| KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong | |
|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong zo 30 aug 2015 - 12:46 | |
| Name: Beetlekit - Beetlepaw - Beetle(?) Gender: Mannelijk Age: Unborn Bloodline: RiverClan x ShadowClan Rank: Kitten
Mother: Futuresong Father: Ashdrizzle Siblings: ?? Half-siblings: Slatepaw, Roughpaw, Hailpaw, Aurorapaw Grandmothers: Breakingdawn Grandfathers: Stormfrost, Undertaker Aunts: Sleepingcurse, Courageclear, Wreckedegg, Lightbringer, Brookpaw, Icicleshard Uncles: Battlecry, Smokepaw, Thunderpaw, Wolfpaw, Heronkit Great-grandfathers: Smoketear, Crookedstar Great-grandmothers: Lotusleaf, Dreamheart
Outside: Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Beetlekit is namelijk een evenbeeld van zijn vader. Hij heeft een asgrijze vacht met helderblauwe oogjes. Zijn vacht is kortharig, al zal zijn wintervacht half langharig zijn. Verder heeft hij twee helderblauwe ogen die hij natuurlijk van zijn vader heeft. Zijn pootkussentjes hebben een grijzige kleur, zijn neusje een rood bruinige met donkere contouren. Hij heeft niet echt witte vlekken in zijn vacht, maar heeft wel zo hier en daar wat lichtere plekken. Dit zie je vooral bij zijn borst en rondom zijn ogen. Ook zijn snorharen zullen wit zijn. Verder zal hij als kitten niet echt stevig gebouwd zijn, meer net zoals de gemiddelde kitten. Als hij in het begin van zijn apprentice periode zit zal hij ook nog wel wat kleiner zijn dan de gemiddelde kater, maar dan zal hij opeens een groeispurt krijgen. Daarbij komt ook nog eens dat hij hard zal gaan trainen om meer geaccepteerd te worden in zijn ogen, en dus krijgt hij ook meteen wat krachtige spieren die hem groter en steviger doen lijken.
Inside: Beetlekit zal er in het begin vooral erg om bekend staan dat hij best wel onhandig is. Hij zal wat problemen hebben met lopen en heeft een heel.. elegant.. loopje om het maar eventjes zo te zeggen. Sommige zullen hem daarom uitlachen, anderen zullen het schattig vinden of een totaal andere mening hebben. Het boeit de kleine kit vrij weinig, al laat hij wel duidelijk merken als hij iets echt te ver vind gaan. Over het algemeen kan hij best wel veel hebben, dus om hem boos te maken zal je wel heel ver over de streep moeten gaan. Zijn kitten periode zal niet altijd even leuk zijn. Zo ben ik van plan om hem een keer in een mieren/spinnennest te laten staan, waardoor hij de rest van zijn leven bang is voor kleine beestjes. Ook is hij als kit best nieuwsgierig, en omdat hij dan één van zijn ouders wil gaan zoeken, zal hij het kamp uit glippen en verdwaald raken, waardoor hij bang zal worden in het donker. Hierna zal hij te maken hebben met nachtmerries waardoor hij 's nachts niet zo goed kan slapen en nog banger wordt in het donker. Er kunnen best nog wel wat angsten bijkomen, want om eerlijk te zijn is hij best een held op sokken. Toch kan Beetlekit heel lief zijn, probeert zich uit te sloven voor zowel poes als kater op een al jonge leeftijd. Hij zal heel neutraal over het apprentice worden zijn. Er zitten in zijn ogen namelijk voordelen en nadelen aan. Zo hoeft hij niet meer in de nursery te slapen, mag hij meer dingen doen zonder telkens een toeziend oog en kan hij het kamp vaker verlaten om dingen te leren. Maar hij zal ook in de nacht moeten trainen, door het bos heen ploeteren waar natuurlijk insecten zijn en misschien wel in gevechten met onbekende clans belanden. Hij zal altijd wantrouwend zijn bij het ontmoeten van een kat uit een andere clan, maar vooral met niet-clankatten zal hij slecht op kunnen schieten. Hij is redelijk loyaal en als hij eenmaal gaat begrijpen dat één van zijn ouders uit een andere clan komt, zal hij wat gepikeerd zijn. Hij vind zichzelf een modderbloedje omdat hij geen zuiver clanbloed heeft en wil zich gaan bewijzen tegenover de rest van de clan. Hierdoor zal hij harder gaan trainen en niet bepaald goed meer zijn in het onderhouden van zijn vriendschappelijke relaties. De meeste katers halverwege de apprentice periode raken vaak voor het eerst verliefd, maar Beelte zal niet bepaald veel interesse tonen in de liefde. Vooral omdat hij bang is om zich ergens aan te binden, niet goed genoeg is of om afgewezen te worden. Later zal hij dan ook ontdekken dat hij op zowel katers als poezen valt, waardoor hij het ook best moeilijk zal gaan krijgen. Hier zal hij wel overheen komen, maar in deze tijd ontwikkeld hij een beetje een chagrijnig karakter. Wat er later met hem zal gaan gebeuren laat ik liever aan de rpg over.
Name: Daan / Daniëlle Main account: Fawnstep / Ivypaw Motivatie: Om te beginnen wilde ik best wel een hele tijd een onhandig katertje met de naam Beetlekit, die best wel een angsthaas blijkt te zijn en voor meerdere dingen bang wordt. Hierdoor zal hij niet de standaard stoere kater kunnen zijn, eerder een beetje een zwakkeling. Toch heeft hij een best wel goede kant, zoals beschreven in zijn inside-stukje. Ook wilde ik graag een account wat op liefdesgebied een andere voorkeur heeft, omdat ik op dit moment alleen maar hetero katten heb. Gewoon een beetje anders dan de rest. Daarom heb ik ervoor gekozen om een bi katertje aan te maken, zodat ik veel kanten met hem opkan in de toekomst. Wat zijn uiterlijk betreft heb ik ook geweldige plaatjes gevonden waarvan ik enkel de oogkleur nog moet laten veranderen. Verder vind ik de hele RiverClan stamboom, en daarin ook Futuresong, geweldig. Ook is Ashdrizzle één van mijn grote favorieten op het forum, ken ik het karakter ook best goed omdat ik zo mijn eigen ervaringen heb en zou ik graag een kitten van deze twee willen spelen. Ik zou het het leukste vinden als mijn kitten de kit zal zijn die van zijn moeder en andere siblings gescheiden wordt en met zijn vader meegaat naar ShadowClan. Dat is simpelweg mijn favoriete clan, die ook heel actief is en ik dit katertje het beste bij vindt passen. Ook wat zijn angst voor het donker en insecten betreft, omdat ShadowClan katten over het algemeen juist houden van het donker en niet snel bang horen te zijn. Extra: Theme & voice
Laatst aangepast door Fawnstep op zo 30 aug 2015 - 17:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong zo 30 aug 2015 - 12:59 | |
| Mijn aanmelding is af, succes met kiezen 'nd good luck to the others <3 |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong zo 30 aug 2015 - 14:10 | |
| Nog even een vraagje, één dag voor de deadline.. :') Maar zou een zwart-witte kitten eventueel kunnen? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong zo 30 aug 2015 - 15:33 | |
| Ik heb het snel aan Babs gevraagd en ze zei dat het niet mogelijk is ^^ |
|
| |
Endria 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong zo 30 aug 2015 - 15:37 | |
| Mijn aanmelding is trouwens af^^ |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong ma 31 aug 2015 - 20:32 | |
| Sorry voor de mensen die gehaast hebben of iets dergelijks, maar ik verplaats de deadline naar vrijdag. Dit omdat ik niet veel tijd gehad heb naar de aanmeldingen te kijken. |
|
| |
Butter<3 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong ma 31 aug 2015 - 21:02 | |
| |
|
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong ma 31 aug 2015 - 21:13 | |
| *Maakt van dit moment gebruik om Half's uiterlijk aan te passen* |
|
| |
Beertje « 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong ma 31 aug 2015 - 21:15 | |
| Take your time meiss x Lilith (- Ik (Beertje) terroriseer de computer, maar ze moest dit even sturen ghaha) |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong di 1 sep 2015 - 15:25 | |
| Ik zit er nog steeds over na te denken om een aanmelding aan te maken.. :/ Ach, jullie zien wel (: |
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong wo 2 sep 2015 - 20:25 | |
| - Swallowkit. schreef:
- Ik zit er nog steeds over na te denken om een aanmelding aan te maken.. :/ Ach, jullie zien wel (:
It is now or never! |
|
| |
862 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong wo 2 sep 2015 - 20:40 | |
| |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong wo 2 sep 2015 - 20:44 | |
| Succes iedereen, het is jullie allemaal gegund en heel veel succes met kittens uitkiezen uit al deze leuke aanmeldingen Iro en Soof <3 ! |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong vr 4 sep 2015 - 20:11 | |
| |
|
| |
x 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong vr 4 sep 2015 - 20:14 | |
| Heb toch besloten om me niet aanmelden. :3
Succes jullie twee <3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong vr 4 sep 2015 - 20:40 | |
| Iro en ik hebben besloten! (: Het was even door spitten door de hele goede en mooie aanmeldingen, maar helaas konden er maar drie gekozen worden, waarbij ook nog de keuze lag wie bij de moeder bleef en wie er met Ash mee zou gaan. Dus om jullie allemaal niet in spanning te houden, staat de uitslag in de volgende spoilers. (Promise: het is er maar een en niet een spoiler-in-een-spoiler c; )
- De kittens die bij Future blijven:
Butterkit van Lilith! Breakingkit van Sharon!
- De kitten die met Ash meegaat:
Beetlekit van Daan Gefeliciteerd gekozenen en bedankt voor het aanmelden iedereen <3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong vr 4 sep 2015 - 20:43 | |
| Gefeliciteerd iedereen <33 Tante Boter gaat niet blij zijn hehehe C: |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong vr 4 sep 2015 - 20:44 | |
| Amg thank you guys so much <3 De andere twee ook gefeliciteerd ofcourse! Ik zal Beetle meteen aanmaken. |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong vr 4 sep 2015 - 20:50 | |
| Gefeliciteerd Lilith & Daan, en heel erg bedankt voor deze kans Iro en Soof <3 ! I'm so happy right now waaaah ;D |
|
| |
x 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong vr 4 sep 2015 - 21:38 | |
| Gefeliciteerd meiden <3 Dik verdiend! :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: KITTENS?! Ashdrizzle x Futuresong | |
| |
|
| |