We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 aug 2015 - 19:04
Jij ook geliciteerd Emmaaaa!!! Lol, ik kan vanwege enthousiasme niet eens meer fatsoenlijk gefliciteerd typen. xD en heeft geen zin om het te verbeteren (A)
& is goed @Mim! C:
We were together.... I forgot the rest
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 aug 2015 - 19:05
Wow xD Ik moet eerlijk bekennen dat ik me nog niet aan quoten waag want de keren dat ik het wilde proberen editte ik bijna een bericht xD Yes, geboren mod hier *facepalm*
#Awesome:
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 aug 2015 - 19:14
Tallshadow schreef:
Wow xD Ik moet eerlijk bekennen dat ik me nog niet aan quoten waag want de keren dat ik het wilde proberen editte ik bijna een bericht xD Yes, geboren mod hier *facepalm*
Oh, dat is heel normaal hoor. Het bericht veranderen, verzenden en het niet eens doorhebben, dat is mij dus al eens gebeurd xD maar ik ben er nu vanaf, heheh ~
You may write me down in history with your bitter, twisted lies, You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.
.:
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 aug 2015 - 19:16
Spijtig Linn, je hebt het echt zo goed gedaan<3
En ohh Emma, don't you dare. :')
Lostvoice
StarClan
Quinty 1249
CAT'S PROFILE Age: 90 Moons x Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 aug 2015 - 19:17
Dustpaw. schreef:
Tallshadow schreef:
Oh, dat is heel normaal hoor. Het bericht veranderen, verzenden en het niet eens doorhebben, dat is mij dus al eens gebeurd xD maar ik ben er nu vanaf, heheh ~
Hihi,yep, i know the feel :') verdwijnt vanzelf weer
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 aug 2015 - 19:18
Oke Emma ik voel je XD nu deed ik t ook
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 aug 2015 - 19:20
Mhm, ik heb er gewoon te weinig tijd voor en mijn rpg'en en zin om op de site te komen leed er ontzettend onder. Daarnaast, komend schooljaar en het jaar daarop zijn mijn laatste jaren middelbare dus dat is ontzettend spannend en druk en daarna universiteit wat waarschijnlijk nog meer inspanning gaat kosten :')
Dust ziet er zo wel heel fancy uit zeg tho. Dust: #insta ego boost
You may write me down in history with your bitter, twisted lies, You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 aug 2015 - 19:22
Hahah Emma en Mims mijn berichten niet editten. Jullie kunnen dat nu gewoon doen namelijk. xD Panther is idd een playertje.
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on