Algemene Onzin Topic - Pagina 37



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Ivywing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 8:36

I'm. So. Tired.
Straks een uurtje naar school om rooster en stuff te halen. Net m'n kamer opgeruimd omdat het echt een bende was. Straks nog douchen en klaarmaken urg ;-; Don't wanna go, not ready for this, help
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 8:39

Itll be okay Daan Very Happy
Just go for ittt <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 8:53

Indeed Daan! Go 4 it! Nieuw jaar, nieuwe kansen, je zal zien dat het leuk wordt ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Skipperpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Marieke
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Skipperpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 8:55

morning Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 9:39

Goedemorgen!
M'n witte herdershond heeft een zenuw die ergens tussen vast zit en jankt constant wanneer hij zich verplaatst. Ik voel me echt zo machteloos nu. Het enige wat we kunnen doen is hem een pijnstiller geven en binnenkort op een soort therapie gaan voor zijn heupen. Een MRI scan (dacht ik) konden we ook laten maken maar dat kost 800 euro en dat hebben we nu eenmaal niet.

Ik hoop echt dat het geen hernia is en een gewoon grote honden probleem dat opgelost kan worden door massage en therapie. /:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 9:54

Wow Chi, dat is inderdaad niet gaaf! Hopelijk is het inderdaad niets wat niet of lastig op te lossen is! Beterschap voor Orva en sterkte voor jou meid <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 9:56

Dankje <3
We hebben besloten dat als hij last blijft hebben we gewoon zo'n scan gaan laten maken, ook al kost het veel geld. Liever wat armer dan dat pijn blijft lijden. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 9:57

Dat moet een lastige keuze zijn geweest, maar waarschijnlijk wel de beste… Hoe lang wachten jullie ermee? Want dan kan je iig het masseren uitproberen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:19

Ik hoop dat t niks aan de heupen is, aangezien herders daar wel gevoelig voor zijn.
Maar soms is het idd gewoon iets wat met minder al opgelost kan worden. Mijn beesten zijn ook wel eens ziek enzo geweest dat ze dan vanzelf weer beter werden. Dus eerst therapie is wel verstandig voor je meteen al je geld kwijt bent ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:20

Littlestream schreef:
Goedemorgen!
M'n witte herdershond heeft een zenuw die ergens tussen vast zit en jankt constant wanneer hij zich verplaatst. Ik voel me echt zo machteloos nu. Het enige wat we kunnen doen is hem een pijnstiller geven en binnenkort op een soort therapie gaan voor zijn heupen. Een MRI scan (dacht ik) konden we ook laten maken maar dat kost 800 euro en dat hebben we nu eenmaal niet.

Ik hoop echt dat het geen hernia is en een gewoon grote honden probleem dat opgelost kan worden door massage en therapie. /:

D'awh, arme Orva! Ik hoop dat het snel beter met 'm gaat..! En dat massage en therapie inderdaad helpen... (en anders organiseer je een benefiet, hebben ze ook gedaan voor de operatie van een paard xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:23

We gaan eerst de therapie proberen en begeleid zwemmen. Dat versoepelt ook de spieren etc.
Normaal gezien kan er niets mis zijn met de heupen. Beide ouders staan vrij van elke ziekte aan spieren en/of heupen en zijn siblings hebben er ook geen last van. Eerst dachten we altijd dat het groeipijnen waren maar hij is nu al twee jaar dus dat lijkt ons vreemd dat hij dat nu nog heeft.

Anyways, ik hoop gewoon dat het niets met de heupen is, maar de dierenarts zegt dat die kans klein is dus dat is al een opluchting. <3

Bedankt allemaal! &Liese, aangezien iedereen in 't dorp hem mag zal dat zo gefikst zijn dan. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:25

Goedemorgen, wauw chi wat een verhaal... Hoopelijk komt het goed


Laatst aangepast door Hushpaw op ma 24 aug 2015 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:28

Nog even genieten van mijn laatste daagjes vakantie <3 Donderdag weer naar school, heb er opzich wel weer zin in hehehe (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:29

Ik op 1 september ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:33

Dat klinkt wel positief Chi! Dus het hoeft niet perse iets heel ernstigs te zijn maar kan gewoon behandelbaar zijn? Dat geeft in ieder geval hoop (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:33

School gehad voor dit jaar. Nu door naar stage!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:34

Zealpaw schreef:
Bedankt allemaal! &Liese, aangezien iedereen in 't dorp hem mag zal dat zo gefikst zijn dan. xD

Hehe, iedereen houdt van witte herder :3 Vang heeft ook een hoge schattigheids-factor xD

EDIT; Die "Vang" moet dus Fang zijn XD


Laatst aangepast door Hiddendance op ma 24 aug 2015 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:34

Idd, gelukkig. <3
@Jupiter, Dankje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 10:53

Graag gedaan Chi Wink

Iemand wie een topic wilt met Hush?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 11:12

Heel stiekem moet ik me eens aankleden, butttt *lazyness* :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: