|
|
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:29 | |
| - Zira schreef:
- wAT GAAT BRAT VREEMD MET RIPA
HIER MOET ZIRA WAT VAN ZEGGEN JONGENS :") Dat gaat ze niet leuk vinden x'D |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:29 | |
| Wow, en ik dacht dat mijn katten al veel drama hadden. xD |
|
| |
85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:31 | |
| Het is echt wel een nice idee en als je een paar leden die er tijd voor hebben het zou kunnen laten doen... |
|
| |
Koala Beer Stephie 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:31 | |
| - Jinx schreef:
- Brat schreef:
- Springtrap schreef:
- Wauw, Kip, je hoort echt bij het NOS te werken
het warrior cats journaalxD *intro liedje*
Welkom bij het Warrior nieuws, ik ben jullie verslaggever Jinx, live vanuit de studio. Vandaag zullen wij het hebben over de drama in de Elite, daarna eindigen we met Zira en het nieuws.
edit; haha weet niet of ik daar echt geschikt voor ben x'D al wil ik later wel journalist worden *Springt achter Jinx in de achtergrond heen enw eer* OMG BEN OP TV! HALLO RINA, HALLO VENOM, HALLO WEET IK VELEN DIE KIJKEN/! |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:34 | |
| xD
ik zie het al voor me :
Hallo allemaal ik ben uw gast heer Jinx we hebben al weer veel drama maar nu eerst naar onze hoofd zaak namelijk bloodclan, en nu zira die live op de plaats van de drama staat Zira |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:36 | |
| - Hailkit. schreef:
- Het is echt wel een nice idee en als je een paar leden die er tijd voor hebben het zou kunnen laten doen...
Jah, misschien dat er steeds een soort van 'team' per maand word opgericht met de actiefste mensen die dus het vaakst online zijn, en dat die dan de hoogte punten in de RPG moeten samenvatten in een soort van journaal op papier! C: |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:38 | |
| - Brat schreef:
- xD
ik zie het al voor me :
Hallo allemaal ik ben uw gast heer Jinx we hebben al weer veel drama maar nu eerst naar onze hoofd zaak namelijk bloodclan, en nu zira die live op de plaats van de drama staat Zira oh god xD @Nynke; ja, het is misschien wel het proberen waard! |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:38 | |
| - Brat schreef:
- xD
ik zie het al voor me :
Hallo allemaal ik ben uw gast heer Jinx we hebben al weer veel drama maar nu eerst naar onze hoofd zaak namelijk bloodclan, en nu zira die live op de plaats van de drama staat Zira Warum Zira ;w; wat heeft ze jullie misdaan xD |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:39 | |
| @Kipsell; Ik ben nu al bezig met een topic in het ideeën forum over dit x3 |
|
| |
Koala Beer Stephie 127 Actief
| |
| - Jinx schreef:
- Brat schreef:
- xD
ik zie het al voor me :
Hallo allemaal ik ben uw gast heer Jinx we hebben al weer veel drama maar nu eerst naar onze hoofd zaak namelijk bloodclan, en nu zira die live op de plaats van de drama staat Zira
oh god xD
@Nynke; ja, het is misschien wel het proberen waard! Dan is Springtrap like: |
|
| |
85 Actief
| |
| - .Snowkit schreef:
- Hailkit. schreef:
- Het is echt wel een nice idee en als je een paar leden die er tijd voor hebben het zou kunnen laten doen...
Jah, misschien dat er steeds een soort van 'team' per maand word opgericht met de actiefste mensen die dus het vaakst online zijn, en dat die dan de hoogte punten in de RPG moeten samenvatten in een soort van journaal op papier! C: Dan word het eerder een soort van huiswerk ofzo, ik zou gewoon mensen laten zeggen als ze willen en kunnen helpen |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:40 | |
| - Zira schreef:
- Brat schreef:
- xD
ik zie het al voor me :
Hallo allemaal ik ben uw gast heer Jinx we hebben al weer veel drama maar nu eerst naar onze hoofd zaak namelijk bloodclan, en nu zira die live op de plaats van de drama staat Zira Warum Zira ;w; wat heeft ze jullie misdaan xD hehe <3 @Nynke; leuk! c: mwep, ik ga maar eens. Viel vandaag echt bijna in slaap op school x'D en morgen een lange dag, 8:15 tot 4:30 T^T |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:41 | |
| - Hailkit. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Hailkit. schreef:
Jah, misschien dat er steeds een soort van 'team' per maand word opgericht met de actiefste mensen die dus het vaakst online zijn, en dat die dan de hoogte punten in de RPG moeten samenvatten in een soort van journaal op papier! C: Dan word het eerder een soort van huiswerk ofzo, ik zou gewoon mensen laten zeggen als ze willen en kunnen helpen Oja, das misschien een beter idee :') Dan kan er een soort van gevraagd worden aan één van de actieve leden of ze tijd hebben en of ze het willen, en dat er dan tussen de 3 en 5 mensen aan de gang gaan (: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:41 | |
| ik ga ook zo slapen moet morgen al weer vroeg op ;') |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:42 | |
| Ik ga zo ook maar is, denk ik.. |
|
| |
85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:42 | |
| Succes allemaal met whatever je ook moet doen morgen ^^
Of gewoon een groot vast team die dat doet |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:44 | |
| Wanneer je per ongeluk op het 'refresh' knopje drukt ipv een andere tabblad. Wat een straf om nog een keer naar m'n liedje te luisteren .. O:) |
|
| |
85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:45 | |
| Ow dat is zo vreselijk vervelend Soof I feel u |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:47 | |
| Ik ga ook maar weer eens O:) Het idee is lekker kort samengevat, zoals ik altijd doe (a) Wil er iemand iets aan toevoegen, doe het gerust hehehehehe c: |
|
| |
85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 aug 2015 - 21:48 | |
| Meeep mijn tijd is ook om, cya all ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |