|
Lilith 47 Actief
| |
| Onderwerp: Such a mean word {GZ} za 22 aug 2015 - 19:16 | |
|
Hallo iedereen.
Ik ben een tijdje niet meer actief geweest, maar nu wil ik terug beginnen met Dauntrose en dit meisje. Ik zoek dus wat dingetjes voor Voidkit. Er zit een hele verhaallijn aan haar vast die ik de gekozenen zal sturen. Ik zal hier gewoon in puntjes zetten wat ik zoek >D ik houd het lekker spannend.
Gezocht
- Iemand / Patrouille die haar vind. Eisen; Liefst geen apprentice & voor de Patrouille mag het vanalles zijn, maar houd het redelijk. Niemand stuurt een patrouille met alleen maar apprentices of maar 1 lid.
- Iemand / 2 katten / Koppel die haar adopteert. Eisen; Moeder, vader maakt niet uit. Gewoon een warrior. Voor het koppel wil ik dat ze al wat ervaring hebben met kittens.
Gevonden
- Iemand / Patrouille > Panthergrowl + Vixencry + Silvercloud
- Iemand / 2 katten / Koppel > Sinstream
Dat was het zowat :3
xxx Lilith
Laatst aangepast door Voidkit op zo 23 aug 2015 - 22:46; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} za 22 aug 2015 - 19:31 | |
| Lilith, het is niet toegestaan om als Bloodclan kat in Riverclan te komen. Dit plan kan dus niet doorgaan. Gelieve dit dus aan te passen. -Toestemming van Waz om dit te posten |
|
| |
Lilith 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} za 22 aug 2015 - 20:05 | |
| Oké, dat had ik wel kunnen verwachten, dom...
Ik pas het even aan ^^ |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} za 22 aug 2015 - 20:17 | |
| Ik wil Panther wel aanmelden voor iemand die haar vindt c: |
|
| |
Lilith 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} za 22 aug 2015 - 20:38 | |
| Okay :3, je wordt erbij gezet.
-- Alleen voor het 3de puntje wil ik even een motivatie + inside & outside.
|
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} za 22 aug 2015 - 21:10 | |
| Vixencry wil ik ook wel aanmelden voor iemand die haar vindt. ^^
|
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} za 22 aug 2015 - 21:12 | |
| Moest je een 3e kat willen in de patrouille, kan je Silvercloud er ook altijd bijzetten c: |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} zo 23 aug 2015 - 12:49 | |
| Galepaw zou ook evt meekunnen met de patrouille omdat hij de apprentice van Panther is :') |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} zo 23 aug 2015 - 12:52 | |
| Bedenk wel dat het echt een RIverClan kitten moet zijn als je dr in RiverClan wil hebben. Dat is nog steeds niet op te maken. |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} zo 23 aug 2015 - 16:23 | |
| Ik bied sinstream die met phantergrowl haar vind |
|
| |
Lilith 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} zo 23 aug 2015 - 18:50 | |
| Ja het is een Riverclan kitten :3 Ze had gewoon erg bitchy ouders met een hele boel vijanden en een NPC (Riverclan)kat heeft haar daar dan gedropt, in de hoop dat ze zou sterven.
-- Als patrouille dacht ik aan 3 katten. Dus zal ik het maar eerlijk doen, en de eerste die gereageerd hebben kiezen ^^
Panthergrowl - Vixencry - Silvercloud
--
Dan zoek ik nog 1 of 2 katten die haar adopteren. Het hoeft niet per se een poes zijn, vader is ook goed xD
xx |
|
| |
San 196 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} zo 23 aug 2015 - 22:40 | |
| ik bied sinstream wel als pleeg moeder ^^ als je een voorbeeld post wilt moet je het zeggen ;p |
|
| |
Lilith 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} zo 23 aug 2015 - 22:48 | |
| Omdat ik niet veel aanmeldingen verwacht voor pleegouders xD
Je bent geaccepteerd haha.
Ik zal het topic voor de patrouille starten, daarna komt die dat ze in het camp komt en voor de rest wil ik alles wat door de RPG laten bepalen :'D |
|
| |
San 196 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} zo 23 aug 2015 - 22:48 | |
| |
|
| |
Lilith 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Such a mean word {GZ} zo 23 aug 2015 - 23:33 | |
| |