We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hey Emssie -nog steeds niet gewend om Moderator onder Tallshadow te zien staan xD- Life is idd good ^^, net klaar met mijn bureau op te ruimen hehe, en bij jouw? x'D
Same here Lilith xD Ik ben gewoon huiswerk aan het doen verder… Bureau opruimen klinkt leuk, dan kan je het nu weer volpleuren met onnodig leuk spul >3 geen ervaring mee hoor (A)
Zeg ze dat Marieke, heel vaak brengt dat al weer heel veel rust terug ;')
Ark survival evolved en Mount and Blade Warband allebei gratis te spelen dit weekend. I wanna try Ark but the multiplayer in M&B is gonna be so fun. Dilemma...
Wait a sec, is er ook een WC Skype groep ;o ? hashtag leefde in de prehistorie
Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit They say we're losers and we're alright with that We are the leaders of the not coming back's But we're alright though Yeah, we're alright though We are the kings and the queens of the new broken scene Yeah, we're alright though
Ark survival evolved en Mount and Blade Warband allebei gratis te spelen dit weekend. I wanna try Ark but the multiplayer in M&B is gonna be so fun. Dilemma...
ARK!!!!!!!!!
Hij is nu aan het downloaden^^ Ik wil even kijken of mn laptop het aankan en of ik het wel echt leuk vind voordat ik het spel echt koop.
ARK!!!!!!!!!
Hij is nu aan het downloaden^^ Ik wil even kijken of mn laptop het aankan en of ik het wel echt leuk vind voordat ik het spel echt koop.
Same same. Bij mij heeft ie alleen n fout aan t eind van de download dus zo effe kijken of k da kan fixen. Kijk jij ook filmpjes van Royal??
Zow, de passe partout ticket voor Elfia komende September is binnen :>
Ik ben er op zaterdag als Faun! c;
Ik weet nog niet welke dag ik als wie/wat ga, maar ik ga minstens 1 van de dagen als Amethyst van Steven Universe (als mijn pruik er dan is, anders ga ik gwn als Terezi Pyrope van Homestuck, daar heb ik gelukkig twee complete cosplays van ^^)
Meh, can't wait til the next meeting c: Na al die jaren wil ik echt eens een keer iedereen meeten in real !
Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit They say we're losers and we're alright with that We are the leaders of the not coming back's But we're alright though Yeah, we're alright though We are the kings and the queens of the new broken scene Yeah, we're alright though