We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ja versta je compleet... Zullen we eens een topic doen: Cyber x Hush?
Sorry laat maar ok xD maak jij aan en stuur via pb link?
Morning Juul :3
Foxcry, zoon van crimsoncry
::
Gebaseerd op: Fanta <3 mijn kat
Brindleleaf
StarClan
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
Beterschap(soort van) Sharon! c: Ik was eerder uit, want er waren problemen met het rooster. :3
Oe, dat is chill, maar dankje haha c:
Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit They say we're losers and we're alright with that We are the leaders of the not coming back's But we're alright though Yeah, we're alright though We are the kings and the queens of the new broken scene Yeah, we're alright though
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Vandaag is de laatste officiële dag van mijn zomervakantie. Moet dinsdag weer naar school, waar ik eigenlijk ook wel weer zin in heb (niet in de lessen, wel in het zien van mijn vrienden)
Vandaag moest ik met mijn klas tot het achtste uur (17:00) werken, maar Engels en Gym valt uit dus drie uurtjes eerder vrij!
And I've been crying out for help. I know I bite but I mean well Can you see my disguise I'm different inside
I am all alone, I'm surrounded by the fears Haunted with shackles now they send me straight to tears I'm not allowed to cry, 'cus they told me I would die Oh no! They're getting near...
Mijn school is alweer twee weken bezig, volgende week alweer m'n eerste proefwerk D;
Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit They say we're losers and we're alright with that We are the leaders of the not coming back's But we're alright though Yeah, we're alright though We are the kings and the queens of the new broken scene Yeah, we're alright though
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.