Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Howl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 11:39

Is goed! Wie maakt 'm? c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 17 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 17 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 17 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanlapse
Member
Lilith.
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rowanlapse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 11:41

Ik zal wel maken :3
-
Nu eerst eten haha x'D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 DA11Afm
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 12:03

Ik ga straks pas eten! c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 17 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 17 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 17 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Adnfja
Rowanlapse
Member
Lilith.
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rowanlapse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 12:27

Swiftclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 12:39

Hey all! T is weer mega slecht weer. Daarnet nog even met Orva buiten gegaan maar die had er precies ook niet echt zo'n zin in met al die regen. xD

Anyways, ik ga zometeen posten met Swift. Iemand die nog een topic met haar wilt? :3

The things we can't obtain are the most beautiful ones
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 AC1IOM7
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 12:43

Ik heb gepost! c:

Rowanlapse
Member
Lilith.
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rowanlapse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 12:46

Ik zal terug reageren, maar nu moet ik weg hehe ^^

Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 12:59

Pauzeeeh <3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 2OhZuTz
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 12:59

Ik zo ook! En dan lekker even brood eten met z'n allen! c:

Swiftclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 13:02

Oké, I need help. xD
Ik ga zometeen naar de kapper maar ik weet niet of ik m'n haar gewoon lang moet laten of ik het korter ga laten knippen. ;w;

The things we can't obtain are the most beautiful ones
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 AC1IOM7
Outrage
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 13:11

Sorry Yanthe, ik denk dat Outpaw nu nog een beetje moeilijker gaat worden om te trainen.

En Chi@ Ik denk dat allebei wel goed zou staan eigenlijk ;o

AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 13:24

I feel so bad for Butter and Out Dx

Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 CsvhKMJ
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 13:31

Ik ook Mims :c

Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 X4eC3NF
[Low posting account]
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 13:40

Zielige poepies

Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 CsvhKMJ
Brindleleaf
StarClan
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 13:59

Ja :c
Bah ik wil niet weer regen XD

[Low posting account]
Cole
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 14:09

Yeeeh school is klaar. Nu moet ik aardig wat bijposten, dus ik ben daar wel even bezig. x3

Well I’ll be damned
Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 7Bs2VOv
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 14:23

Posten en werken gaat goed samen! B)

Brindleleaf
StarClan
Julia
906
Actief

CAT'S PROFILE
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 14:31

Lekker is dat hè Kiek :3

[Low posting account]
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 14:38

Ja dat is echt lekker. Soms even je werk neerleggen en dan even een post typen! c:

Brindleleaf
StarClan
Julia
906
Actief

CAT'S PROFILE
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 14:40

Precies, dat doe ik ook altijd =P

[Low posting account]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: