zijn bezig met het voorbereiden van een staatsgreep
#Awesome:
Sinclaw
Dark forest
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 aug 2015 - 14:04
Ojee, nu moet ik me voortaan gedragen hier. Als ik maar niet gestraft word omdat ik de regels nog nooit heb gelezen (a) Ik besef net dat ik stiekem RPGen mis -_-
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"