We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 aug 2015 - 1:00
Op die fiets xD Well, ik kan hem je aanraden, vooral in het Engels vond ik hem geweldig al moet je dan in het begin door de gigantische load aan woorden met een 'v' heen komen xD Watchmen wil ik nog lezen! M'n vader en ik wilden de film gaan kijken maar eerst de comics lijkt me leuker (:
#Awesome:
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 aug 2015 - 1:01
Die film is echt goed! Ik heb 'm al twee keer gekeken. Een keer met m'n broer en één keer alleen omdat ik toch niets anders te doen had. xD Zeker een aanrader. (:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 aug 2015 - 1:02
@Emma; Walter dwong me voor de film :') ik ben over het algemeen geen fan van 3+u films, maar Watchmen was goed and I really like the music just in it xD
En ja, ik ga 'm ook in het Engels kopen, maar aangezien ik momenteel geen werk heb, wordt het nogal moeilijk ;w;
En setje <3 dank je Babs, je bent een schat <3<3<3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 aug 2015 - 10:03
Goedemorgen! ^-^
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 22 moons! Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 aug 2015 - 10:10
Goedemorgen! (: Ik ga straks mn kamer maar eens opruimen en m'n nieuwe kleren die al twee weken in de gang liggen (nog in het winkelzakje xD) ophangen. :') Word misschien eens tijd (A)
The things we can't obtain are the most beautiful ones
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”