|
|
Marieke 232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:04 | |
| Also, ik wil zingen... Maar ik heb geen idee welk liedje D: |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:10 | |
| @Endria, Woooh 4 uur? Waarom dat? Succes!
Lolo! Eigenlijk moeten we nu dat plan doen die we hadden. Met Heave en Crescent. >:3 (Weet gij nog?) |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:14 | |
| |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:15 | |
| - Crescentkit schreef:
- @Endria, Woooh 4 uur? Waarom dat?
Succes!
Lolo! Eigenlijk moeten we nu dat plan doen die we hadden. Met Heave en Crescent. >:3 (Weet gij nog?) Oei, welk plan? *is een zeef* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:18 | |
| Ik ga het gewoon als 1 woord zeggen, want ik ben te lui om een pm te sturen. x3 Speurtocht naar iemand, het is niet echt groot of zoiets, maar wel leuk. ^^ |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:18 | |
| - Crescentkit schreef:
- Ik ga het gewoon als 1 woord zeggen, want ik ben te lui om een pm te sturen. x3
Speurtocht naar iemand, het is niet echt groot of zoiets, maar wel leuk. ^^ OH JA. Ja, ja, ja, dat moeten we doen ja! huehue |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:20 | |
| Dan moeten we gewoon zoveel mogelijk topics inspringen van mensen. >:3 Maar eerst ga ik met Crescent Heave overhalen. x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:21 | |
| Hahahaa, ja, dat moeten we echt doen! Echt zo van: "Ooh, kijk, Cresent, zou dat hem zijn?" hahahaha Jeppp <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:23 | |
| Ja ja ja idd. <3 "Is dat hem? Nee. Oh de volgende dan maar proberen." Ik heb het gevoel dat het overhalen niet makkelijk gaat worden, of wel? xD |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:25 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Graywing schreef:
- Net te horen gekregen dat ik tot 4 uur s ochtends door moet werken.
Wow wat? Succes bruh :c Thanks^^ Maar ik sta wel met gezellige mensen dus het zal wel lukken. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:32 | |
| - Crescentkit schreef:
- Ja ja ja idd. <3 "Is dat hem? Nee. Oh de volgende dan maar proberen."
Ik heb het gevoel dat het overhalen niet makkelijk gaat worden, of wel? xD Jawel, want Heave durft sowieso geen nee te zeggen :") |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:33 | |
| Zo, maar even bij posten c:
Fox heeft trouwens een leuke kater nodig ;o |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:34 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:35 | |
| - Airpaw' schreef:
- Zo, maar even bij posten c:
Fox heeft trouwens een leuke kater nodig ;o Random level 100 :') Ze is nog best jong, ze heeft nog tijd zat! hahaha. Maar ja, ze heeft nog geen één keer romance gehad in d'r leven, volgens mij x3 Dat gaat vet awkward worden als ze ooit iemand leuk vindt! @YANTHEEE |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Ik ben van plan een Shadowclan kat aan te maken maar weet nog niet hoe ze zal heten. (Het wordt een kitten) |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| - Foxfire schreef:
- Airpaw' schreef:
Fox heeft trouwens een leuke kater nodig ;o Random level 100 :') Ze is nog best jong, ze heeft nog tijd zat! hahaha. Maar ja, ze heeft nog geen één keer romance gehad in d'r leven, volgens mij x3 Dat gaat vet awkward worden als ze ooit iemand leuk vindt!
@YANTHEEE yusssss Ik ben heel random :') Stiekem moet Air d'r gaan koppelen ofzo hehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:36 | |
| LOLOO, je moet nog eens posten met Sever >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:38 | |
| - Hazelpaw, schreef:
- LOLOO, je moet nog eens posten met Sever >D
WOW ja, helemaal vergeten :") Ga ik doen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:39 | |
| - Foxfire schreef:
- Airpaw' schreef:
Fox heeft trouwens een leuke kater nodig ;o Random level 100 :') Ze is nog best jong, ze heeft nog tijd zat! hahaha. Maar ja, ze heeft nog geen één keer romance gehad in d'r leven, volgens mij x3 Dat gaat vet awkward worden als ze ooit iemand leuk vindt!
@YANTHEEE Topic met Forest dan? Ghehe Nou Forest heeft al genoeg liefdes drama. xD Ook voor later |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 aug 2015 - 21:40 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|