Let’s start over~

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Let’s start over~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Let’s start over~ 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 14:28

Hij vond het vervelend, dat de ceremonie van Hushpaw zo raar verlopen was. Hij had het zo graag anders willen doen maar de woorden van Panthergrowl hadden hem kwaad gemaakt, omdat hij het over Galepaw gehad had. Hij gaf om de jonge kater, die hij zijn peetzoon noemde. Het was één van de kittens van zijn beste vriend Bravesoul die met Starclan joeg en daarom was hij heel belangrijk voor hem. Hij zuchtte even en kwam overeind in zijn nest. Hij legde wat mos recht en verliet daarna de warrior den. Hij liep naar de plek waar hij met zijn nieuwe apprentice had afgesproken en ging zitten.  Hushpaw was er nog niet, dus zou hij op de Riverclanner wachten totdat hij zich bij hem zou voegen. Hij verwachtte dat dat niet lang meer zou duren, want de zon begon haar eerste stralen op de aarde te werpen. Het beloofde een mooie dag te worden, niet te warm maar perfect weer voor een training. Dauwdruppels sierden het gras en de blaadjes. Hij wiebelde met zijn oren toen hij geluid achter hem hoorde.

[First Hushpaw]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Let’s start over~ DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 18:15

Hij kon moelijk de slaap vatten en had dus bijna niet geslapen, hij zat vol spanning om aan zijn training te beginnen. Dus liep hij al zéér vroeg de apprentice den uit en legde zich in een mooie groene plant, hij genoot van het dauw dat op de blaadjes lag. Creamyfrost kwam naar buiten en meteen spitste hij zijn oren, de eerste ontmoeting was niet verlopen zoals het zou moeten maar hij wist dat Creamyfrost een goede mentor was. Snel stond hij zo geluidloos mogelijk op en ging ook hij naar de plek waar Creamyfrost hem verwachte voor de training. De kater zat mooi recht en wachte geduldig op hem, doordat hij opgewonden was, ritselde hij perongeluk tegen de blaadjes waardoor deze geluid produceerde. 'Hé daar' zei hij.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 8:03

Hij keek om toen de stilte werd doorbroken door de stem van Hushpaw. “Goedemorgen Hushpaw.” Sprak hij rustig terwijl er een kleine glimlach om zijn lippen verscheen. “Heb je goed geslapen?” Hij knikte naar de kampuitgang. “We gaan zo het kamp uit, maar ik wil eerst graag weten wat je al over de warrior code weet?” Zijn blik richtte zich weer op de jonge kater. Zijn lichtblauwe ogen stonden vriendelijk en afwachtend. Hij trok even met zijn snorharen, voordat hij ging zitten en zijn staart op zijn achterpoten neerlegde. Hij was benieuwt wat Hushpaw hem zou kunnen vertellen.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 13:10

'Dat valt best mee, ik heb veel wakker gelegen omdat ik nieuwsgierig was naar mijn eerste training' antwoorde hij op zijn vraag. 'We gaan zo het kamp uit, maar ik wil eerst graag weten wat je al over de warrior code weet?' vroeg Creamyfrost meteen nadat hij zich neerzette. Hushpaw dacht even na voordat hij een antwoord gaf. 'Wel, de warrior code is een opsomming van belangrijke afspraken waraan iedere warrior zich moet aan houden, indien je dit niet doet dan worden er maatregelen getroffen. Ook staat het voor loayliteit en trouw aan je clan' zei hij een beetje twijfelend over zichzelf.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 9:42

Hij glimlachte. “Dat kan ik mij voorstellen, dat had ik zelf ook heel sterk. Ik zal proberen je niet te teleur te stellen.” Er lag iets plagerigs in zijn stem toen hij dat zei, maar hij werd weer serieus toen Hushpaw antwoorde op zijn vraag over de warrior code. “Heel goed Hushpaw. Het is belangrijk dat je de warrior code uit je kop kent. Ik wil jou wakker kunnen maken en dat je dan alles zo kunt opdreunen, dus let goed op. En als je er eentje niet meer weet gewoon vragen. Ik leg het je net zo lang uit totdat je ze allemaal helemaal kent.” Vervolgde hij rustig. “De eerste is, verdedig je clan met je leven. De tweede  is, jaag nooit in het territorium van een andere clan en kom daar ook niet. De derde is, apprentices mogen pas eten als ze hebben gejaagd voor de elders tenzij anders is verteld sowieso eten elders en kits eerst.  De vierde is, prooi wordt alleen gedood om te eten en Starclan wordt altijd bedankt voor zijn leven. De vijfde is, een kit moet 6 manen zijn voordat deze apprentice kan worden. Dit zijn de eerste vijf die ik wil dat je onthoudt. Er zijn er in totaal vijftien en aan het eind van de training vraag ik je deze vijf op te dreunen.” Hij stond op en wenkte Hushpaw achter hem aan te komen. “We gaan eerst een rondje territorium doen. Ken je de plekken in het Riverclan territorium Hushpaw?” Vroeg hij daarna vriendelijk.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 10:37

Creamyfrost ramelde de regeltjes van de warrior code af, in totaal zei ze er vijf. Huspaw deed zijn best deze dan ook te onthouden zoals ze zei, hierna vroeg ze of ik de plekken van het Riverclan territorium ken. 'Ik weet de meeste wel liggen, vaak ga ik er naartoe om van de zon te genieten...' antwoorde hij op zijn vraag.

Laatst aangepast door Hushpaw op do 27 aug 2015 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 21:55

Hij knikte kort en begon toen het kamp uit te lopen. “Ik wil graag een rondje door Small forest maken, daarna langs de rivier en de waterval en vanaf daar een vertakking van de rivier volgen naar Highlands en misschien kunnen we dan nog wel even naar Sunningrocks. Mee eens?” Hij keek even om naar Hushpaw, maar keek daarna weer voor zich. Ze naderden Small forest, de plek waar ze veel zouden gaan trainen de komende tijd. Hij stopte midden op een kleine open plek, de plek waar hij ook vaak gevechtstraining aan Cedarpaw gaf. “Op deze plek zullen we vooral vechttechnieken oefenen en schijngevechten doen. Hier zal ik jou ook leren hoe je je omgeving kunt gebruiken om je tegenstander af te leiden, maar dat gaan we ook bij de rivier oefenen.” Hij wenkte zijn apprentice weer met zijn staart dat ze verder zouden lopen. Die trainingen kwamen later, hij wilde hem eerst een rondje meenemen door het territorium.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 10:25

'Tuurlijk, jij beslist' antwoorde hij. Hij volgde hem zo snel en goed hij kon... Hij ging veel sneller en Hushpaw moest echt zijn best doen om hem dus ook te kunnen bijhouden. Eindelijk stopten ze eventjes op een open plek in Small forest, het zag er een gezellig plaatsje uit. Creamyfrost zei dat ze hier voornamelijk zullen trainen dus nam hij deze omgeving zo goed mogelijk in zich op, bij de gedachte aan zijn eerste gevechtstraining kreeg hij al kriebels in zijn buik. Hij kon niet wachten om ook zo'n goede warrior als Creamyfrost te worden, terwijl hij zo aan het denken was zag hij dat Creamyfrost met zijn staart wenkte als teken om verder te gaan, snel volgde hij hem
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 11:05

Hij vervolgde zijn weg door Small forest, totdat de bomen langzaam kleiner werden en daarna helemaal verdwenen. Hij spitste zijn oren toen het geluid van de rivier en de waterval hoorbaar werd. Het ruisen van de stroming stelde hem altijd gerust, zeker als hij niet lekker in zijn vel zat. Het duurde niet lang voordat de rivier voor hen verscheen. “Wat weet jij over vissen Hushpaw? Wat zijn de eigenschappen van een vis, zijn sterke- en zwakke punten?” Vroeg hij toen hij langs de rivier begon te lopen naar de waterval, die steeds duidelijker hoorbaar werd. Het zou niet lang meer duren of ze zouden hun stem moeten verheffen om zich verstaanbaar te maken.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 19:17

Hij zag hoe de grote kater zijn oren spitste en Hushpaw deed het zelfde, in de verte hoorde hij een waterval luid klateren. Meteen hierna kreeg hij al snel een vraag van Creamyfrost, een vraag over wat hij van vis weet. Hij moest even nadenken maar antwoorde dan: 'Vissen zijn enorm snel in het water terwijl ze dit op het land niet zijn..' Hij slikte even en ging dan verder: 'Ook zijn ze glibberig en dus moeilijker te vangen dan andere prooi' Hij keek hem in de ogen en hoopte dat hij toch het meeste juist zou hebben, dit waren de dingen die hij de krijgers had horen zeggen voor zijn training dus veronderstelde hij dat hij wel juist moest zijn. Hij zette een klein lachje op zijn lippen en wachtte op een antwoord van Creamyfrost.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 8:38

Hij knikte goedkeurend na de uitleg van de jonge kater. “Heel goed Hushpaw.” Complimenteerde hij hem vriendelijk. “Vissen zijn dieren die alleen onder water kunnen ademen. Het is dus de kunst om ze op het land te krijgen wil je er eentje vangen, maar zoals je zelf al zegt zijn vissen razendsnel en glibberig. Jij moet dus slimmer zijn. Hij liep naar de waterkant en ging zitten, zijn staart losjes achter hem. “Weet je waaraan je moet denken als je gaat vissen?” Hij keek even om naar zijn apprentice, voordat hij zijn blik weer geconcentreerd op het water richtte. Het was niet zijn bedoeling om er eentje te vangen, maar ze zouden wel even kunnen oefenen. Daarna zou hij Hushpaw verder meenemen het territorium in. Het kon geen kwaad om eerst goed te bespreken hoe je moest vissen. Vissen vangen was moeilijk, maar het was iets wat Creamyfrost het liefste deed. Hij kon veel beter vissen dan andere prooi vangen, al deed hij bij beide heel erg zijn best. Vissen lag hem gewoon meer.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 17:34

Hij keek aandachtig naar het stromende water, hij zag hoe de vissen voorbij zwommen en zich weer weg haasten toen ze de twee katers zagen. Hij keek naar Creamyfrost op toen hij een vraag stelde, dit was eigenlijk een vraag waar hij geen antwoord op had dus schudde hij zijn kopje heen en weer. Hij had gehoord dat Creamyfrost één van de beste vissers was van de hele rivierclan en dus was hij eigenlijk wel erg benieuwd welke speciale methode hij gebruikte..
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 18:01

Toen Hushpaw zijn kop schudde begon hij uit te leggen. “Je moet er altijd voor zorgen dat je schaduw niet op het water valt, dus je moet zo gaan zitten dat de zon voor je of schuin voor je is. Voordat je begint met vissen moet je er voor zorgen dat je eerst helemaal tot jezelf gekomen bent. Bij vissen gaat het om rust en snelheid. Ik ga voordat ik ga vissen altijd aan de waterkant zitten en sluit dan mijn ogen waarbij ik alleen maar naar het water luister, dan denk ik nergens anders meer aan. Zo snel je gaat denken gaat het mis, je moet niet denken maar doen. Kijk altijd in de verte en niet te dichtbij want dan ben je te laat, zorg er voor dat je de vissen al opmerkt voordat ze bij je poten zijn dus kijk over het wateroppervlak heen en niet pal voor je poten. Als je een glimp opvang maak dan meteen een schepbeweging met je poot door het water op de plek waar je de vis verwacht en misschien zelfs opgemerkt hebt. In die schepbeweging gooi je hem op het land, maar dan ben je er nog niet. Vissen zijn ook heel goed in spartelen, dus dan gaat het om snelheid. Grijp de vis voordat hij weer terug in het water kan springen, want daar zijn ze heel goed in.” Hij deed een schepbeweging in het water voor en wenkte toen naar Huspaw. “Probeer de bewegingen die ik net uitgelegd heb maar eens. Je hoeft nog geen vis te vangen, maar kijk maar even of je begrijpt wat ik bedoel. De volgende keer gaan we echt vissen.” Hij glimlachte naar hem en wenkte hem nogmaals dichterbij.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimema 7 sep 2015 - 18:25

Creamtfrost wenkte hem naar voor en een beetje onzeker stapte hij in zijn richting, hij probeerde zich te herinneren wat ze net zei. Net zoals ze zei, probeerde hij op rust te komen en luisterde hij naar het water.. Zachtjes deed hij zijn ogen open en zag een vis voorbij komen, zo snel als hij kon stak hij zijn pootje het koude water in. Door het gevoel van het water over zijn vacht schrok hij en miste hij compleet, hij was dit nog niet gewend. Hij keek op en hoopte dat er tenminste iets goed zou van zijn.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 9:54

Met een kalme glimlach om zijn lippen keek hij toe hoe Hushpaw het deed. Hij knikte de jonge kater even toe en stond daarna op. “Dat is precies wat ik bedoel. Alleen moeten wij jou schrik voor water nog even wegnemen. Ga er altijd vanuit dat het water ijskoud is, dan kan het alleen maar meevallen. Heb jij al een keer gezwommen Hushpaw?” Het was het perfecte seizoen om te leren zwemmen. Het water was het warms in Greenleaf en benam je niet zo de adem als het in Leafbare deed. “Het water is hier niet diep, dus we zouden het hier kunnen oefenen als je dat zou willen?” Hij keek zijn apprentice afwachtend aan terwijl hij zijn voorpoten in de rivier zette. Het water begon meteen zijn weg te zoeken en doorweekte zijn vacht, maar door het vetlaagje op zijn huid had hij geen last van de kou.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 19:12

'Ja, lijkt me leuk' antwoordde hij, ook hij zette zijn voetjes in het water en ging steeds nadat hij gewend was aan het plakkende en koude gevoel een beetje dieper het water in. Hij was benieuwd hoe het zou zijn het water in te gaan, hij zette een lachje op zijn lippen en keek in de richting van Creamyfrost. Hij kon haast niet wachten!

♣--Off-topic: Sorry voor het late berichtje--♣

Laatst aangepast door Hushpaw op zo 11 okt 2015 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 20:47

Hij stapte nog verder het water in en wachtte tot Hushpaw bij hem was. Hij zorgde er wel voor dat ze nog niet zo diep waren dat je echt moest gaan zwemmen. “Zorg er altijd voor dat je kop boven water blijft. Water in je oren is echt geen pretje.” Waarschuwde hij zijn apprentice. “Trappel met je poten om boven te blijven en gebruik je staart om je evenwicht te bewaren.” Hij knikte uitnodigend naar hem. “Probeer het maar eens, maar ga niet te diep. Als de stroming te sterk wordt is het heel moeilijk om er weer uit te komen en we willen geen ongelukken.” Ook hij ging dieper het water in, maar wel zo dat hij nog steeds kon staan en in kon grijpen al het mis ging bij Hushpaw. Al had hij er wel vertrouwen in dat de andere kater voorzichtig zou zijn.
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 17:43

Hij luisterde aandachtig naar de informatie die Creamyfrost hem gaf, haast kon hij niet wachten het water in te gaan. Hij trippelde voorzichtig met zijn pootjes in het water en steeds ging hij een beetje meer vooruit, toen hij al wat verder was voelde hij dat er meer stroming was en hij werd zachtjes meegesleurd. Haastig repte de witte kater zich weer naar het ondiepere water en probeerde zijn kopje boven water te houden, dit was tamelijk vermoeiend, dacht hij. Hij ging weer in de richting van Creamyfrost en stapte het riviertje uit, hij was blij weer grond onder zijn pootjes te voelen. Met al dat water wist je maar nooit.
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 10:27

Hij hield Hushpaw scherp in de gaten, maar hij hoefde nog niet in te grijpen. De jonge kater deed gelukkig voorzichtig en hij glimlachte toen hij weer op de kant klom. Hij volgende zijn voorbeeld en klom naast zijn apprentice op de kant. “Heel goed Hushpaw.” Prees hij hem. “Hoe vond je het?” Hij wiebelde even met zijn oren en ging zitten terwijl hij over het water uitkeek. “Ik wil straks jouw sluiphoudingen testen. Weet je hoe je moet sluipen Hushpaw?” Zijn blik gleed weer naar de jonge kater.

[Je had Hushpaw niet actief gemeld, dus is bij de ceremonie zijn naam niet genoemd als apprentice van Creamyfrost. Wil jij aan Butterstar vragen of Creamyfrost hem nog mag trainen of dat je je opnieuw aan moet melden?]
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 8:51

Toen Creamyfrost vroeg of dat hij wist hoe te sluipen zette Hushpaw zich meteen in zijn zelfbedachte sluiphouding, de waterdruppels druppelde van zijn natte pels. Eigenlijk vond hij dat gevoel wel leuk, snelde keerde hij terug van zijn gedachtengang en keek wat Creamyfrost er van vond. Hij moest lachen met het feit dat hij er waarschijnlijk super raar uitziet zo..

Laatst aangepast door Hushpaw op ma 12 okt 2015 - 17:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Let’s start over~   Let’s start over~ Icon_minitime

Let’s start over~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: