|
|
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 13:42 | |
| Oooh Lolo, waar heb je het over? Ze zijn leuk. x3 |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 13:43 | |
| Nou maar in vergelijking met de boeken... Ze laten er zoveel uit! En ik vind ook dat het echt héél erg gehaast gaat allemaal :c ik wil trouwens wel een topic Cresent x Heave of Forest x Swift? |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 13:45 | |
| |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 13:50 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Nu is mijn dag verpest
Nou, da's niet fijn <'3 Is er iets dat ik kan doen om je op te vrolijken? c: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 13:52 | |
| Pfff, zoveel gedoe, zoveel regelen. Maar vanavond zal ik kunnen posten, yes! |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 13:54 | |
| Zoveel te doen ;-; Kamer opruimen, stofzuigen, boeken kaften and and and.. mweh.. wil posten ;-; Vanavond komt een film die ik graag wil zien en moet tussendoor ook steeds de hond uitlaten.. Mweh. Dat wordt snel stofzuigen en kamer opruimen I guess. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 13:57 | |
| - Zira schreef:
- Nou maar in vergelijking met de boeken... Ze laten er zoveel uit! En ik vind ook dat het echt héél erg gehaast gaat allemaal :c
ik wil trouwens wel een topic Cresent x Heave of Forest x Swift? Ja oké dat is waar. Het gaat idd heel snel en dat is stom. Als je er zo naar kijkt zijn ze slecht idd. x3 Zullen we beide doen? Dan maak jij Heave x Cress en ik Forest x Swift? |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:00 | |
| - Crescentkit schreef:
- Zira schreef:
- Nou maar in vergelijking met de boeken... Ze laten er zoveel uit! En ik vind ook dat het echt héél erg gehaast gaat allemaal :c
ik wil trouwens wel een topic Cresent x Heave of Forest x Swift? Ja oké dat is waar. Het gaat idd heel snel en dat is stom. Als je er zo naar kijkt zijn ze slecht idd. x3 Zullen we beide doen? Dan maak jij Heave x Cress en ik Forest x Swift? Haha, dat bedoelde ik ;3 Niet het verhaal, die zijn geweldig <3 Is goed! c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:01 | |
| - Zira schreef:
- Crescentkit schreef:
- Zira schreef:
ik wil trouwens wel een topic Cresent x Heave of Forest x Swift? Ja oké dat is waar. Het gaat idd heel snel en dat is stom. Als je er zo naar kijkt zijn ze slecht idd. x3 Zullen we beide doen? Dan maak jij Heave x Cress en ik Forest x Swift? Haha, dat bedoelde ik ;3 Niet het verhaal, die zijn geweldig <3 Is goed! c; Het verhaal is idd geweldig. <3 Dan ga ik nu maken. Moet even iets bedenken om te doen met die twee. Forest gaat warrior worden binnenkort, dus even apprentice-tijd denk ik. c; |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:02 | |
| meh ze spammen me op smartschool onder met dingen over de leerlingenraad, maar ik durf niet te zeggen dat ik niet meer bij de leerlingenraad wil horen xD Ach, nog een week (en 4 ofzo dagen) voor de school start, dan zeggen we het wel in persoon tegen hen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:03 | |
| - Windpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Nu is mijn dag verpest
Nou, da's niet fijn <'3 Is er iets dat ik kan doen om je op te vrolijken? c: Geen idee, ik voel me nu gwn niet meer zo fijn als ik me eerst was... En dat terwijl ik bij een vriendin ben, heel de sfeer is weg, echt stom dit... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:04 | |
- Windpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Nu is mijn dag verpest
Nou, da's niet fijn <'3 Is er iets dat ik kan doen om je op te vrolijken? c: Geen idee, ik voel me nu gwn niet meer zo fijn als ik me eerst was... En dat terwijl ik bij een vriendin ben, heel de sfeer is weg, echt stom dit... heb ik ook al voorgehad <'3 Maar aan alle onfijne dingen komt een eind, en dan word het weer fijn c: (is onfijn een woord? xD) |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:05 | |
| - Crescentkit schreef:
- Zira schreef:
- Crescentkit schreef:
- Zira schreef:
ik wil trouwens wel een topic Cresent x Heave of Forest x Swift? Ja oké dat is waar. Het gaat idd heel snel en dat is stom. Als je er zo naar kijkt zijn ze slecht idd. x3 Zullen we beide doen? Dan maak jij Heave x Cress en ik Forest x Swift? Haha, dat bedoelde ik ;3 Niet het verhaal, die zijn geweldig <3 Is goed! c; Het verhaal is idd geweldig. <3 Dan ga ik nu maken. Moet even iets bedenken om te doen met die twee. Forest gaat warrior worden binnenkort, dus even apprentice-tijd denk ik. c; Haha, is goed hoor! Hier is het topic Heave x Cresent: https://www.warriorcatsnl.com/t25844-sisters |
|
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:06 | |
| - Heavekit schreef:
- Crescentkit schreef:
- Zira schreef:
- Crescentkit schreef:
- Zira schreef:
ik wil trouwens wel een topic Cresent x Heave of Forest x Swift? Ja oké dat is waar. Het gaat idd heel snel en dat is stom. Als je er zo naar kijkt zijn ze slecht idd. x3 Zullen we beide doen? Dan maak jij Heave x Cress en ik Forest x Swift? Haha, dat bedoelde ik ;3 Niet het verhaal, die zijn geweldig <3 Is goed! c; Het verhaal is idd geweldig. <3 Dan ga ik nu maken. Moet even iets bedenken om te doen met die twee. Forest gaat warrior worden binnenkort, dus even apprentice-tijd denk ik. c; Haha, is goed hoor! Hier is het topic Heave x Cresent: https://www.warriorcatsnl.com/t25844-sisters Wauw dat was snel. Ik ga nu beginnen. Zal straks posten. ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:07 | |
| - .Forestpaw schreef:
- Heavekit schreef:
- Crescentkit schreef:
- Zira schreef:
- Crescentkit schreef:
- Zira schreef:
ik wil trouwens wel een topic Cresent x Heave of Forest x Swift? Ja oké dat is waar. Het gaat idd heel snel en dat is stom. Als je er zo naar kijkt zijn ze slecht idd. x3 Zullen we beide doen? Dan maak jij Heave x Cress en ik Forest x Swift? Haha, dat bedoelde ik ;3 Niet het verhaal, die zijn geweldig <3 Is goed! c; Het verhaal is idd geweldig. <3 Dan ga ik nu maken. Moet even iets bedenken om te doen met die twee. Forest gaat warrior worden binnenkort, dus even apprentice-tijd denk ik. c; Haha, is goed hoor! Hier is het topic Heave x Cresent: https://www.warriorcatsnl.com/t25844-sisters Wauw dat was snel. Ik ga nu beginnen. Zal straks posten. ^^ Ik ben snel *wbw* Is goed, ik zie hem wel verschijnen xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:11 | |
| - Windpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Windpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Nu is mijn dag verpest
Nou, da's niet fijn <'3 Is er iets dat ik kan doen om je op te vrolijken? c: Geen idee, ik voel me nu gwn niet meer zo fijn als ik me eerst was... En dat terwijl ik bij een vriendin ben, heel de sfeer is weg, echt stom dit... heb ik ook al voorgehad <'3 Maar aan alle onfijne dingen komt een eind, en dan word het weer fijn c: (is onfijn een woord? xD) Het probleem ligt me wat dat ik opkeek naar deze persoon, dus het ligt me idd mss wat zwaarder... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:14 | |
- Windpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Windpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Nu is mijn dag verpest
Nou, da's niet fijn <'3 Is er iets dat ik kan doen om je op te vrolijken? c: Geen idee, ik voel me nu gwn niet meer zo fijn als ik me eerst was... En dat terwijl ik bij een vriendin ben, heel de sfeer is weg, echt stom dit... heb ik ook al voorgehad <'3 Maar aan alle onfijne dingen komt een eind, en dan word het weer fijn c: (is onfijn een woord? xD) Het probleem ligt me wat dat ik opkeek naar deze persoon, dus het ligt me idd mss wat zwaarder... tsja, niets aan te doen I guess? Probeer er gewoon het beste van te maken <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:15 | |
| - Windpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Windpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Windpaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Nu is mijn dag verpest
Nou, da's niet fijn <'3 Is er iets dat ik kan doen om je op te vrolijken? c: Geen idee, ik voel me nu gwn niet meer zo fijn als ik me eerst was... En dat terwijl ik bij een vriendin ben, heel de sfeer is weg, echt stom dit... heb ik ook al voorgehad <'3 Maar aan alle onfijne dingen komt een eind, en dan word het weer fijn c: (is onfijn een woord? xD) Het probleem ligt me wat dat ik opkeek naar deze persoon, dus het ligt me idd mss wat zwaarder... tsja, niets aan te doen I guess? Probeer er gewoon het beste van te maken <'3 yeah probeer ik ook, maar iedere keer lijkt het dan gwn dat ik niks goed kan doen, is echt goed voor het kleine beetje zelfvertrouwen dat ik heb :c |
|
| |
Dani(banani) 563 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 14:19 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|