|
| |
Inge 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! wo 2 sep 2015 - 16:17 | |
| Ik heb 2 vraagjes: Vind je het goed dat ik Yellowkit gerbruik voor de adoties, die heeft net even meer karakter. En als dat mag kan je even Yellowkit in plaats van Blackswirl zetten om de overloping duidelijker te maken, dat niet iemand zegt: En dan nu naar Blackswirl. En wat is de indeling? De sheet of de uitslag? Dat waren 3 vragen |
| | | Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! vr 4 sep 2015 - 17:14 | |
| 1. Yup, sure. Zal t ff veranderen x 2. De indeling is de sheet (: |
| | | Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! zo 13 sep 2015 - 11:27 | |
| Jullie hebben nog één week om jullie verslag af te maken en in te sturen! Just a reminder (; |
| | | Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! do 17 sep 2015 - 10:00 | |
| Jullie hebben nog 3 dagen! Ik hoop dat jullie voor 20 september om 21:00 jullie krantenstuk inleveren. |
| | | Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! do 17 sep 2015 - 19:59 | |
| - Jinx zijn stukje:
Bedankt Snowykit! Nu over naar het echte nieuws; De Elite, daar is namelijk behoorlijk wat aan de hand! We zullen maar beginnen met wat serieus gebeuren, het is namelijk wel handig om te weten dat Claw van plan is Silverstar te catnappen!(Niets zeggen tegen Thunderclan, tho) Hij en Zira zijn van plan hem mee te nemen naar het territorium van The Terror Claw's, met wie de Elite een bondgenootschap heeft gesloten, om hem daar voorlopig te houden en als wapen te gebruiken. Och och, arme Silverstar toch, je zou bijna medelijden krijgen! Daarnaast zijn er ook een aantal nieuwe leden bij; Risk, Brokenfeeling en Sharply! Risk is overgehaald door moi en zal het waarschijnlijk goed maken in de clan. Brokenfeeling daarintegen was eerst een Riverclanner.. Of ze te vertrouwen is, zullen we nog moeten zien... Dan is er nog Sharply, een weggelopen Shadowclan kitten die door Brat werd ontdekt. Zira kwam er echter al snel achter en dwong de zwangere Brat om de kitten onder haar hoede te nemen, ha! Die twee zusjes kunnen het niet al te goed met elkaar vinden. Vooral als je er nog even bij pakt dat Brat laatst een Shadowclanner, Bleaktail, tegenover Zira beschermde en haar commanders orders in de wind sloeg. Hier heeft de poes voor moeten betalen, ze heeft nu 3 mooie, diepe krassen op haar zwangere buik!
Nu, het bovenstaande is allemaal hartstikke leuk en aardig, maar nu komt tocht het interessante deel van vanavond; De Liefdes Drama's in de Elite. Laten we maar bij mij en Zira beginnen, ja, we hebben een ding, een relatie, get over it. Helaas... Is ze ook zwanger geworden... Daar zijn Pyre, Muta, Ophelia en Nyra. Sorry kleintjes. Maar goed! Dan nu over naar Brat, die behoorlijk wat problemen heeft veroorzaakt! Ze ging namelijk eerst met Hurricane, mijn half broertje. Alles was prima, totdat Brat zwanger van hem raakte. Op dat moment besloot Bratje dat ze Ripa toch leuker vond. Nu kan je begrijpen dat Hurricane dat niet al te leuk vond, gezien die arme gozer bijna niets fout had gedaan. Brat beviel van Nightshroud en Sniper. Hurricane was erbij en hielp Brat, echter werd een kitten dood geboren. Ripa, die was verteld dat het zijn kittens zijn, besloot zich er nog mee te bemoeien, hij was er van overtuigd dat Hurricane de dood geboren kitten had vermoord! En die bit-, pardon, Brat speelde het spelletje mee en gaf Hurricane de schuld! Arme kater, die vertrouwd nooit meer iemand. Als dit nog niet genoeg is, dan komt er nog het feit dat Ripa een totale sukkel is. Hij beschermde namelijk de kittypet Lumina, tegenover Zira, zijn eigen commander! Grmpf, het is met een goede reden dat hij weer een Young One is gemaakt door Claw. Daarnaast spreekt hij af en toe ook nog eens af met een Shadowclan apprentice! En dat kiest Brat boven Hurricane? Yuk. Het einde van dit mooie roddelstukje begint er aan te komen! Wees echter niet betreurd, we hebben nog één lekker sappig verhaaltje over de leider zelf, ja! De almachtige leider Claw blijkt namelijk een zwakte te hebben voor ene Howl, een knappe zwarte poes. Ze hebben samen een hond verdreven en hebben het nu heerlijk gezellig in Claw's barn. De leider lijkt echter nog niet toe te willen geven aan zijn gevoelend, maar goed, je weet maar nooit *Wenkbrauwwiebel*
Dit was dan het stukje over de Elite, wees echter niet betreurd, we schakelen nu over naar Rina! Die zal jullie verder informeren over alles wat er gebeurd in de kittypet wereld!
-Jinx uit.
Hopelijk is het goed! c: Hij heeft ook een beetje zijn eigen mening gegeven xD hopelijk is dat niet erg! |
| | | Lilith 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! vr 18 sep 2015 - 17:09 | |
| Ik zal proberen om bij te schrijven, maar ik weet echt niet of dat gaat lukken. Ik heb nogal weinig tijd + de site deed raar dus heb ik een beetje achterstand |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! vr 18 sep 2015 - 17:30 | |
| @Kip; Het is geweldig! :3 I like it. Ik zal het alvast het in het sheetje zetten. c: @Lilith; Het hoeft niet persé een heel lang stuk, hé. Gewoon een korte samenvatting is ook goed. c; Mocht je het niet af krijgen, is het jammer, maar niet erg! Als je er an een begin aan gemaakt had kan je dat ook gewoon naar mij opsturen, en dan kan ik Dewpaw wel eventjes inschakelen haha |
| | | Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! vr 18 sep 2015 - 19:19 | |
| ik heb een vraagje kan ik de rogue stukje gewoon met brat doen, of moet ik een Rogue er voor gaan gebruiken ? |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! vr 18 sep 2015 - 22:35 | |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! za 19 sep 2015 - 12:41 | |
| Jullie hebben nog één dag om je stukje in te leveren! Ik verwacht nog een stukje van Shadowclan, Windclan, Riverclan, Kittypet en Adoptions! |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! zo 20 sep 2015 - 12:45 | |
| Jongens, ik geef jullie nog tot 20:00, en dan wil ik graag de stukje bij elkaar hebben! Mocht het niet gebeuren, en jullie hebben laten weten dat jullie nog een dag willen, is de uiterlijke datum 21 september, en dan zal ik ook het journaal online zetten. ~
De aanmeldingen van oktober zijn open!~ |
| | | Inge 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! ma 28 sep 2015 - 20:27 | |
| Het spijt me echt heel erg! Ik was het helemaal vergeten, wees alsjeblieft niet boos. Iemand anders mag wel adopties doen. |
| | | Derpje 30
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! vr 2 okt 2015 - 22:21 | |
| Naam: Derpje Naam bekendste accounts: Ripa en Greykit maar het liefste zou ik dit met Silverkit willen doen Clan waar jouw katten het vaakst zitten: Windclan omdat ik dit met Silver wil doen ^.^ Welke groep het liefst?: Windclan xD Waarom jij?: Ik ben een derpje, grapje. Ik zou er enorm graag bij mee willen doen en heb nu ook super veel inspi, hopelijk zou het lukken. Ik heb enorm veel inspiratie en hoop dat dit zou gaan lukken en een plaatje Snake-hearted verdien, ik vind het wel geweldig. Voorbeeld van wat jij zou schrijven: Even wat ik zou schrijven als ik in karakter zou blijven als Silver:: Hey.. Uuuuhhh katten van Warrior Cats. Ik ben Silverkit en zal jullie vertellen over de windclan, er is namelijk best wel veel gebeurd daar want misschien denkt wel dat elke Clan dat er niks is gebeurd maar eigenlijk is het niet zo. *vreemd trekje* Allemaal info over WC, Dit was het dan Fokes tot weer is. Extra: Dit is echt cool |
| | | (2+1)line 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! ma 5 okt 2015 - 15:59 | |
| Naam: Eline Naam bekendste accounts: Emeraldtail Clan waar jouw katten het vaakst zitten: Emerald zwerft nogal veel rond, maar ik denk het Rogue territorium. Welke groep het liefst?: Rogue Waarom jij?: Ik vond dit een heel leuk idee, en ik stalk ook veel topics. Het leek me leuk om hier aan mee te doen. Voorbeeld van wat jij zou schrijven: Hallo, welkom allemaal! Eindelijk klaar met de clans? Ja? Mooi dan kan ik eindelijk met interessant nieuws beginnen. Het is erg druk, en laatst heeft een grote kitten explosie plaats gevonden. Cloverblossom heeft vier kittens gekregen en verder lopen er nog veel kittens rond. Ik heb gehoord dat er misschien een nieuwe Rogue groep komt, en dat Sushi vast zit in het Riverclan kamp! Nu al naar de adoptions? Oh, oké dan. Tot later! Extra: |
| | | | Onderwerp: Re: Warrior Cats Journaal! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |