|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:21 | |
| - Innerpaw schreef:
- Poespoes schreef:
- hééé Zoé lang geleden
Ja, héél lang geleden xD Méééééga lang geleden xD Echt niet amper sinds daarstraks he. Twas leuk :3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:22 | |
| - Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Poespoes schreef:
- hééé Zoé lang geleden
Ja, héél lang geleden xD Méééééga lang geleden xD Echt niet amper sinds daarstraks he. Twas leuk :3 ja c: grr, waarom likt zo'n link niet in mijn os >c |
|
| |
Daanz 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:25 | |
| Nu nog wachten tot de naam wordt veranderd in Lightningkit en dan is dit jochie helemaal af <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:26 | |
| - Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Poespoes schreef:
- hééé Zoé lang geleden
Ja, héél lang geleden xD Méééééga lang geleden xD Echt niet amper sinds daarstraks he. Twas leuk :3 ja c: grr, waarom likt zo'n link niet in mijn os >c wat voor link? :,) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:26 | |
| - Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Poespoes schreef:
- hééé Zoé lang geleden
Ja, héél lang geleden xD Méééééga lang geleden xD Echt niet amper sinds daarstraks he. Twas leuk :3 ja c: grr, waarom likt zo'n link niet in mijn os >c wat voor link? :,) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:27 | |
| - Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Poespoes schreef:
- hééé Zoé lang geleden
Ja, héél lang geleden xD Méééééga lang geleden xD Echt niet amper sinds daarstraks he. Twas leuk :3 ja c: grr, waarom likt zo'n link niet in mijn os >c wat voor link? :,) Zoals bij u Cyber staat zoiets als Cyber is like... zon linkje dat niet vetgedrukt staat, en u meteen naar en pagina stuurt die er in staat |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:27 | |
| Heyaa~ Well, lig nu op de bank met mn tel omdat ik te lui ben mn laptop te pakken die minder dan drie meter bij me ligt xd |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:28 | |
| - Swallowkit. schreef:
- Heyaa~
Well, lig nu op de bank met mn tel omdat ik te lui ben mn laptop te pakken die minder dan drie meter bij me ligt xd Ik ken de struggles, leef met je mee |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:32 | |
| - Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Poespoes schreef:
- hééé Zoé lang geleden
Ja, héél lang geleden xD Méééééga lang geleden xD Echt niet amper sinds daarstraks he. Twas leuk :3 ja c: grr, waarom likt zo'n link niet in mijn os >c wat voor link? :,) Zoals bij u Cyber staat zoiets als Cyber is like... zon linkje dat niet vetgedrukt staat, en u meteen naar en pagina stuurt die er in staat vijfde vak met tekens van links, derde symbool. Zo'n liggend achtje. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:33 | |
| @Bo; Hehehe jaa idd :') Maar een deken van net gelezen Duckjrs ligt ook zo lekker xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:38 | |
| kent hier iemand het comicboek Bone? Ik ben er zo verslaafd aan O.o zo'n leuke comic |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:39 | |
| zo c: nu vragen of we straks naar het concertje gaan c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:41 | |
| hihi yeah team bitstorm-powers. Veel plezier! (en bijtplezier) is daar niet de jongen van je leven? ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:42 | |
| - Cyber schreef:
- hihi yeah team bitstorm-powers. Veel plezier! (en bijtplezier) is daar niet de jongen van je leven? ;3
niet die van mijn leven, 'k weet niet |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:43 | |
| - Lambkit schreef:
- Nu nog wachten tot de naam wordt veranderd in Lightningkit en dan is dit jochie helemaal af <3
Wat een cutiee ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:48 | |
| - Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- hihi yeah team bitstorm-powers. Veel plezier! (en bijtplezier) is daar niet de jongen van je leven? ;3
niet die van mijn leven, 'k weet niet rustig maar :3 ik twijfel zelf over mn gevoelens, iemand.. misschien.. ik wacht nog even |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:49 | |
| - Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
niet die van mijn leven, 'k weet niet rustig maar :3 ik twijfel zelf over mn gevoelens, iemand.. misschien.. ik wacht nog even Maar 'k ken 'm niet, dus ik denk niet dat het die van mijn leven is xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:52 | |
| - Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
niet die van mijn leven, 'k weet niet rustig maar :3 ik twijfel zelf over mn gevoelens, iemand.. misschien.. ik wacht nog even Maar 'k ken 'm niet, dus ik denk niet dat het die van mijn leven is xD en hij kent jouw ook niet? xD veel succes, stap vanavond op hem af. Wij kennen elkaar wel.. maar ze is verliefd op een ander denk en ze is hetero denk xD yeah sh*t ik heb nooit chance |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:55 | |
| - Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
niet die van mijn leven, 'k weet niet rustig maar :3 ik twijfel zelf over mn gevoelens, iemand.. misschien.. ik wacht nog even Maar 'k ken 'm niet, dus ik denk niet dat het die van mijn leven is xD en hij kent jouw ook niet? xD veel succes, stap vanavond op hem af. Wij kennen elkaar wel.. maar ze is verliefd op een ander denk en ze is hetero denk xD yeah sh*t ik heb nooit chance Ik ben eig. niet verliefd xD het is daar gewoon leuk c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 aug 2015 - 17:57 | |
| - Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
- Innerpaw schreef:
- Cyber schreef:
niet die van mijn leven, 'k weet niet rustig maar :3 ik twijfel zelf over mn gevoelens, iemand.. misschien.. ik wacht nog even Maar 'k ken 'm niet, dus ik denk niet dat het die van mijn leven is xD en hij kent jouw ook niet? xD veel succes, stap vanavond op hem af. Wij kennen elkaar wel.. maar ze is verliefd op een ander denk en ze is hetero denk xD yeah sh*t ik heb nooit chance Ik ben eig. niet verliefd xD het is daar gewoon leuk c: nee? zeker niet veel plezier, volgen jaar neem je me maar eens mee naar zo'n concert. wel niets over dat ik miss verliefd ben sturen via messenger naar me he ^^ voorlopig moet mn mam het niet weten |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|