We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 aug 2015 - 20:57
Bitterkit schreef:
Zira schreef:
@Demi/Dani: Hehe, het enige probleem is is dat er weinig poezen van haar leeftijd zijn ^^
wie zegt dat ze van haar leeftijd moeten zijn c':
;w; ze moeten toch wel een beetje in de buurt komen... En dan nog zijn er gewoon weinig poezen in de ShadowClan, dus dan zou ze naar de andere Clans moeten gaan xd Hmmm, ik zal is research gaan doen naar karakters van haar leeftijd xd
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 aug 2015 - 21:01
Zira schreef:
Bitterkit schreef:
Zira schreef:
@Demi/Dani: Hehe, het enige probleem is is dat er weinig poezen van haar leeftijd zijn ^^
;w; ze moeten toch wel een beetje in de buurt komen... En dan nog zijn er gewoon weinig poezen in de ShadowClan, dus dan zou ze naar de andere Clans moeten gaan xd Hmmm, ik zal is research gaan doen naar karakters van haar leeftijd xd
In de shadowclan niet idd. :"3 Ik heb geen katten ouder dan 12 moons behalve Vixen uit de rc dus. x3 Red is te jong.
Well I’ll be damned
Laatst aangepast door Cole op di 25 aug 2015 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Muta
Member
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 aug 2015 - 21:02
Cole schreef:
Zira schreef:
Bitterkit schreef:
Zira schreef:
In de shadowclan niet idd. :"3 Ik heb geen katten ouder dan 12 moons behalve Vixen uit de rc dus. x3
Well, Vixen is een flirtje toch? xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 aug 2015 - 21:04
Zira schreef:
Cole schreef:
Zira schreef:
Bitterkit schreef:
Zira schreef:
In de shadowclan niet idd. :"3 Ik heb geen katten ouder dan 12 moons behalve Vixen uit de rc dus. x3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 aug 2015 - 21:05
Graywing schreef:
Zira schreef:
Cole schreef:
Zira schreef:
Bitterkit schreef:
Zira schreef:
Well, Vixen is een flirtje toch? xd
Psst, Dani, Weer een slachtoffer voor ons plan^^
uh-oh xd Ik wil er best bij meedoen, misschien? als ik het plan weet, tenminste C: