We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 aug 2015 - 20:23
pff, eerst, stapelbed van de zussen uiteen, en fout terug rechtgezet, en terug ineen, dan merk IK een fout op, bed terug uiteen, en alles in de kamer verplaatsen -_- i don't wanna help xD it's not my room
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 aug 2015 - 20:25
Tallshadow schreef:
Haha xD Deed ik vorig jaar moet ik bekennen ook, maar als ik dit jaar m'n werk netjes bijhoud kan ik misschien met al de extra vakken naar het volgende jaar *insert huge smile* En nu ga ik lekker het compliment wat je de vorige keer schaamteloos negeerde - ja voel je aangesproken xD - nog eens zeggen >3 Owl is epic cute <3
Ik ben echt blij dat het beter gaat Sharon! Altijd fijn om het allemaal weer te kunnen overzien en zeker mooi dat er een eindje lijkt te komen aan de stomme periode!
Dat was ik ook van plan, maar het gaat nu al weer de verkeerde kant op. Kzou vanochtend vroeg opstaan om wiskunde te maken, maar het werd binnen twintig minuten op school gemaakt. And thanx!
@Sharon: Fijn om te weten dat het beter met je gaat^^
Knowledge is knowing a tomato is a fruit
Wisdom is not putting it in a fruit salad
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"